412350 - Poskytovanie odbornej pomoci a podpory obetiam obchodovania s ľuďmi
Detaily
ID zákazky
412350
Názov
Poskytovanie odbornej pomoci a podpory obetiam obchodovania s ľuďmi
Referenčné číslo
OVO2-2018/000432
ID obstarávateľa
239
Hlavný kód CPV
85310000-5
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
746 760,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
29. 6. 2018 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 12:23
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky
IČO
00151866
Mesto
Bratislava - Staré Mesto
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Silvia Uhnáková
Kontaktný email
 silvia.uhnakovaminv.sk
Kontaktný telefón
 +421 250944574
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je poskytovanie odbornej pomoci a podpory obetiam obchodovania s ľuďmi počas 24 hodín nepretržite na území Slovenskej republiky, pomoc mužom, ženám a deťom pri ich návrate do bežného života, v začlenení sa do spoločnosti, úspešný vstup a zotrvanie na trhu práce, podpora vo výchove a vzdelávaní detí, a to maximálne 24 obetiam obchodovania s ľuďmi v jednom čase, minimálne však 65 obetiam obchodovania s ľuďmi počas trvania zmluvného vzťahu.
Informácie o otváraní ponúk
Uchádzač (FO), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (PO) sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti a kópiou dokladu uchádzača o oprávnenípodnikať. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, kópiou dokladu uchádzača o oprávnení podnikať a splnomocnením na zastupovanie.
Doplňujúce informácie
1. Súťažné podklady (ďalej SP) si záujemca vyžiada na základe písomnej žiadosti v slovenskom alebo v českom jazyku doručenej elektronicky na emailovú adresu kontaktnej osoby uvedenú v bode I.1) a v lehote uvedenej v bode IV.2.2.tejto Výzvy. SP vrátane príloh bude verejný obstarávateľ poskytovať výlučne v elektronickej forme na emailovú adresu záujemcu, uvedenú v doručenej žiadosti o poskytnutie SP. 2. Verejný obstarávateľ odporúča uchádzačom počas celého trvania tohoto zadávania zákazky priebežne sledovať webovú stránku Úradu pre verejné obstarávanie, časť Profil verejného obstarávateľa. 3. Komunikačným jazykom v tomto zadávaní zákazky je slovenský alebo český jazyk. 4. Náklady spojené s účasťou v tejto súťaži znášajú záujemcovia/uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči verejnému obstarávateľovi. 5. Žiadosť záujemcu o vysvetlenie informácií uvedených vo výzve, súťažných podkladoch alebo v inej sprievodnej dokumentácii v zmysle bodu 21.7. SP musí byť v súlade s § 114 ods. 8 zákona doručená dostatočne vopred. 6. Pri komunikácii verejný obstarávateľ postupuje v súlade s § 187 ods.8 zákona. Pod pojmom elektronicky resp. v elektronickej podobe sa rozumie komunikácia uskutočňovaná prostredníctvom faxu alebo e-mailu, ktorú verejný obstarávateľ považuje za podpornú formu komunikácie. 7. Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť určitú právnu formu, musí však stanoviť lídra skupiny dodávateľov. Všetci členovia takejto skupiny dodávateľov utvorenej na dodanie predmetu zákazky sú povinní udeliť plnomocenstvo jednému z členov skupiny dodávateľov konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní ako aj konať v mene skupiny pre prípad prijatia ich ponuky,podpisu zmluvy a komunikácie/zodpovednosti v procese plnenia rámcovej dohody. V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov sa vyžaduje, aby skupina dodávateľov pred podpisom rámcovej dohody uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu, v ktorej budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto sa akou časťou bude podieľať na plnení zákazky, ako aj skutočnosť, že všetci členovia skupiny dodávateľov sú zaviazaní zo záväzkov voči verejnému obstarávateľovi spoločne a nerozdielne. 8. Úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy, ktorá bude výsledkom tohto verejného obstarávania bude povinný predložiť údaje, doklady a dokumenty podľa bodu 33.8 písm a) až b). 9. Prílohami uzavretej zmluvy budú dokumenty uvedené v bode 32.3 súťažných podkladov. 10. Predmetné verejné obstarávanie nie je a) zelené verejné obstarávanie b) obstarávanie inovácií, ani c) obstarávanie zamerané na sociálne aspekty
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 746 760,00 EUR Služby sociálnej pomoci
Položky detailne
[1]
  746 760,00 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Slovenská republika
Kritéria kvality
Áno
Predpokladana hodnota bez DPH
746 760,00
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
412350
Názov položky
--
Kód CPV
85310000-5
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
48
Názov kritéria
--
CPV kód
Služby sociálnej pomoci
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2018 115 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania OVO2-2018/000432
Oznámenia detailne
[OVO2-2018/000432] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
OVO2-2018/000432
Dátum zverejnenia vo vestníku
12. 6. 2018
ID obstarávateľa
239
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
412350
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2018
Číslo vestníka
115