412388 - Kancelárske potreby
Detaily
ID zákazky
412388
Názov
Kancelárske potreby
Referenčné číslo
VO - 112/2018
ID obstarávateľa
237
Hlavný kód CPV
30192000-1
URL linka
Druh zákazky
Tovary
Celková hodnota bez DPH
250 000,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
1. 10. 2018 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 12:34
Zrýchlený postup
Nie
Informácie o otváraní ponúk
--
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Ministerstvo financií Slovenskej republiky
IČO
00151742
Mesto
Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Mgr. Vulganova
Kontaktný email
 lucia.vulganovmfsr.sk
Kontaktný telefón
 +421 259582007
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je dodávka kancelárskych potrieb pre Ministerstvo financií Slovenskej republiky, podľa aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa, vrátane súvisiacich služieb spojených s dodaním tovaru na miesto dodania, s vyložením v mieste jeho umiestnenia.
Doplňujúce informácie
1. Verejný obstarávateľ v súlade s § 44 ods. 3 písm. c) zákona stanovil ako kritérium na vyhodnotenie ponúk najnižšiu celkovú cenu za požadované množstvo tovaru v EUR s DPH podľa prílohy č.3 súťažných podkladov Návrh na plnenie kritérií. Uchádzači zaokrúhľujú svoje návrhy cenu v zmysle matematických pravidiel na dve desatinné miesta. 2. Pravidlá na uplatnenie kritéria: Ponuka uchádzača, ktorá dosiahne najnižšiu celkovú cenu za celý predmet zákazky bude označená ako prvá v poradí t. j. úspešná ponuka. Ponuka uchádzača, ktorá dosiahne druhú najnižšiu celkovú cenu za celý predmet zákazky bude označená ako druhá v poradí t. j. prvá neúspešná ponuka. Ponuka uchádzača, ktorá dosiahne tretiu najnižšiu celkovú cenu za celý predmet zákazky bude označená ako tretia v poradí t. j. druhá neúspešná ponuka atď. 3. Pri vyhodnocovaní ponúk sa v prípade rovnosti celkovej ceny za celý predmet zákazky použije ako rozhodujúce kritérium pre vyhodnotenie a určenie poradia ponuky /uchádzača cena za 1 ks požadovaného balenia (500 listov) v EUR s DPH v položke č. 94 - Kopírovací papier A3, 80g uvedená v prílohe č.3 Návrhu na plnenie kritéria. 4. Verejný obstarávateľ pri vyhodnocovaní bude postupovať v zmysle § 66 ods. 7 zákona č. 343/2015 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. 5. Úspešný uchádzač sa zaväzuje pred podpisom rámcovej dohody predložiť verejnému obstarávateľovi: a) zoznam všetkých známych subdodávateľov s ich identifikačnými údajmi v rozsahu: (i) meno a priezvisko alebo obchodné meno, resp. názov, (ii) adresa pobytu alebo sídlo, (iii) IČO alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené IČO, (iv), podiel zákazky, ktorý má v úmysle zadať navrhovaným subdodávateľom v percentuálnom (%) vyjadrení, predmety týchto subdodávok, ako aj údaje o osobe oprávnenej konať za subdodávateľa v rozsahu: meno a priezvisko, adresu pobytu, dátum narodenia. Predmetné údaje o týchto subdodávateľoch sa stanú súčasťou rámcovej dohody s úspešným uchádzačom. Ak uchádzač nemá v úmysle plniť predmet rámcovej dohody prostredníctvom subdodávateľa/subdodávateľov, predloží čestné prehlásenie, v ktorom deklaruje túto skutočnosť. b) v prípade skupiny dodávateľov úspešný uchádzač / líder skupiny dodávateľov predloží zmluvu v zmysle bodu 16 súťažných podkladov, upravujúcu právne vzťahy medzi členmi skupiny dodávateľov, ktorou zákonná forma spolupráce fyzických alebo právnických osôb vznikne, resp. dokumentáciu preukazujúcu vytvorenie právnych vzťahov medzi členmi skupiny dodávateľov. Uvedené doklady v písm. a) a v prípade relevantnosti v písm. b) tohto bodu, úspešný uchádzač predloží pred podpisom rámcovej dohody. Doklady predloží ako originály resp. úradne overené fotokópie. V prípade, že uchádzač nepredloží predmetné doklady, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neuzatvoriť s ním rámcovú dohodu na predmet zákazky. 6. Odôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti v zmysle § 28 ods. 2 zákona: Vzhľadom k povahe predmetu zákazky sa verejný obstarávateľ rozhodol nerozdeliť predmet zákazky na časti. Jedná sa o súvisiace položky, účelovo aj funkčne rovnakého charakteru, ktoré sa dajú kvalifikovať ako kancelárske potreby, bežne dostupné na trhu a sú dodávané subjektami v celom rozsahu, podľa požiadavky verejného obstarávateľa. Vzhľadom na to, že žiadna položka nepredstavuje špecifický tovar, ktorý by mohol byť pre niektorého uchádzača nedostupný na voľnom trhu, je možné predpokladať že nerozdelením zákazky na časti nie je obmedzená hospodárska súťaž. 7. Zábezpeka ponuky sa vyžaduje vo výške 5 000 EUR (slovom päť tisíc EUR). 8. Verejný obstarávateľ upozorňuje, že komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní odo dňa 19.10.2018, bude v zmysle § 20 zákona prebiehať elektronicky, a to prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE, ktorý je umiestnený na doméne https://josephine.proebiz.com. Podrobnosti ohľadom komunikácie a výmeny informácií vo verejnom obstarávaní sú uvedené v bode 21 súťažných podkladov.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2018 169 vyhlásenia verejných súťaží vyhlásenie verejnej súťaže (tovary) MF/007712/2018-27
2019 85 Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE Oznámenia o výsledku verejného obstarávania MF/007712/2018-27
2019 32 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania výsledky verejných súťaží MF/007712/2018-27
2019 153 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania MF/007712/2018-27
2019 212 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania výsledky verejných súťaží MF/007712/2018-27
2020 149 Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE Oznámenia o výsledku verejného obstarávania MF/007712/2018-27
2020 229 Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE Informácie o začatí priameho rokovacieho konania pre nadlimitné zákazky MF/007712/2018-27
Oznámenia detailne
[MF/007712/2018-27] vyhlásenie verejnej súťaže (tovary)
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
vyhlásenia verejných súťaží
Názov 2. podtypu oznámenia
vyhlásenie verejnej súťaže (tovary)
Typ dokumentu
CONTRACT
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
MF/007712/2018-27
Dátum zverejnenia vo vestníku
27. 8. 2018
ID obstarávateľa
237
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
MS
Kód podtypu oznámenia
MST
ID zákazky
412388
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2018
Číslo vestníka
169
[MF/007712/2018-27] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
MF/007712/2018-27
Dátum zverejnenia vo vestníku
2. 5. 2019
ID obstarávateľa
237
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
412388
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2019
Číslo vestníka
85
[MF/007712/2018-27] výsledky verejných súťaží
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
výsledky verejných súťaží
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
MF/007712/2018-27
Dátum zverejnenia vo vestníku
14. 2. 2019
ID obstarávateľa
237
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
VS
ID zákazky
412388
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2019
Číslo vestníka
32
[MF/007712/2018-27] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
MF/007712/2018-27
Dátum zverejnenia vo vestníku
31. 7. 2019
ID obstarávateľa
237
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
412388
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2019
Číslo vestníka
153
[MF/007712/2018-27] výsledky verejných súťaží
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
výsledky verejných súťaží
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
MF/007712/2018-27
Dátum zverejnenia vo vestníku
21. 10. 2019
ID obstarávateľa
237
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
VS
ID zákazky
412388
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2019
Číslo vestníka
212
[MF/007712/2018-27] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
MF/007712/2018-27
Dátum zverejnenia vo vestníku
16. 7. 2020
ID obstarávateľa
237
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
412388
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2020
Číslo vestníka
149
[MF/007712/2018-27] Informácie o začatí priameho rokovacieho konania pre nadlimitné zákazky
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov 2. podtypu oznámenia
Informácie o začatí priameho rokovacieho konania pre nadlimitné zákazky
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
MF/007712/2018-27
Dátum zverejnenia vo vestníku
30. 10. 2020
ID obstarávateľa
237
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
Kód podtypu oznámenia
IC
ID zákazky
412388
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2020
Číslo vestníka
229