412392 - Zabezpečenie technickej podpory, údržby a rozvoja pre Automatizovaný systém správy registratúry
Detaily
ID zákazky
412392
Názov
Zabezpečenie technickej podpory, údržby a rozvoja pre Automatizovaný systém správy registratúry
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
2348
Hlavný kód CPV
72250000-2
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
2 996 000,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
15. 2. 2018 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 11:45
Zrýchlený postup
Nie
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Sociálna poisťovňa, ústredie
IČO
30807484
Mesto
Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Peter IVAN
Kontaktný email
 peter.ivansocpoist.sk
Kontaktný telefón
 +421 2906171034
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zmluvy je poskytovanie služieb technickej podpory a rozvoja pre Automatizovaný systém správy registratúry (ďalej ASSR) podľa charakteristiky systému uvedeného v súťažných podkladoch a v stave aktuálnom po ukončení procesu verejného obstarávania a nadobudnutí účinnosti zmluvy ako výsledku tohto verejného obstarávania na zabezpečenie technickej podpory a rozvoja pre ASSR v nasledovnom rozsahu: a) technická podpora: služby technickej podpory v rozsahu uvedenom v súťažných podkladoch, b) rozvoj: zapracovávanie legislatívnych zmien, zapracovávanie požiadaviek objednávateľa na implementáciu zmien v systéme a úpravy systému. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov, ktoré sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa na portáli www.uvo.gov.sk a na portáli www.evo.gov.sk.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie ponúk vykoná komisia v súlade s § 52 ods. 5 písm. a) a ods. 6 zákona. Otvárania ponúk sa môžu zúčastniť štatutárni zástupcovia uchádzačov alebo nimi poverení zástupcovia na základe splnomocnenia.
Doplňujúce informácie
1. Vysvetlenie k bodu II.2.7 dĺžka trvania zákazky: lehota plnenia zmluvy je 60 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti alebo do vyčerpania zmluvnej ceny, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. 2. V rámci tejto verejnej súťaže sa uplatňujú ustanovenia § 66 ods. 7 zákona, teda verejný obstarávateľ uskutoční vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa § 40 zákona po vyhodnotení ponúk podľa § 53zákona. Uchádzač nerozdeľuje dokumenty do samostatnej časti ponuky označenej ako Ostatné a samostatnej časti ponuky označenej ako Kritériá, ale predkladá všetky dokumenty spoločne v jednom obale. 3. Verejné obstarávanie sa realizuje prostredníctvom portálu www.evo.gov.sk (ďalej len portál EVO) v rozsahu a podľa podmienok uvedených v súťažných podkladoch. 4. Verejný obstarávateľ odporúča, aby sa záujemcovia zaregistrovali na portáli EVO. Táto registrácia je spojená s určitými procesnými úkonmi, preto je potrebné ju vykonať v dostatočnom časovom predstihu. Registráciu na portáli EVO je možné realizovať záujemcom najneskôr do uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. 5. Súťažné podklady sa poskytujú prostredníctvom portálu EVO a súčasne sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa na portáli www.uvo.gov.sk 6. Ponuky, návrhy a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú podľa § 21 ods. 6zákona v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka; to neplatí pre ponuky, návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka. 7. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať takú ponuku uchádzača, ktorá presiahne predpokladanú hodnotu zákazky. 8. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom jednotným európskym dokumentom (ďalej len JED) v zmysle § 39 zákona. Formulár JEDu spolu s manuálom na jeho vyplnenie je dostupný na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie http://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html a na webovom sídle Európskej komisie https://ec.europa.eu/growth/tools-databases/espd/filter?lang=sk 9. Verejný obstarávateľ vyhlasuje, že obmedzuje informácie požadované na podmienky účasti (týkajúce sa Časti IV: Podmienky účasti oddiel A až D JEDu) na jednu otázku s odpoveďou áno alebo nie (alfa: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti), t. j. či hospodárske subjekty spĺňajú všetky požadované podmienky účasti bez toho, aby bolo potrebné vyplniť iné oddiely Časti IV: Podmienky účasti jednotného európskeho dokumentu. 10. Požaduje sa zábezpeka ponuky vo výške 100 000,- EUR. Podrobné informácie o zložení zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. 11. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú v ňom zapísaní.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- -- -- Softvérové podporné služby
Položky detailne
[1]
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
--
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
--
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
412392
Názov položky
--
Kód CPV
72261000-2
Náklady/cena
Cena
Mena
--
Doba trvania
60
Názov kritéria
--
CPV kód
Softvérové podporné služby