412512 - Obstaranie technológie do výroby a nastavby IS pre spoločnosť RISO-R, s.r.o.
Detaily
ID zákazky
412512
Názov
Obstaranie technológie do výroby a nastavby IS pre spoločnosť RISO-R, s.r.o.
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
10534
Hlavný kód CPV
42000000-6
URL linka
Druh zákazky
Tovary
Celková hodnota bez DPH
312 705,34
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
6. 3. 2018 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 11:46
Zrýchlený postup
Nie
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
RISO - R, s.r.o.
IČO
36640158
Mesto
Rimavská Sobota
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Michal Demeter
Kontaktný email
 demetermriso-r.sk
Kontaktný telefón
 +421 475631174
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je obstaranie inovatívnej technológie do výroby a nadstavby informačného systému pre spoločnosť RISO-R, s.r.o. Zákazka sa delí na 2 časti: časť č. 1 predmetu zákazky: technológia do výroby , ktorá sa skladá z nasledovných strojných zariadení: 1 ks Plnička džemov do plastových kelímkov s AL viečkom ; 1 ks Rezačka zeleniny; 1 ks Etiketovací stroj na samolepiace etikety; 1 ks Automatická plnička nátierok a pomazánok do hliníkových obalov so zaváracím AL viečkom časť č. 2 predmetu zákazky: informačné technológie, ktorá sa skladá: 3 ks Mobilné terminály ; 1 ks Nadstavba IS - Vysledovateľnosti a využitia QR kódov; 1 ks Tlačiareň samolepiacich etikiet. Podrobná špecifikácia predmetu zákazky pre jednotlivé časti zákazky je popísaná v súťažných podkladoch.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie častí ponúk Ostatné je neverejné. Otváranie častí ponúk Kritériá sa vykoná len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené, a to na mieste a v čase oznámenom uchádzačom. Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní častí ponúk, označených ako Kritériá všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuka nebola vylúčená.
Doplňujúce informácie
1. Verejný obstarávateľ súťažné podklady uchádzačom nezasiela. Všetky súťažné podklady a podklady potrebné na prípravu ponuky sú neobmedzene, verejne dostupné v profile verejného obstarávateľa, ktorý je vedený na www.uvo.gov.sk: www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/dokumenty/10534 a na stránke: http://voarchiv.eu/files/211-4a3135b881/ 2. Splnenie podmienok účasti možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní jednotným európskym dokumentom (ďalej aj ,,JED""), pričom z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované jednotným európskym dokumentom, stanovené verejným obstarávateľom v bode III.1 tohto oznámenia. Verejný obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača písomne požiadať podľa § 39 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní o predloženie dokladov nahradených JED-om. 3. Jednotný európsky dokument v editovateľnej forme je možné stiahnuť z webového sídla UVO na: http://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html. Manuál k vyplneniu dokumentu je zverejnený na: http://www.uvo.gov.sk/extdoc/1096/jed_-_manual.pdf. Verejný obstarávateľ požaduje aby bol jednotný európsky dokument ručne podpísaný osobou oprávnenou konať za hospodársky subjekt/záujemcu/uchádzača alebo riadne splnomocnenou osobou. 4. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. Vo verejných obstarávaniach, pri ktorých nebola do 31. januára 2017 uzavretá zmluva, rámcová dohoda alebo koncesná zmluva, sa postupuje podľa predpisov účinných od 1. februára 2017. To znamená, že pokiaľ nebolo verejné obstarávanie ukončené podpisom zmluvy najneskôr 31. januára 2017, tak každá zmluva, rámcová dohoda alebo koncesná zmluva, ktorá sa bude uzatvárať od 1. februára 2017, sa bude posudzovať podľa zákona o registri partnerov verejného sektora. Teda aj keď samotný proces verejného obstarávania začal pred 1. februárom 2017, avšak nebol ukončený podpisom zmluvy, počnúc 1. februárom 2017 sa už musí úspešný uchádzač, resp. jeho subdodávatelia posudzovať podľa zákona o registri partnerov verejného sektora, teda ich povinnosť registrácie v registri partnerov verejného sektora. Zároveň platí, že ak bol, alebo je subjekt zaregistrovaný v registri konečných užívateľov výhod vedenom úradom (do 31. januára 2017), bude sa priamo považovať za partnera verejného sektora a bude sa tiež považovať za zapísanú osobu v novom registri partnerov verejného sektora. Tieto subjekty však budú povinné vykonať dodatočne do 31. júla 2017 proces overenia identifikácie konečného užívateľa výhod podľa novej právnej úpravy, teda podľa zákona o registri partnerov verejného sektora. Nesplnenie tejto povinnosti je sankcionované výmazom dotknutého subjektu z tohto registra. 5. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky, dokladov ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti a iných dokladov, súvisiacich s touto výzvou znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 technológia do výroby 274 228,67 EUR Priemyselné mechanizmy
2 informačné technológie 38 476,67 EUR Archivačné a čítacie zariadenia
Položky detailne
[1] technológia do výroby
  274 228,67 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
výrobňa spoločnosti, RISO-R, s.r.o., Rimavská Sobota
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
274 228,67
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
412512
Názov položky
technológia do výroby
Kód CPV
42000000-6
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
6
Názov kritéria
--
CPV kód
Priemyselné mechanizmy
[2] informačné technológie
  38 476,67 EUR
P.č.
2
Hlavné miesto dodania/plnenia
výrobňa spoločnosti, RISO-R, s.r.o., Rimavská Sobota
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
38 476,67
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
412512
Názov položky
informačné technológie
Kód CPV
30233000-1
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
3
Názov kritéria
--
CPV kód
Archivačné a čítacie zariadenia
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2018 13 vyhlásenia verejných súťaží vyhlásenie verejnej súťaže (tovary) 14012018
2019 73 Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE Oznámenia o výsledku verejného obstarávania 09042019
Oznámenia detailne
[14012018] vyhlásenie verejnej súťaže (tovary)
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
vyhlásenia verejných súťaží
Názov 2. podtypu oznámenia
vyhlásenie verejnej súťaže (tovary)
Typ dokumentu
CONTRACT
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
14012018
Dátum zverejnenia vo vestníku
18. 1. 2018
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
MS
Kód podtypu oznámenia
MST
ID zákazky
412512
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2018
Číslo vestníka
13
[09042019] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
09042019
Dátum zverejnenia vo vestníku
12. 4. 2019
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
412512
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2019
Číslo vestníka
73