412520 - Výsadba pôvodných druhov drevín a ich povýsadbová starostlivosť
Detaily
ID zákazky
412520
Názov
Výsadba pôvodných druhov drevín a ich povýsadbová starostlivosť
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
10699
Hlavný kód CPV
77231600-4
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
122 284,01
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
15. 3. 2018 11:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 11:51
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Bratislavské regionálne ochranárske združenie
IČO
31771815
Mesto
Bratislava - mestská časť Karlova Ves
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Mgr. Silvia Halková
Kontaktný email
 infobroz.sk
Kontaktný telefón
 +421 255562693
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je dodanie služby Výsadba pôvodných druhov drevín a ich povýsadbová starostlivosť. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky sa nachádza v súťažných podkladoch v časti B.2 Opis predmetu zákazky.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie ponúk je neverejné.
Doplňujúce informácie
1. Žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov musí byť písomná v slovenskom jazyku, podpísaná štatutárnym zástupcom záujemcu adresovaná na kontaktné miesto uvedené v tejto výzve. Žiadosť o súťažné podklady zaslať emailom naskenovanú na adresu: info@broz.sk a následne v origináli poštou na kontaktné miesto. Súťažné podklady budú záujemcom zasielané výlučne e-mailom na adresu, z ktorej prišla žiadosť o súťažné podklady. V ponuke uviesť aj kontaktnú osobu a jej e-mailovú adresu pre elektronickú aukciu. Uchádzači, ktorých ponuky obstarávateľ vyhodnotil podľa kritérií na vyhodnotenie ponúk budú podľa §54 Zákona o verejnom obstarávaní pozvaní do elektronickej aukcie. Informácie o použití elektronickej aukcie sú uvedené v časti A.1 časť VII. súťažných podkladov. Potvrdenie, doklady a iné dokumenty tvoriace obsah ponuky, požadované vo výzve a v súťažných podkladoch, musia byť v ponuke predložené ako platné originály alebo ich úradne osvedčené kópie. Ponuku súčasne predkladá uchádzač okrem listinnej podoby aj v elektronickej podobe na CD. 2. Kompletné informácie týkajúce sa podmienok účasti uchádzačov sú uvedené v časti A.2 súťažných podkladov. 3. Zábezpeka sa vyžaduje. Zábezpeka je stanovená v nasledovnej výške: 1. časť: 1 500,00 EUR 2. časť: 1 300,00 EUR 4. Dĺžku trvania rámcovej dohody uvedenú v oddiely II.2.7) chceme upresniť: pre časť 1: termín zákazky je do 20 dní od účinnosti zmluvy (resp. vystavenia objednávky na základe rámcovej dohody uzatvorenej s úspešným uchádzačom) priebežne do 31/12/2021, pre časť 2: termín zákazky je do 20 dní od účinnosti zmluvy (resp. vystavenia objednávky na základe rámcovej dohody uzatvorenej s úspešným uchádzačom) do 31/12/2018. Verejný obstarávateľ môže rámcovú dohodu s dodávateľom uzavrieť až po kontrole a odsúhlasení správnosti priebehu procesu verejného obstarávania kontrolným orgánom poskytovateľa finančných prostriedkov pre projekt, ktorého súčasťou je zadaný predmet zákazky.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2018 39 Výzvy na predkladanie ponúk výzva na predkladanie ponúk (tovary) 412520
Oznámenia detailne
[412520] výzva na predkladanie ponúk (tovary)
Názov typu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Názov 2. podtypu oznámenia
výzva na predkladanie ponúk (tovary)
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
412520
Dátum zverejnenia vo vestníku
23. 2. 2018
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
Kód podtypu oznámenia
WYT
ID zákazky
412520
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2018
Číslo vestníka
39