412694 - Služby podpory prevádzky
Detaily
ID zákazky
412694
Názov
Služby podpory prevádzky
Referenčné číslo
13/2018
ID obstarávateľa
235
Hlavný kód CPV
72000000-5
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
3 344 302,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
1. 3. 2018 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 11:47
Zrýchlený postup
Nie
Informácie o otváraní ponúk
--
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
DataCentrum
IČO
00151564
Mesto
Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Peter Prokeš
Kontaktný email
 procurementdatacentrum.sk
Kontaktný telefón
 +421 259278224
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je poskytovanie služieb podpory prevádzky, tzn. služieb prevádzkovej podpory informačných systémov DataCentra Ministerstva financií Slovenskej republiky (ďalej len "DataCentrum"). Uvedená podpora prevádzky sa skladá z podpory prevádzky infraštruktúrnych systémov, na ktorých DataCentrum prevádzkuje finančné informačné systémy pre správu verejných financií (tzn. Rozpočtový informačný systém, Štátna pokladnica, Register účtovných závierok, Informačný systém pre štrukturálne fondy a kohézny fond, Informačný systém účtovníctva fondov a iné) a z podpory prevádzky časti finančných informačných systémov prevádzkovaných v DataCentre (tzn. Register účtovných závierok, portál rozpocet.sk, DEV rozvojová pomoc, Dotácie, účtovníctvo Banskobystrického samosprávneho kraja, Informačný systém pre štrukturálne fondy a kohézny fond, Kontrola a Audit). Predmet zákazky Služby podpory prevádzky pozostáva z nasledovných služieb: 1. Činnosti v rámci mesačného paušálu 2. Činnosti na vyžiadanie Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v súťažných podkladoch, ktoré sú uverejnené v profile verejného obstarávateľa na portáli www.uvo.gov.sk a verejný obstarávateľ k nim poskytuje bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup odo dňa uverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v súlade so zákonom č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon").
Doplňujúce informácie
1. V prípade potreby objasniť informácie na preukázanie splnenia podmienok účasti uvedených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania v dokumente môže ktorýkoľvek zo záujemcov písomne požiadať o ich vysvetlenie na adrese a u kontaktnej osoby uvedenej v bode I.1 tohto oznámenia. Verejný obstarávateľ bude pri vysvetľovaní postupovať podľa § 48 a § 21 ods. 4 a 5 zákona. Žiadosť záujemcu o vysvetlenie musí byť doručená v súlade s § 48 zákona dostatočne vopred. Za dostatočne vopred doručenú žiadosť záujemcu o vysvetlenie sa považuje žiadosť doručená v odporúčanej lehote do 23.02.2018 do 14:00 hod. Záujemca má možnosť kedykoľvek požiadať o vysvetlenie aj po uplynutí odporúčanej lehoty. Verejný obstarávateľ v tomto prípade poskytne vysvetlenie záujemcom, avšak dôrazne upozorňuje, že v takomto prípade nezaručuje, že záujemca bude mať doručené vysvetlenie do uplynutia lehoty na predkladanie žiadostí o účasť, čím preberá záujemca na seba riziko, že nestihne poskytnuté vysvetlenie zapracovať do svojej žiadosti o účasť. Verejný obstarávateľ v takom prípade nie je povinný predĺžiť lehotu na predkladanie žiadostí o účasť. Verejný obstarávateľ súčasne zverejní vysvetlenie alebo doplnenie informácií potrebných na preukázanie splnenia podmienok účasti v profile verejného obstarávateľa na portáli www.uvo.gov.sk. 2. Záujemca môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom JEDom v zmysle § 39 zákona. Verejný obstarávateľ upozorňuje, že v prípade potreby bude postupovať v súlade s § 39 ods. 6 zákona a na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania písomne požiada záujemcov o predloženie dokladu alebo dokladov na preukázanie splnenia podmienok účasti nahradených JEDom. Verejný obstarávateľ vyzve na predloženie ponuky najviac 5 záujemcov, ktorí splnili a preukázali podmienky účasti. JED sa postačuje vyplniť globálne. 3. Vzhľadom na technické dôvody (obmedzený počet znakov v tomto formulári), ktoré neumožňujú verejnému obstarávateľovi v oddiele VI. Doplnkové informácie v bode VI.3) Doplňujúce informácie uviesť všetky nevyhnutné doplňujúce informácie, verejný obstarávateľ uvádza podrobné vymedzenie všetkých doplňujúcich informácií v dokumente označenom ako "DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE k oznámeniu o vyhlásení verejného obstarávania", ktorý je uverejnený v profile verejného obstarávateľa na portáli www.uvo.gov.sk (v tomto dokumente sú okrem všeobecných informácií uvedené aj komplexné informácie k predkladaniu žiadostí o účasť, k podmienkam účasti a k pravidlám na obmedzenie počtu záujemcov, preto verejný obstarávateľ v plnom rozsahu odkazuje na tento dokument a odporúča záujemcom, aby sa s ním riadne oboznámili) a v súťažných podkladoch, ktoré sú uverejnené v profile verejného obstarávateľa na portáli www.uvo.gov.sk a poskytuje k ním bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup odo dňa uverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v súlade so zákonom. 4. Verejný obstarávateľ od záujemcov, ktorých vyzve na predloženie ponuky požaduje zabezpečiť viazanosť ponuky zábezpekou vo výške vo výške 110 000,00 EUR. Podrobné informácie o zložení zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. 5. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením žiadosti o účasť a ponuky znáša záujemca bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. Ponuky a žiadosti o účasť doručené v stanovených lehotách sa nevracajú. Zostávajú ako súčasť dokumentácie vyhláseného verejného obstarávania. 6. Pri komunikácii verejný obstarávateľ postupuje v súlade s § 187 ods. 8 zákona, pričom pod pojmom elektronicky resp. v elektronickej podobe sa rozumie komunikácia uskutočňovaná prostredníctvom faxu alebo e-mailu. 7. Verejný obstarávateľ bude pri uzavretí zmluvy postupovať podľa § 11 a § 56 zákona. 8. Toto verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, nie je obstarávaním inovácií, ani obstarávaním zameraným na sociálne aspekty.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 3 344 302,00 EUR Údržba programového vybavenia (softvér) informačných technológií
Položky detailne
[1]
  3 344 302,00 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
DataCentrum, Cintorínska 5, 814 88 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
3 344 302,00
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
412694
Názov položky
--
Kód CPV
72267100-0
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
72
Názov kritéria
--
CPV kód
Údržba programového vybavenia (softvér) informačných technológií
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2018 22 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania vyhlásenia verejných súťaží 13/2018
Oznámenia detailne
[13/2018] vyhlásenia verejných súťaží
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
vyhlásenia verejných súťaží
Typ dokumentu
CONTRACT
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
13/2018
Dátum zverejnenia vo vestníku
31. 1. 2018
ID obstarávateľa
235
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
MS
ID zákazky
412694
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2018
Číslo vestníka
22