412706 - Stavebné práce-Okružná križovatka na ceste III/5037-Nová Dedinka
Detaily
ID zákazky
412706
Názov
Stavebné práce-Okružná križovatka na ceste III/5037-Nová Dedinka
Referenčné číslo
2/2018
ID obstarávateľa
9429
Hlavný kód CPV
45233120-6
URL linka
Druh zákazky
Práce
Celková hodnota bez DPH
480 662,88
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
26. 2. 2018 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 11:46
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Regionálne cesty Bratislava a.s.
IČO
35947161
Mesto
Bratislava-Vrakuňa
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
JUDr. Jozef Hentek
Kontaktný email
 jozef.hentekrcba.sk
Kontaktný telefón
 +421 243415936
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky sú stavebné práce na výstavbe okružnej križovatky na ceste III/5037 v plánovanej správe a údržbe Regionálnych ciest Bratislava a.s. v Bratislavskom samosprávnom kraji v okrese Senec, katastrálne územie Dedinka pri Dunaji (parc.č. 175/22, 226/308, 182/2, 182/3, 182/4, 227/1, 227/2, 181/2, 181/3, 175/23, 171/10, 171/13, 171/14, 171/11, 171/12, 221/77, 175/27). V súčasnosti je územie využívané ako cesta III/5037 a III/5722. Cesta III/5037 plní funkciu priameho komunikačného prepojenia obce Nová Dedinka zo smeru Tomášov Veľký Biel - Senec. Cesta III/5722 prepája smer Bernolákovo cesta II/503. Predložená projektová dokumentácia budúcej okružnej križovatky vychádza z koncepcie dokumentácie pre územné konanie a stavebné povolenie. Pozostáva z viacerých na seba nadväzujúcich stavebných objektov, technicky a ekonomicky neoddeliteľných . Časté dopravné nehody si vyžadujú vybudovanie malej okružnej križovatky so štyrmi ramenami. Okružná križovatka je navrhnutá priemeru 45,50 m s polomerom stredového ostrovčeka R = 15 m. Pri výstavbe dôjde k uzavretiu a teda k vylúčeniu dopravy na križovatke ciest III/5037 a III/5722. Doprava bude presmerovaná po existujúcich komunikáciách. V rámci výstavby je potrebný proces odsúhlasenia dopravného značenia (dočasného a trvalého) schválenie DZ Okresným riaditeľstvom Policajného zboru ODI Senec a vydanie určenia Okresným úradom Senec odbor cestnej dopravy a pozemných komunikácií. V súvislosti s výstavbou okružnej križovatky v Novej Dedinke v okrese Senec dôjde k výrubu drevín rastúcich v záujmovom území stavby. Z hľadiska výrubu drevín rastúcich mimo lesa bol spracovaný dendrologický posudok.
Informácie o otváraní ponúk
Otvárania ponúk sa môže zúčastniť uchádzač, alebo ním splnomocnený zástupca. Uchádzač sa na otváraní ponúk preukáže dokladom totožnosti/plnou mocou.
Doplňujúce informácie
Pracovný čas verejného obstarávateľa pre účely tohto verejného obstarávania je v pracovných dňoch v čase od 8.00 h. do 14.00 h., kedy je možné doručovať písomnosti osobne. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo overenia všetkých skutočností uvedených v ponukách uchádzačov, bez predchádzajúceho súhlasu uchádzačov. Doplňujúce informácie k podmienkam účasti 4.1 Predpokladom splnenia podmienok účasti je predloženie všetkých dokladov a dokumentov tak, ako je uvedené vo výzve na predkladanie ponúk a v týchto SP. 4.2 Členovia komisie budú vyhodnocovať splnenie podmienok účasti aplikovaním postupov uvedených v § 40 zákona a § 152 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní. 4.3 Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne a splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia a technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. 4.4 Podľa § 39 ods. 1 zákona, hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom predložením jednotného európskeho dokumentu. Náležitosti týkajúce sa jednotného európskeho dokumentu upravujú ust. § 39 zákona, vyhlášky Úradu pre verejné obstarávanie č. 155/2016 Z.z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti o jednotnom európskom dokumente a jeho obsahu a Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) 2016/7 z 5. januára 2016, ktorým sa ustanovuje štandardný formulár pre jednotný európsky dokument pre obstarávanie. Manuál k vypĺňaniu jednotného európskeho dokumentu je možné stiahnuť na linku http://www.uvo.gov.sk/legislativametodikadohlad/jednotny-europsky-dokument-pre-verejneobstaravanie-553.html 4.5 V prípade, ak uchádzač uplatní postup uvedený v bode 4.4, predloží vyplnený formulár podľa tohto bodu v papierovej forme ako súčasť ponuky podpísaný štatutárnym zástupcom uchádzača. Uchádzač v ponuke predloží vyplnený formulár v jednom vyhotovení. Jednotný európsky dokument pre obstarávanie je k dispozícii aj na adrese: https://webgate.acceptance.ec.europa.eu/espd/filter?lang=SK