412737 - Vytvorenie SW aplikácií a zaškolenie zamestnancov spoločnosti Relaxos.
Detaily
ID zákazky
412737
Názov
Vytvorenie SW aplikácií a zaškolenie zamestnancov spoločnosti Relaxos.
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
18769
Hlavný kód CPV
72200000-7
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
133 800,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
12. 2. 2018 08:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 11:47
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Relaxos, s.r.o.
IČO
36441503
Mesto
Žilina
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ľudovít Jambrich
Kontaktný email
 ludo.jambrichrelaxos.net
Kontaktný telefón
 +421 905661050
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je: 1. Vytvorenie a implementácia sw aplikácií ako aj integrácia so súčasným SW vybavením objednávateľa. 1a. Elektronický vernostný zákaznícky systém a systém automatizovanej personalizovanej elektronickej komunikácie so zákazníkmi 1b. Automatizácia procesov online rezervačného systému kúpeľných/tematických pobytov, prispôsobenie systému pre menších ubytovateľov 1c. Aplikácia elektronického kalendára turistických podujatí (EKP) s webovým rozhraním a mobilnou aplikáciou 1d. Elektronický katalóg s porovnaním služieb kúpeľov a možnosťou dopytu pre klientov poisťovní, kúpeľnej liečby typu A/B 1e. Inovácie elektronického online katalógu pobytov Relaxos 1f. Vytvorenie systému rozhraní s rôznymi cenovými úrovňami produktov pre rôzne typy zákazníkov (kustomizovanej ponuky pre corporate klientelu a cestovné agentúry) 2. Zaškolenie zamestnancov objednávateľa na nové technológie
Informácie o otváraní ponúk
v zmysle §52 ods. 6 ZVO
Doplňujúce informácie
a) obstarávanie inovácií 1) Súťažné podklady uverejní verejný obstarávateľ v profile vedenom v súlade s § 148 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ poskytne súťažné podklady v editovateľnej forme e-mailom záujemcom na základe emailom doručenej písomnej žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov (ďalej len "žiadosť") na e-mail scheber.vo@gmail.com. Záujemca v žiadosti uvedie identifikačné údaje a e-mail kontaktnej osoby, ktorej bude verejný obstarávateľ zasielať informáciu o uverejnení vysvetlenia súťažných podkladov. 2) Komunikácia a výmena informácií medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa bude uskutočňovať v zmysle § 187 ods. 8 zákona o VO prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, faxom, elektronicky podľa § 20 ods. 1 alebo ich kombináciou. Pracovný čas kontaktného miesta verejného obstarávateľa pre účely tohto verejného obstarávania je v pracovných dňoch v čase od 9:00 h do 12:00 h, kedy je možné zo strany záujemcov/uchádzačov doručovať písomnosti osobne, ak nie je uvedené inak. Presný termín osobného doručenia písomností odporúčame vopred dohodnúť telefonicky alebo e-mailom. 3) Skutočnosti, týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a v súťažných podkladoch sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov. 4) Splnenie podmienky účasti možno preukázať predložením jednotného európskeho dokumentu podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladajú verejnému obstarávateľovi uchádzači v súlade s § 39 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní v lehote 5 prac. dní odo dňa doručenia písomnej výzvy na doručenie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti, ak verejný obstarávateľ neurčí dlhšiu lehotu. 5) Zmluva s úspešným uchádzačom nadobúda účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom že: a) dôjde k uzavretiu platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí finančného príspevku medzi príslušným poskytovateľom pomoci, v ktorého zastúpení koná sprostredkovateľský orgán (Environmentálny fond) a príjemcom pomoci, ktorým sa má stať verejný obstarávateľ, a to na základe jeho žiadosti o poskytnutie finančného príspevku predloženej v rámci výzvy na predkladanie žiadostí o finančný príspevok a b) dôjde k schváleniu procesu verejného obstarávania. V prípade neuzavretia zmluvy o nenávratný finančný príspevok, alebo neschválenia procesu verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku, si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo využiť inštitút odkladacej podmienky a následne zmluvu anulovať. 6) Zdôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti: Jednotlivé informačné služby a inovácie procesov, ktoré majú zabezpečiť obstarávané moduly softwarového riešenia spolu úzko súvisia po stránke funkčnej aj technologickej. Ich návrh, realizácia ale v neposlednom rade aj implementácia prostredníctvom viacerých dodávateľov by prinášala riziká technickej nekompatibility a problémov so vzájomnou integráciou ako aj integráciou na existujúce technické prostriedky obstarávateľa. S ohľadom na relatívne malý objem prác, po stránke organizačnej aj integračnej by bola spolupráca pri vývoji riešení viacerými dodávateľmi podstatne zložitejšia a následkom toho menej efektívna a drahšia. Návrh a riešenie prostredníctvom jedného dodávateľa, t.j. jedného tímu vývojárov a projektových manažérov znamená hlbšiu znalosť potrieb obstarávateľa, jednoduchšiu komunikáciu pri vývoji a zavádzaní produktov a technologickú kompatibilitu riešenia. Pretože ide o špecifické, na mieru vyhotovené informačné produkty, zaškolenie do administrácie a používania produktov zabezpečí taktiež samotný dodávateľ riešenia.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 133 800,00 EUR Programovanie softvéru a poradenstvo
Položky detailne
[1]
  133 800,00 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Prevádzka verejného obstarávateľa: Železničná 37, 979 01 Rimavská Sobota, Slovenská republika
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
133 800,00
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
412737
Názov položky
--
Kód CPV
72200000-7
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
3
Názov kritéria
--
CPV kód
Programovanie softvéru a poradenstvo
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2018 21 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Výzvy na predkladanie ponúk VO 01/2018
2019 89 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Výzvy na predkladanie ponúk SW-vysledok
Oznámenia detailne
[VO 01/2018] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
VO 01/2018
Dátum zverejnenia vo vestníku
30. 1. 2018
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
412737
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2018
Číslo vestníka
21
[SW-vysledok] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
SW-vysledok
Dátum zverejnenia vo vestníku
7. 5. 2019
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
412737
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2019
Číslo vestníka
89