412755 - Elektronické komunikačné služby pre potreby ÚDZS
Detaily
ID zákazky
412755
Názov
Elektronické komunikačné služby pre potreby ÚDZS
Referenčné číslo
NADEKS2018/1
ID obstarávateľa
9119
Hlavný kód CPV
64200000-8
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
1 432 910,13
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
12. 3. 2018 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 11:47
Zrýchlený postup
Nie
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou
IČO
30796482
Mesto
Bratislava
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Mária Šuleková
Kontaktný email
 mariasulekovaagenturavo.sk
Kontaktný telefón
 +421 2380104790
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je poskytovanie elektronických komunikačných služieb - virtuálnej privátnej dátovej komunikačnej siete (ďalej len VPN) na prepojenie pracovísk ÚDZS pre potreby obojsmerného prenosu údajov výhradne medzi lokálnymi počítačovymi sieťami jednotlivých pracovísk a zabezpečenie doplnkových služieb.Požiadavky verejného obstarávateľa na technické a funkčné parametre predmetu zákazky sú predložené v samostatnom dokumente vo forme Prílohy č. 1 k Rámcovej dohode Technická špecifikácia Opis predmetu zákazky. Dokumenty sú uložené na link: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/9119.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie časti ponuky označenej ako časť Ostatné je neverejné, bez účasti uchádzačov. Verejný obstarávateľ umožňuje uchádzačom účasť na otváraní častí ponúk, označených ako časť "Kritériá". Na otváraní ponúk sa uchádzač preukáže dokladom totožnosti, zástupca uchádzača sa preukáže dokladom totožnosti a originálom, alebo úradne osvečeným splnomocnením uchádzača.
Doplňujúce informácie
1.Súťažné podklady sa poskytujú mailom na základe žiadosti o súťažné podklady, na adrese:mariasulekova@agenturavo.sk. Záujemca uvedie v žiadosti o súťažné podklady kontaktnú osobu a mail adresu. Záujemcovia predkladajú žiadosti v slovenskom jazyku, poštou, osobne, faxom, alebo e-mailom. Súťažné podklady sú k dispozícií aj v profile verejného obstarávateľahttps://www.uvo.gov.sk/private/profily/detail/9119/zakazky V prípade ak ich uchádzač získa z profilu verejného obstarávateľa je doporučené uviesť túto informáciu na adresu mariasulekova@agenturavo.sk za účelom poskytovania prípadnych ďalších informácií súvisiacich s predmetom zákazky. Súčasne bude verejný obstarávateľ všetky ďalšie informácie, alebo vysvetlenia súťažnych podkladov zverejňovať v profile. 3.Uchádzač predkladá verejnému obstarávateľovi dokumenty v listinnej podobe a súčasne ich predloží v elektronickej podobe na pamäťovom médiu, pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu tychto osôb a odtlačku pečiatky. 4. Verejný obstarávateľ použije v procese verejného obstarávania elektronickú formu komunikácie so záujemcami/ uchádzačmi, pričom sú záujemcovia/uchádzači povinní potvrdiť prijatie mailovej správy. 5. Verejný obstarávateľ upozorňuje na dodržanie zákona č. 315/2016 Z.z. o registri partnerov verejného sektora. 6. Verejný obstarávateľ nepožaduje obhliadku predmetu zákazky. 7. Vprípade ak úspešný uchádzač využíva kapacity tretích osôb, ktorými preukazoval technickú alebo odbornú spôsobilosť, zodpovedajú tretie osoby spolu s úspešnym uchádzačom za plnenie zmluvy spoločne a nerozdielne. 8.Splnenie podmienok účasti možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona Jednotnym európskym dokumentom (ďalej aj ,,JED"), pričom uchádzačom z predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované jednotnym európskym dokumentom, stanovené verejným obstarávateľom.Verejný obstarávateľ umožňuje predložiť na preukázanie splnenia podmienok účasti globálny ukazovateľ. 9. Lehota na požiadanie súťažnych podkladov je identická s lehotou na predkladanie ponúk. 10. V súlade s § 56 ods. 12 ZVO si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo predĺžiť lehotu na poskytnutie súčinnosti zo strany uchádzačov stanovenú v § 56 ods. 8,10 a 11 na viac ako 10 pracovnych dní. 11. Kritériá na vyhodnotenie ponúk sú podrobne uvedené v súťažných podkladoch. 12. Podmienky a pravidlá neuvedené v oznámení a v súťažných podkladoch sa riadia zákonom č. 343/2015 o verejnom obstarávaní.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 1 432 910,13 EUR Telefónne služby a prenos údajov
Položky detailne
[1]
  1 432 910,13 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Ústredie Úradu pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou , Datacentrum, Pobočky úradu, Súdno-lekárske pracoviská úradu na území SR.
Kritéria kvality
--
Predpokladana hodnota bez DPH
1 432 910,13
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
412755
Názov položky
--
Kód CPV
64210000-1
Náklady/cena
--
Mena
EUR
Doba trvania
36
Názov kritéria
--
CPV kód
Telefónne služby a prenos údajov
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2018 22 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania vyhlásenia verejných súťaží NADEKS2018/1
2018 103 Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE Oznámenia o výsledku verejného obstarávania VYSELESLUDZS05/2018
Oznámenia detailne
[NADEKS2018/1] vyhlásenia verejných súťaží
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
vyhlásenia verejných súťaží
Typ dokumentu
CONTRACT
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
NADEKS2018/1
Dátum zverejnenia vo vestníku
31. 1. 2018
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
MS
ID zákazky
412755
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2018
Číslo vestníka
22
[VYSELESLUDZS05/2018] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
VYSELESLUDZS05/2018
Dátum zverejnenia vo vestníku
25. 5. 2018
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
DE
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
412755
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2018
Číslo vestníka
103