Predmetom zákazky je nákup pohonných hmôt do služobných motorových vozidiel, doplnkového sortimentu a poskytovanie doplnkových služieb prostredníctvom palivových kariet. Bližšia špecifikácia je v súťažných podkladoch.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie ponúk je verejné v nadväznosti na ustanovenie § 52 ods. 6 zákona. Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili svoju ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
Doplňujúce informácie
1. Záujemcovia si môžu súťažné podklady vyžiadať písomne na e-mailovej adrese: petra.baricova@sazp.sk. Súťažné podklady sa poskytujú výlučne v elektronickej forme na e-mailovú adresu záujemcu, uvedenú v doručenej žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov.
2. Každého záujemcu informujeme, že súťažné podklady sú k dispozícii v profile verejného obstarávateľa a sú prístupné bez obmedzenia. Všetky prípadné opravy a/alebo odpovede na žiadosti o vysvetlenie budú zverejnené tamtiež.
3. Komunikácia a výmena informácií medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa na základe § 187 ods. 8 zákona uskutoční písomne prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, elektronicky alebo kombináciou uvedených spôsobov, pričom pod pojmom elektronicky resp. v elektronickej podobe sa rozumie komunikácia uskutočňovaná prostredníctvom e-mailu.
4.Verejný obstarávateľ vyhlasuje, že obmedzuje informácie požadované ako podmienky účasti (týkajúce sa časti IV: Podmienky účasti oddiel A až D Jednotného európskeho dokumentu) na jednu otázku, s odpoveďou áno alebo nie (ALFA: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti), t. j. či hospodárske subjekty spĺňajú všetky požadované podmienky účasti, týkajúce sa ekonomického a finančného postavenia, technickej a odbornej spôsobilosti.
5. Zábezpeka ponuky sa vyžaduje v sume 3900,- EUR. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
6. Odôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti: Predmet zákazky nie je rozdelený na časti, nakoľko predmet zákazky tohto verejného obstarávania so všetkým je považovaný za jednu ucelenú jednotku. V prípade rozdelenia na časti, separátne dodávanie predmetu zákazky od rôznych dodávateľov by prinieslo nehospodárnosť. Pre verejného obstarávateľa je ekonomicky a aj právne výhodnejšie, aby dodávku zabezpečil jeden subjekt. Rozhodnutie nerozdeliť zákazku na časti má i oporu v metodickom usmernení ÚVO č. 8115-5000/2016 zo dňa 17.5.2016, v zmysle ktorého úrad odporúča verejnému obstarávateľovi požadovaný predmet zákazky zadávať v rámci jedného postupu zadávania zákazky, ak jednotlivé požadované predmety plnenia svojimi charakteristikami a povahou nevyhnutne spolu súvisia.
7. Doklady a dokumenty požadované na preukázanie splnenia požiadaviek verejného obstarávateľa na predmet zákazky : Zoznam a umiestnenie čerpacích staníc uchádzača alebo jeho zmluvných partnerov, platných v čase predkladania ponuky.
Bližšie informácie sa nachádzajú špecifikované v súťažných podkladoch v kap. B. OPIS PREDMETU ZÁKAZKY v bode 3.
8. Informácia k II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody: Rámcová dohoda sa uzatvorí na dobu 48 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody alebo do vyčerpania sumy 131 700,- EUR bez DPH.
9. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, nie je obstarávanie inovácií, ani nejde o obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
Položky
P.č.
Názov položky
Predpokladana hodnota bez DPH
Mena
CPV kód
1
--
131 700,00
EUR
Bezolovnatý benzín
Položky detailne
[1]
131 700,00
EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Miestom dodania palivových kariet je sídlo verejného obstarávateľa (Tajovského 28, 97590 Banská Bystrica)