412843 - Nákup pohonných hmôt, doplnkového sortimentu a doplnkových služieb prostredníctvom palivových kariet
Detaily
ID zákazky
412843
Názov
Nákup pohonných hmôt, doplnkového sortimentu a doplnkových služieb prostredníctvom palivových kariet
Referenčné číslo
1/2018
ID obstarávateľa
1457
Hlavný kód CPV
09130000-9
URL linka
Druh zákazky
Tovary
Celková hodnota bez DPH
131 700,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
25. 5. 2018 12:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 12:19
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Slovenská agentúra životného prostredia
IČO
00626031
Mesto
Banská Bystrica
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
PhDr. Petra Baričová
Kontaktný email
 obstaravaniesazp.sk
Kontaktný telefón
 +421 484374201
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je nákup pohonných hmôt do služobných motorových vozidiel, doplnkového sortimentu a poskytovanie doplnkových služieb prostredníctvom palivových kariet. Bližšia špecifikácia je v súťažných podkladoch.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie ponúk je verejné v nadväznosti na ustanovenie § 52 ods. 6 zákona. Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili svoju ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
Doplňujúce informácie
1. Záujemcovia si môžu súťažné podklady vyžiadať písomne na e-mailovej adrese: petra.baricova@sazp.sk. Súťažné podklady sa poskytujú výlučne v elektronickej forme na e-mailovú adresu záujemcu, uvedenú v doručenej žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov. 2. Každého záujemcu informujeme, že súťažné podklady sú k dispozícii v profile verejného obstarávateľa a sú prístupné bez obmedzenia. Všetky prípadné opravy a/alebo odpovede na žiadosti o vysvetlenie budú zverejnené tamtiež. 3. Komunikácia a výmena informácií medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa na základe § 187 ods. 8 zákona uskutoční písomne prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, elektronicky alebo kombináciou uvedených spôsobov, pričom pod pojmom elektronicky resp. v elektronickej podobe sa rozumie komunikácia uskutočňovaná prostredníctvom e-mailu. 4.Verejný obstarávateľ vyhlasuje, že obmedzuje informácie požadované ako podmienky účasti (týkajúce sa časti IV: Podmienky účasti oddiel A až D Jednotného európskeho dokumentu) na jednu otázku, s odpoveďou áno alebo nie (ALFA: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti), t. j. či hospodárske subjekty spĺňajú všetky požadované podmienky účasti, týkajúce sa ekonomického a finančného postavenia, technickej a odbornej spôsobilosti. 5. Zábezpeka ponuky sa vyžaduje v sume 3900,- EUR. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 6. Odôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti: Predmet zákazky nie je rozdelený na časti, nakoľko predmet zákazky tohto verejného obstarávania so všetkým je považovaný za jednu ucelenú jednotku. V prípade rozdelenia na časti, separátne dodávanie predmetu zákazky od rôznych dodávateľov by prinieslo nehospodárnosť. Pre verejného obstarávateľa je ekonomicky a aj právne výhodnejšie, aby dodávku zabezpečil jeden subjekt. Rozhodnutie nerozdeliť zákazku na časti má i oporu v metodickom usmernení ÚVO č. 8115-5000/2016 zo dňa 17.5.2016, v zmysle ktorého úrad odporúča verejnému obstarávateľovi požadovaný predmet zákazky zadávať v rámci jedného postupu zadávania zákazky, ak jednotlivé požadované predmety plnenia svojimi charakteristikami a povahou nevyhnutne spolu súvisia. 7. Doklady a dokumenty požadované na preukázanie splnenia požiadaviek verejného obstarávateľa na predmet zákazky : Zoznam a umiestnenie čerpacích staníc uchádzača alebo jeho zmluvných partnerov, platných v čase predkladania ponuky. Bližšie informácie sa nachádzajú špecifikované v súťažných podkladoch v kap. B. OPIS PREDMETU ZÁKAZKY v bode 3. 8. Informácia k II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody: Rámcová dohoda sa uzatvorí na dobu 48 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody alebo do vyčerpania sumy 131 700,- EUR bez DPH. 9. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, nie je obstarávanie inovácií, ani nejde o obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 131 700,00 EUR Bezolovnatý benzín
Položky detailne
[1]
  131 700,00 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Miestom dodania palivových kariet je sídlo verejného obstarávateľa (Tajovského 28, 97590 Banská Bystrica)
Kritéria kvality
Áno
Predpokladana hodnota bez DPH
131 700,00
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
412843
Názov položky
--
Kód CPV
09132100-4
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
48
Názov kritéria
--
CPV kód
Bezolovnatý benzín