412867 - Zateplenie a obnova obalových konštrukcií Kultúrneho domu v Kráľovskom Chlmci
Detaily
ID zákazky
412867
Názov
Zateplenie a obnova obalových konštrukcií Kultúrneho domu v Kráľovskom Chlmci
Referenčné číslo
CUR000016
ID obstarávateľa
6333
Hlavný kód CPV
45212300-9
URL linka
Druh zákazky
Práce
Celková hodnota bez DPH
415 003,48
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
2. 3. 2018 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 11:48
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Mesto Kráľovský Chlmec
IČO
00331619
Mesto
Kráľovský Chlmec
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Karolína Vavrinčíková
Kontaktný email
 karolina.vavrincikovaultimaratio.sk
Kontaktný telefón
 +421 911561160
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je tak, ako to vyplýva z textu zateplenie obnova obalových konštrukcií Kultúrneho domu v Kráľovskom Chlmci. Predmet zákazky je detailne opísaný v časti C. súťažných podkladov.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie ponúk sa riadi §113 ZVO. Ďalšie informácie sú uvedené v časti VI.3.
Doplňujúce informácie
1)Otvárania ponúk sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuku. Štatutárny zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a dokladom preukazujúcim, že je štatutárnym zástupcom uchádzača. Iný zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením potvrdeným štatutárnym zástupcom uchádzača, že je oprávnený zúčastniť sa na otváraní ponúk. 2)Verejný obstarávateľ stanovuje v súlade s §38 ZVO ods. 1, písm. d) uchádzačom podmienku podľa §40 ods. 6 písm. g): Verejný obstarávateľ vylúči uchádzača z verejného obstarávania ak na základe dôveryhodných informácií nadobudne dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v tomto verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. 3)Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že zmluva musí byť uzavretá v súlade s §11 ZVO v znení účinnom od 1.2.2017. 4)Zmluva s úspešným uchádzačom nadobúda účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom že: a) dôjde k uzavretiu platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi príslušným poskytovateľom pomoci, v ktorého zastúpení koná sprostredkovateľský orgán, a príjemcom pomoci, ktorým sa má stať verejný obstarávateľ, a to na základe jeho žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku predloženej vrámci výzvy na predkladanie žiadostí o nenávratný finančný príspevok a b) dôjde k schváleniu procesu verejného obstarávania poskytovateľom pomoci. V prípade neuzavretia zmluvy o nenávratný finančný príspevok, alebo neschválenia procesu verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku, si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo využiť inštitút odkladacej podmienky a následne zmluvu anulovať. 5)Úspešný uchádzač je povinný strpieť výkon kontroly /auditu/overovania súvisiaceho s dodaním predmetu zákazky a to kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku vykonávaný v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EU oprávnenými osobami, ktorými sú: i. Príslušné ministerstvo zastúpené svojou agentúrou, ii. Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, iii. Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby, iv. Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, v. Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. i) až iv) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a ES, a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. 6)V súlade s §56 ods. 12 ZVO si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo predĺžiť lehotu na poskytnutie súčinnosti zostrany uchádzačov stanovenú v §56 ods. 8, 10 a 11 na viac ako 10 pracovných dní. 7)Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti týkajúcich sa osobného postavenia preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. 8)Súťažné podklady sa budú záujemcom poskytovať výhradne v elektronickej forme. 9)Stránkové hodiny na kontaktnom mieste pre verejné obstarávanie sú v pracovných dňoch od 9:00 do 11:30 a od12:30 do 16:00.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 415 003,48 EUR Tepelnoizolačné práce
Položky detailne
[1]
  415 003,48 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Mesto Kráľovský Chlmec, L. Kossutha 99, 077 13 Kráľovský Chlmec, resp. Kultúrny dom, Boľská 152/41, 077 01 Kráľovský Chlmec
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
415 003,48
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
412867
Názov položky
--
Kód CPV
45321000-3
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
12
Názov kritéria
--
CPV kód
Tepelnoizolačné práce
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2018 23 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Výzvy na predkladanie ponúk CUR000016
Oznámenia detailne
[CUR000016] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
CUR000016
Dátum zverejnenia vo vestníku
1. 2. 2018
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
412867
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2018
Číslo vestníka
23