412869 - Modernizácia budovy materskej školy Suchá nad Parnou
Detaily
ID zákazky
412869
Názov
Modernizácia budovy materskej školy Suchá nad Parnou
Referenčné číslo
0510
ID obstarávateľa
4762
Hlavný kód CPV
45214100-1
URL linka
Druh zákazky
Práce
Celková hodnota bez DPH
346 696,20
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
27. 2. 2018 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 11:48
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Obec Suchá nad Parnou
IČO
00313009
Mesto
Suchá nad Parnou
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Mgr. Michaela Takáč Markovičová
Kontaktný email
 markovicovavisions.cc
Kontaktný telefón
 +421 907744938
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je modernizácia Budovy MŠ, ktorá sa nachádza v intraviláne obce Suchá nad Parnou. Predmetom projektu je modernizácia objektu materskej škôlky z dôvodu zvýšenia energetickej účinnosti verejnej budovy vrátane zateplenia objektu. Modernizáciou objektu MŠ zateplením objektov prízemia a vybudovaním nového zatepleného podkrovia, sa zlepší jej energetická bilancia zároveň sa zvýši kapacita tried škôlky z dvoch na tri triedy, čím sa zväčší kapacita priestorov tak, že nárast počtu detí sa zvýši o 50%.
Informácie o otváraní ponúk
Na otváraní ponúk sa môže zúčastniť oprávnený (splnomocnený) zástupca uchádzača, ktorý predložil ponuku v tejto podlimitnej zákazke. Uchádzač sa preukáže na otváraní ponúk dokladom totožnosti a výpisom z OR/ŽR, zástupca sa preukáže dokladom totožnosti, výpisom z OR/ŽR a overenou kópiou splnomocnenia na zastupovanie.
Doplňujúce informácie
1.Verejný obstarávateľ v zmysle § 46 ods. 2 uvádza výšku zábezpeky, ktorá je stanovená v sume 10 000,00 € (slovom: desaťťtisíc Eur). Podmienky zloženia, uvoľnenia alebo vrátenia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. 2.Za včas doručenú požiadavku záujemcu o vysvetlenie sa považuje požiadavka doručená verejnému obstarávateľovi v listinnej podobe v takej lehote, aby verejný obstarávateľ zabezpečil oznámenie vysvetlení najneskôr tri pracovné dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk v zmysle § 114 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní. 3.Celá ponuka a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom (slovenskom) jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho (slovenského) jazyka; to neplatí pre ponuky, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka. 4.Predpokladaná hodnota zákazky uvedená vo Výzve je stanovená ako maximálna. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo nepodpísať zmluvu o dielo, ak cenová ponuka úspešného uchádzača bude vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky. 5.Žiadame záujemcov, aby kontaktnej osobe oznámili, že si stiahli súťažné podklady, a to za účelom evidencie záujemcov, prípadného zasielania otázok a odpovedí. 6.Ponuky sa budú predkladať na kontaktné miesto verejného obstarávateľa: Visions Consulting, s. r. o., Štefániková 23, 917 01 Trnava 7.VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE K PODMIENKAM ÚČASTI: Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podm. účasti určené ver.obstarávateľom jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 ZVO. Uchádzač môže na preukázanie ekon. a fin. postavenia podľa bodu III.1.2) využiť fin.zdroje inej osoby v zmysle § 33 ods. 2 ZVO. Uchádzač môže na preukázanie techn. a odb. spôsobilosti podľa bodu III.1.3) využiť techn. a odb.kapacity inej osoby v zmysle § 34 ods. 3 ZVO. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podm.účasti vo ver.obstarávaní týkajúcich sa ekonom. a fin. postavenia alebo techn. a odb. spôsobilosti spoločne. Na prepočet inej meny ako euro uchádzač ich predloží v pôvodnej mene a v mene euro. Pri prepočte inej meny na menu euro sa použije kurz Európskej centrálnej banky platný v deň odoslania tejto Výzvy do vestníka VO. 8.Verejný obstarávateľ si v tomto postupe uplatňuje právo odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že s úspešným uchádzačom podpíše Zmluvu, ktorá je výsledkom tohto postupu po tom, ako mu bude schválená táto zákazka v rámci kontroly verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku, t.j. po doručení správy z kontroly verejného obstarávania verejnému obstarávateľovi. 9.Obhliadka miesta sa uskutoční v dňoch: 13.02.2018 a 19.02.2018, presný čas je potrebné si dohodnúť u kontaktnej osoby.Záujemcovia na vykonanie obhliadky miesta zhotovenia stavebných prác sa vopred nahlásia u kontaktnej osoby: Ing. Daniela Balážová, PhD., tel. č.: 0905 295 617 a dohodnú si presný čas obhliadky. Miesto stretnutia záujemcov je na adrese: Materská škola, Obec Suchá nad Parnou č. 432. Uchádzač sa môže zúčastniť len jedného termínu obhliadky a absolvuje obhliadku samostatne za sprievodu poverenej osoby verejným obstarávateľom. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 10.Projektová dokumentácia je v súlade s § 64 ods. 4 zákona č. 343 /2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov na webovej adrese: https://drive.google.com/drive/folders/1Sv3vs-WjnbjNUsQqZHkW3pkYqgLX-XB5?usp=sharing&ts=5a731b41 11.Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk al. podmienky plnenia zmluvy, predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, ani obstarávanie inovácií, ani zamerané na sociálne aspekty.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 346 696,20 EUR Tepelnoizolačné práce
Položky detailne
[1]
  346 696,20 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Materská škola, Obec Suchá nad Parnou č. 432
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
346 696,20
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
412869
Názov položky
--
Kód CPV
45321000-3
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
6
Názov kritéria
--
CPV kód
Tepelnoizolačné práce
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2019 70 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania 0510
Oznámenia detailne
[0510] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
ZMENA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
0510
Dátum zverejnenia vo vestníku
9. 4. 2019
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
412869
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O ZMENE ZMLUVY A RÁMCOVEJ DOHODY
Rok oznámenia
2019
Číslo vestníka
70