412898 - Servisné služby na prevádzku a údržbu informačných systémov Mesta Holíč
Detaily
ID zákazky
412898
Názov
Servisné služby na prevádzku a údržbu informačných systémov Mesta Holíč
Referenčné číslo
SOFTTE022018
ID obstarávateľa
4506
Hlavný kód CPV
72267000-4
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
58 829,56
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
28. 2. 2018 11:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 11:48
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Mesto Holíč
IČO
00309541
Mesto
Holíč
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Mgr. Ľuboš Kakaš, Mária Šuleková
Kontaktný email
 luboskakasagenturavo.sk
Kontaktný telefón
 +421 903711533
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je zabezpečenie služieb, ktoré sú potrebné pre prevádzku a údržbu informačných systémov od spoločnosti CORA GEO, s.r.o. a to informačného systému samosprávy /ďalej len CG ISS/, dokumentačného informačného systému /ďalej len CG DISS/, geografického informačného systému /ďalej len GISAM/, riešenia pre podporu eGovernmentu /ďalej len CG eGOV/ a s tým súvisiacich aktivít s cieľom zabezpečiť plnohodnotné využívanie dodaných systémov v rokoch 2018-2021 v nasledovnom členení: - Údržba dodaného licenčného softvéru - Update údržba licencií dodaného aplikačného softvéru - Upgrade zapracovanie požiadaviek mesta - Hot line podpora - Riadenie projektu - Technická podpora - Metodická podpora - Školenia - Bezpečnostná politika
Informácie o otváraní ponúk
Verejný obstarávateľ umožňuje uchádzačom účasť na otváraní ponúk, ktorí predložili ponuky v lehote na predkladanie ponúk. Na otváraní ponúk sa uchádzač preukáže dokladom totožnosti, zástupca uchádzača sa preukáže dokladom totožnosti a originálom, alebo úradne osvečenym splnomocnením uchádzača.
Doplňujúce informácie
1.Súťažné podklady sa poskytujú mailom, alebo osobne na základe žiadosti o súťažné podklady, na adrese: luboskakas@agenturavo.sk. Záujemca uvedie v žiadosti o súťažné podklady kontaktnú osobu a mail adresu. 2. Záujemcovia predkladajú žiadosti v slovenskom jazyku, poštou, osobne, alebo e-mailom. Súťažné podklady sú k dispozícií aj v profile verejného obstarávateľa http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4506. V prípade ak ich uchádzač získa z profilu verejného obstarávateľa je doporučené uviesť túto informáciu na adresu luboskakas@agenturavo.sk za účelom poskytovania prípadných ďalších informácií súvisiacich s predmetom zákazky. Súčasne bude verejny obstarávateľ všetky ďalšie informácie, alebo vysvetlenia súťažnych podkladov zverejňovať v profile. 3. Verejny obstarávateľ použije v procese verejného obstarávania elektronickú formu komunikácie so záujemcami/ uchádzačmi, pričom sú záujemcovia/uchádzači povinní potvrdiť prijatie mailovej správy. 4. Verejny obstarávateľ upozorňuje dodržanie zákona č. 315/2016 Z.z. o registri partnerov verejného sektora. 5. Verejny obstarávateľ nepožaduje obhliadku predmetu zákazky. 6. V prípade ak úspešny uchádzač využíva kapacity tretích osôb, ktorymi preukazoval technickú alebo odbornú spôsobilosť, zodpovedajú tretie osoby spolu s úspešnym uchádzačom za plnenie zmluvy spoločne a nerozdielne. 7.Splnenie podmienok účasti možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona Jednotnym európskym dokumentom (ďalej aj ,,JED"), pričom uchádzačom z predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované jednotnym európskym dokumentom, stanovené verejnym obstarávateľom. 8. V súlade s § 56 ods. 12 ZVO si verejny obstarávateľ vyhradzuje právo predĺžiť lehotu na poskytnutie súčinnosti zo strany uchádzačov stanovenú v § 56 ods. 12 na viac ako 10 pracovnych dní. 9. Podmienky a pravidlá neuvedené v oznámení a v súťažnych podkladoch sa riadia ZVO. 10. Predmetné verejné obstarávanie nie je žiadne z uvedených: a) zelené verejné obstarávanie b) obstarávanie inovácií c) obstarávanie zamerané na sociálne aspekty
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 58 829,56 EUR Služby týkajúce sa podpory systému
Položky detailne
[1]
  58 829,56 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Mestský úrad v Holíči a sídla rozpočtových a príspevkových organizácií v zriaďovateľskej pôsobnosti mesta
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
58 829,56
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
412898
Názov položky
--
Kód CPV
72250000-2
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
48
Názov kritéria
--
CPV kód
Služby týkajúce sa podpory systému
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2018 25 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania SOFTTE022018
2018 88 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Výzvy na predkladanie ponúk VYSHOLSOFTWARE042018
Oznámenia detailne
[SOFTTE022018] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
SOFTTE022018
Dátum zverejnenia vo vestníku
5. 2. 2018
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
412898
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2018
Číslo vestníka
25
[VYSHOLSOFTWARE042018] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
VYSHOLSOFTWARE042018
Dátum zverejnenia vo vestníku
4. 5. 2018
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
412898
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2018
Číslo vestníka
88