412987 - Komplexná rekonštrukcia a modernizácia kuchyne NsP Považská Bystrica – Gastrotechnológia
Detaily
ID zákazky
412987
Názov
Komplexná rekonštrukcia a modernizácia kuchyne NsP Považská Bystrica – Gastrotechnológia
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
2812
Hlavný kód CPV
39314000-6
URL linka
Druh zákazky
Tovary
Celková hodnota bez DPH
851 593,06
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
16. 3. 2018 08:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 11:49
Zrýchlený postup
Nie
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Trenčiansky samosprávny kraj
IČO
36126624
Mesto
Trenčín
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
PhDr. Matúš Džuppa
Kontaktný email
 petra.talarovicovaekoauris.sk
Kontaktný telefón
 +421 904281818
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je nákup gastro-technologického vybavenia, ktoré bude inštalované v nemocnici Považská Bystrica, po komplexnej rekonštrukcii kuchyne.
Informácie o otváraní ponúk
Na otváraní ponúk označených ako Kritériá sa môžu zúčastniť oprávnené osoby v súlade s textom súťažných podkladov.
Doplňujúce informácie
1.Verejný obstarávateľ v súlade so zákonom č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní zverejňuje súťažné podklady a doplňujúce dokumenty vo svojom profile https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/2812. Každý záujemca, ktorý požiada o poskytnutie súťažných podkladov bude presmerovaný na profil verejného obstarávateľa. Iné typy a formáty súťažných podkladov nebudú poskytované. 1.1 Záujemcovia si môžu súťažné podklady vyžiadať aj doručením písomnej žiadosti o ich poskytnutie doručenej elektronicky na e-mailovú adresu kontaktnej osoby uvedenej v časti I.1 tohto Oznámenia. Žiadosť musí obsahovať identifikáciu verejného obstarávateľa, identifikáciu verejného obstarávania v rámci ktorého žiada o poskytnutie súťažných podkladov, identifikáciu záujemcu a jeho kontaktné údaje (tel. kontakt, e-mail). Doplnenie žiadosti doručením v listinnej forme sa nevyžaduje. 2. Verejný obstarávateľ bude v profile zverejňovať všetky odpovede na doručené žiadosti o vysvetlenie súťažných podkladov ako aj iné informácie týkajúce sa tejto zákazky, ktoré zároveň poskytne všetkým známym záujemcom a v prípade doplnenia súťažných podkladov zverejní v profile aj znenie rozsahu ich doplnenia. 3. Všetky náklady a výdavky spojené s účasťou uchádzača/záujemcu v tomto verejnom obstarávaní a s prípravou a predkladaním ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 4. V prípade predkladania ponuky skupiny dodávateľov musí byť súčasťou ponuky aj osobitné písomné splnomocnenie pre člena skupiny dodávateľov, ktorý má právnu subjektivitu, na komunikáciu s verejným obstarávateľom v mene skupiny dodávateľov a právne úkony v mene skupiny dodávateľov v rámci celého procesu verejného obstarávania. Písomné splnomocnenie musí byť podpísané všetkými členmi skupiny dodávateľov a predložené ako originál alebo overená kópia. 5. Pre potreby podania žiadosti o vysvetlenie a inej komunikácie pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk sa odporúča využiť elektronickú poštu. 6. Upozornenie pre uchádzačov: V prípade ak na kontaktnej adrese v zmysle časti I.1 tejto výzvy, je možné získať súťažné podklady relevantné pre iné zákazky a záujemca má v úmysle požiadať aj o súťažné podklady týkajúcich sa iných zákaziek ako tejto, je povinnosťou záujemcu, aby požiadal o súťažné podklady zvlášť pre každú vyhlásenú zákazku samostatne. Táto povinnosť platí pre doručovanie všetkých písomností na kontaktnú adresu v zmysle časti I.1 tohto Oznámenia. 7. Upozorňujeme záujemcov/uchádzačov, že pracovná doba kontaktnej osoby je presne určená v súťažných podkladoch. Doručovanie formou osobného doručenia, pošty, kuriérom alebo elektronicky počítané na pracovné dni je nevyhnutné zo strany záujemcov/uchádzačov prispôsobiť ukončeniu pracovného dňa. 8. Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky. Zábezpeka je stanovená vo výške: 40 000,00 EUR. Ďalšie informácie o spôsobe a podmienkach jej zloženia sú uvedené v súťažných podkladoch. 9. Trenčiansky samosprávny kraj v tomto procese verejného obstarávania a v súlade s vnútornými predpismi TSK vystupuje ako centrálna obstarávacia jednotka, ktorá realizuje proces verejného obstarávania pre svoje príspevkové a rozpočtové organizácie.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2019 8 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE 01
Oznámenia detailne
[01] Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
01
Dátum zverejnenia vo vestníku
11. 1. 2019
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
ID zákazky
412987
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2019
Číslo vestníka
8