Predmetom zákazky je rekonštrukcia Mestského parku Hôrka vo Veľkom Krtíši, ktorá má prispieť k vytvoreniu podmienok pre aktívne trávenie voľného času obyvateľov rôznych vekových kategórií, tak detí ako aj dospelých. Je navrhnuté vybudovanie hlavnej pešej komunikácie, okolo ktorej bude osadené nové verejné osvetlenie a kamerový systém. Popri pešej komunikácii sú navrhnuté nové lavičky a smetné koše, ďalej aj realizácia detského sveta detských atrakcií hojdačiek, preliezok doplnených altánkom a vytvorenie relaxačných plôch s osadením jednoduchým zariadení na cvičenie. Súčasťou nového vybavenia bude aj vybudovanie nového multifunkčného ihriska, lezeckej steny a oplotenia v časti od amfiteátra.
Podrobnejšie informácie sa nachádzajú vo výkaze výmer a v situáciách, ktoré tvoria prílohy týchto súťažných podkladov.
Uchádzač v predkladanej ponuke môže použiť menované výrobky alebo ekvivalentné.
Informácie o otváraní ponúk
Budova Mestského úradu - v malej zasadačke č. d. 50, I. poschodie Veľký Krtíš, J. A. Komenského 3, 990 01 Veľký Krtíš v súlade s § 52 a je pre uchádzačov verejné. Bližšie informácie sa nachádzajú v súťažných podkladoch.
Doplňujúce informácie
Verejný obstarávateľ bude financovať predmet zákazky prednostne z finančných prostriedkov poskytnutých Úradom vlády Slovenskej republiky na základe podanej žiadosti, ktorá podlieha schváleniu, o poskytnutie regionálneho príspevku z programu na podporu najmenej rozvinutých okresov a regionálneho rozvoja. V prípade, že zo strany Úradu vlády Slovenskej republiky ako poskytovateľa príspevku nedôjde k schváleniu vyššie uvedenej žiadosti, Mesto Veľký Krtíš bude realizáciu Diela financovať z vlastných finančných prostriedkov za predpokladu ich schválenia Mestským zastupiteľstvom vo Veľkom Krtíši. Platba sa uskutoční na základe jednej konečnej faktúry po ukončení prác bezodkladne po riadnom odovzdaní diela. Splatnosť faktúry sa požaduje 30 dní odo dňa jej doručenia. Na plnenie zmluvy nebude poskytnutý preddavok a ani záloha. Podrobnejšie podmienky sú uvedené v časti B.1 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky.
Doplňujúce informácie k podmienkam účasti: Preukazovanie podmienok účasti v súlade s § 39 Jednotný európsky dokument /JED/: JED na účely zákona je dokument, ktorým hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom.
Náležitosti týkajúce sa jednotného európskeho dokumentu upravuje § 39 zákona, vyhlášky Úradu pre verejné obstarávanie č. 155/2016 Z. z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti o jednotnom európskom dokumente a jeho obsahu a Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) 2016/7 z 5. januára 2016, ktorým sa ustanovuje štandardný formulár pre JED pre obstarávanie. Všetky ďalšie potrebné informácie sa nachádzajú v súťažných podkladoch.
Zábezpeka sa nepožaduje. Záujemca si vyžiada súťažné podklady na základe písomnej žiadosti doručenej osobne, poštou alebo emailom na adrese verejného obstarávateľa v bode I.1). Súťažné podklady budú zaslané záujemcom emailom. Záujemcovia môžu získať súťažné podklady aj z profilu verejného obstarávateľa na adrese: https://www.uvo.gov.sk/private/profily/detail/5294/zakazky