413178 - Rozšírenie kapacity infraštruktúry materských škôl v obci Horná Súča výstavbou novej materskej školy
Detaily
ID zákazky
413178
Názov
Rozšírenie kapacity infraštruktúry materských škôl v obci Horná Súča výstavbou novej materskej školy
Referenčné číslo
VO/PZ/1/2018
ID obstarávateľa
4653
Hlavný kód CPV
45214100-1
URL linka
Druh zákazky
Práce
Celková hodnota bez DPH
615 165,95
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
4. 4. 2018 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 11:52
Zrýchlený postup
--
Informácie o otváraní ponúk
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Obec Horná Súča
IČO
00311561
Mesto
Horná Súča
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Juraj Ondračka, starosta obce
Kontaktný email
 starostahornasuca.sk
Kontaktný telefón
 +421 326493204
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmet zákazky je definovaný projektom stavby (projekt pre stavebné povolenie) "Rozšírenie Materskej školy Horná Súča", ktorý vyhotovil PROLUSTOP, s.r.o., Lúky 421, 020 53 Lúky vo februári 2017, zákazkové číslo: 201703. Jedná sa o realizáciu rozšírenia kapacity materskej školy výstavbou novej materskej školy. Navrhovaný objekt logicky nadväzuje na jestvujúcu zástavbu školského areálu s ohľadom na funkčné a prevádzkové požiadavky. Objektová sústava: SO 101 Materská škola SO 102 Prípojka vody SO 103 Prípojka elektrickej energie SO 106 Oplotenie SO 107 - Sadové úpravy SO 201 - Predkládka NN káblov SO 202 Areálové rozvody NN
Doplňujúce informácie
1. O súťažné podklady postačuje požiadať elektronickou poštou na adrese starosta@hornasuca.sk (odporúčaný spôsob) alebo doručením žiadosti v listinnej forme na adresu verejného obstarávateľa. Súťažné podklady sú zverejnené aj v profile verejného obstarávateľa vo formáte .pdf. 2. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predkladaním ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok súťaže. 3. Pre potreby podania žiadosti o vysvetlenie a inej komunikácie sa odporúča využiť elektronickú poštu. 4. Komunikácia a výmena informácii vo verejnom obstarávaní sa pri zadávaní tejto zákazky bude uskutočňovať podľa § 187 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ nezadáva zákazku prostredníctvom konkrétneho informačného systému podľa § 20 ods. 2 a nasl. zákona o verejnom obstarávaní a na komunikáciu so záujemcami alebo uchádzačmi použije štandardné komunikačné prostriedky (emailová pošta, poštové doručovanie listinných zásielok a podobne). 5. Úspešný uchádzač bude povinný pred prvou fakturáciou predložiť verejnému obstarávateľovi záručnú zábezpeku vo výške 5 % z hodnoty faktúry bez DPH. Zábezpeku bude úspešný uchádzač povinný predložiť formou zloženia finančných prostriedkov na účet verejného obstarávateľa až do skončenia trvania záručnej doby. 6. Zhotoviteľ sa zaväzuje, že v prípade, ak ako dodávateľ predmetnej zákazky bude potrebovať navýšiť svoje kapacity pre realizáciu predmetnej zákazky, v takomto prípade zamestná na realizáciu predmetnej aktivity osoby dlhodobo nezamestnané v mieste realizácie predmetnej zákazky (obec, okres, VÚC) alebo osoby, ktoré sú poberateľmi dávok v hmotnej núdzi a patria k MRK. 7. Zábezpeka ponúk sa vyžaduje vo výške 10 000,- €. Podrobnejšie v súťažných podkladoch.