413193 - Rekonštrukcia objektu materskej školy ,Ul. kpt. Nálepku
Detaily
ID zákazky
413193
Názov
Rekonštrukcia objektu materskej školy ,Ul. kpt. Nálepku
Referenčné číslo
2018/3
ID obstarávateľa
5871
Hlavný kód CPV
45000000-7
URL linka
Druh zákazky
Práce
Celková hodnota bez DPH
480 017,87
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
10. 5. 2018 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 12:15
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Mesto Svit
IČO
00326607
Mesto
Svit
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Peter Lupták
Kontaktný email
 voarrpsk.sk
Kontaktný telefón
 +421 915963032
Rozširujúce info
Popis zákazky
Rozširovanie kapacity MŠ Svit úpravou existujúceho objektu na ulici Ul. kpt. Nálepku vo Svite a jeho adaptáciou pre potreby materskej školy- uskutočnenie stavebných prác z dôvodu zmeny dispozície objektu tak, aby vznikli tri plnohodnotné oddelenia materskej školy, šatňové priestory pre všetky deti, priestory pre ohrev a výdaj stravy, hygienické a šatňové zázemie pre personál. Každé oddelene bude mať priestor pre dennú časť herňa v predškolská výučba, priestory pre odpočinok a spánok detí a priestory hygienického zázemia pre deti. Taktiež sa vytvorí samostatná učebňa pre odbornú, talentovú a jazykovú prípravu detí. Budú uskutočnené nasledovné stavebné práce:- odstránenie všetkých zdravotechnických zariaďovacích predmetov z dôvodu ich opotrebovanosti a osadenie nových v novovybudovaných sociálnych zariadeniach pre každé oddelenie/triedu materskej školy,- vysekanie odutých a odpraskaných častí omietok. Stavebné úpravy nezasahujú do nosných stien ani do stropov. Na stenách sa uskutočnia povrchové úpravy hladkou omietkou, na steny v styku s podlahou sa osadí sokel. Dlažba v mokrej prevádzke bude protišmyková, vyspádovaná k podlahovej vpusti,- vybudovanie nových deliacich priečok z pórobetónových tvaroviek za účelom novej dispozície objektu a vzniku troch samostatných tried s potrebným zázemím, - osadenie oceľového zábradlia ľavotočivého schodiska, - podlahy na 1.nadzemnom podlaží budú vymenené z dôvodu nového podlahového kúrenia. Podlahy na 2.nadzemnom podlaží ostávajú pôvodné, uvažuje sa len s výmenou nášľapných vrstiev. 2. Stavebno-technické úpravy areálu na ulici Ul. Kpt. Nálepku vo Svite vrátane zriadenia detského ihriska na ulici Mierová 141- vybudovanie vonkajšieho certifikovaného detského ihriska, oprava okapových a vnútro-areálových chodníkov a úprava zelene, v súlade so spracovanou projektovou dokumentáciou. Predmetom aktivity je taktiež zriadenie detského ihriska v pôvodnom areály MŠ na ulici Mierová 141 pre deti so špecifickými požiadavkami a zníženou schopnosťou vnímania a pohybu z dôvodu zabezpečenia a prehlbovania inkluzívneho vzdelávania . 4. Zvýšenie energetickej hospodárnosti budovy MŠ na ulici Ul. kpt. Nálepku vo Svite- stavebné úpravy pre zabezpečenie energetickej hospodárnosti stavby v súlade so spracovaným teplotechnickým auditom, ktoré zahŕňajú kompletnú výmenu vnútorných rozvodov inžinierskych sieti (napojenie a osadenie novej výmenníkovej stanice pre centrálny mestský rozvod tepla, nové rozvody a vykurovacie telesá pre ÚK, nové rozvody elektroinštalácie a ZTI), pri zachovaní jednotlivých bodov napojenia na verejné rozvody, výmena výplňových otvorov, zateplenie strechy a obvodového plášťa. Realizácia oplotenia, vodovodnej prípojky, preložky NN a spevnených plôch v areály podľa PD. V projekte je zabezpečené, že stavebné objekty (verejne prístupné priestory ) sú plne bezbariérové.
Informácie o otváraní ponúk
Uchádzač môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní obálok s ponukami za uchádzača. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní obálok s ponukami preukazom totožnosti. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže aj splnomocnením na zastupovanie.
Doplňujúce informácie
1.Podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní JED, je dokument, ktorým hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom. Ostatné ustanovenia § 39 týmto nie je dotknuté. Jednotný európsky dokument (ďalej len "JED") bude zverejnený v profile verejného obstarávateľa. 2.Jednotný európsky dokument v editovateľnej forme je možné stiahnuť z webového sídla UVO (www.uvo.gov.sk). Manuál k vyplneniu dokumentu je zverejnený na http://www.uvo.gov.sk/extdoc/1096/jed_-_manual.pdf. Verejný obstarávateľ požaduje aby bol Jednotný európsky dokument ručne podpísaný osobou oprávnenou konať za hospodársky subjekt/záujemcu/uchádzača alebo riadne splnomocnenou osobou. 3.Zmluva s úspešným uchádzačom nadobudne účinnosť po schválení postupu verejného obstarávania riadiacim orgánom. 4. Podmienkou uzatvorenia Zmluvy medzi objednávateľom a zhotoviteľom je povinnosť zhotoviteľa zložiť depozit vo výške 5% z ponúkanej ceny diela bez DPH, na bežný bankový účet objednávateľa uvedený v záhlaví Zmluvy, a to po nadobudnutí účinnosti tejto Zmluvy. Zhotoviteľ sa zaväzuje zložiť depozit najneskôr do 5 dní od doručenia výzvy zo strany objednávateľa. Depozit je určený na zabezpečenie náhrady škody a finančných nárokov objednávateľa, ktoré mu vzniknú v prípade porušenia zmluvných povinností zo strany zhotoviteľa. V prípade, ak zhotoviteľ poruší niektorú zo svojich povinností v zmysle tejto Zmluvy, a ktorej porušenie zakladá nárok na náhradu škody, zmluvnú pokutu alebo iný finančný nárok pre objednávateľa, objednávateľ má právo uspokojiť svoj nárok z hodnoty depozitu. Objednávateľ sa zaväzuje vrátiť zhotoviteľovi depozit v plnej výške alebo jeho alikvotnú časť do konca mesiaca, ktorý nasleduje po mesiaci, kedy došlo k riadnemu odovzdaniu diela a odstránení závad, ktoré bránia užívaniu diela. Zhotoviteľ nemá právo požadovať vrátenie depozitu počas trvania zmluvného vzťahu. Za depozit sa považuje aj banková záruka, na ktorú sa vzťahujú obdobné podmienky ako v prípade zloženia depozitu uvedené v tomto bode zmluvy. 5.Uchádzač nerozdeľuje dokumenty do samostatnej časti ponuky označenej ako OSTATNÉ a samostatnej časti ponuky označenej ako KRITÉRIÁ, ale predkladá všetky dokumenty spoločne v jednom obale. 6.Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópií všetkých dokladov uvedených podľa bodu III.1 tohto oznámenia, ak nie je určené inak. 7.Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami sa uskutoční výhradne v slovenskom jazyku, prípadne v českom jazyku. 8.Verejný obstarávateľ a obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora (zákon č. 315/2016 Z. z.) a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 9. Verejný obstarávateľ požaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky. Výška zábezpeky je 14 000,00 EUR. Ďalšie informácie o spôsobe a podmienkach zloženia zábezpeky sú uvedené v Súťažných podkladoch.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2018 73 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Výzvy na predkladanie ponúk 2018/3
Oznámenia detailne
[2018/3] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2018/3
Dátum zverejnenia vo vestníku
13. 4. 2018
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
413193
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2018
Číslo vestníka
73