413196 - Analytické, vývojárske, grafické a testovacie služby pre centrálny register zamestnancov a študentov vysokých škôl
Detaily
ID zákazky
413196
Názov
Analytické, vývojárske, grafické a testovacie služby pre centrálny register zamestnancov a študentov vysokých škôl
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
1019
Hlavný kód CPV
72210000-0
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
295 000,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
27. 3. 2018 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 11:51
Zrýchlený postup
Nie
Informácie o otváraní ponúk
--
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Žilinská univerzita v Žiline - Rektorát
IČO
00397563
Mesto
Žilina
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Silvia Barnová
Kontaktný email
 silvia.barnovarekt.uniza.sk
Kontaktný telefón
 +421 415135216
Rozširujúce info
Popis zákazky
Ide o prevádzku a údržbu pôvodných počítačových programov umiestnených na www.portalvs.sk, ako aj o rozširovanie a nadväzujúce analytické, vývojárske, grafické a testovacie služby. Súčasťou predmetu zákazky je aj poskytnutie školení a postimplementačnej podpory, služby starostlivosti o aplikácie za účelom udržania jeho funkčnosti, služby údržby aplikácií, vývoj aplikácií a ostatné služby. Návrhu, vybudovaniu a implementácii aplikácií bude predchádzať analýza existujúcich procesov zberu spracovávania a re-portovanie údajov s následnou implementáciou optimalizovaných procesov a nových služieb a technologických rozhraní. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v bode 38 Príloha č. 1 k súťažným podkladom. Verejný obstarávateľ nerozdelil zákazku na samostatné časti v súlade s § 28 zákona č. 343/2015 Z. z. zákona o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, nakoľko všetky časti na seba funkčne nadväzujú a je nutné ich súťažiť ako celok.
Doplňujúce informácie
1.Verejný obstarávateľ poskytuje súťažné podklady elektronicky a stanovuje ďalšiu elektronickú komunikáciu, ktorá sa realizuje prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania (systém EVO) - https://evo.gov.sk. Postup je upravený v príručke pre záujemcu/uchádzača - Príručka EVO pre Záujemcu/Uchádzača - Verejná súťaž (verzia 2.8.2012), ktorá je zverejnená na stránke portálu EVO https://evo.gov.sk v položke menu Metodické pokyny. Pre účasť v tejto zákazke je potrebné, aby sa záujemca zaregistroval prostredníctvom systému EVO do zákazky, ktorá je zverejnená na portáli EVO (https://evo.gov.sk) pod číslom 72.01 Analytické, vývojárske, grafické a testovacie služby pre centrálny register zamestnancov a študentov vysokých škôl. 2. Súťažné podklady sú prístupné zaregistrovaným záujemcom do zákazky realizovanej prostredníctvom systému EVO (po schválení záujemcu verejným obstarávateľom má záujemca priamy a neobmedzený prístup k súťažným podkladom), a preto verejný obstarávateľ nebude poskytovať záujemcom súťažné podklady v listinnej podobe. 3. Akékoľvek vysvetľovanie v tejto zákazke sa realizuje elektronicky, a to výlučne prostredníctvom systému EVO. 4. Ďalšie usmernenia a upozornenia pre uchádzačov alebo záujemcov týkajúce sa ustanovení zákona pojednávajúce o elektronickej komunikácii a elektronickom verejnom obstarávaní a odporúčania na aplikáciu týchto ustanovení v systéme EVO sú obsiahnuté v Metodickom pokyne k systému EVO, ktorý je zverejnený na stránke portálu EVO https://evo.gov.sk v položke menu Metodické pokyny. 5. V prípade potreby môžu záujemcovia alebo uchádzači elektronicky požiadať o pomoc s prácou v systéme EVO na emailovej adrese helpdesku: helpdesk_evo@uvo.gov.sk. 6. V prípade zistenia alebo akéhokoľvek podozrenia z neštandardného správania sa systému EVO môžu záujemcovia alebo uchádzači stiahnuť si do svojho počítača formulár pre hlásenie porúch http://www.evo.gov.sk/RepErEVOEX.html,ktorý je zverejnený na stránke portálu EVO https://evo.gov.sk v položke menu, Hlásenie porúch a formulár elektronicky zaslať na e-mailovú adresu helpdesku: helpdesk_evo@uvo.gov.sk. 7. Presný dátum a čas otvárania častí ponúk označených ako Kritériá bude oznámený všetkým uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené. Detailný popis požiadaviek na predkladanie ponúk, ako aj postup pri otváraní jednotlivých častí ponúk je uvedený v súťažných podkladoch. 8. Verejný obstarávateľ požaduje zloženie zábezpeky vo výške 12 000,00 Eur. Podmienky zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2018 40 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania vyhlásenia verejných súťaží VS 2018/119-REK
Oznámenia detailne
[VS 2018/119-REK] vyhlásenia verejných súťaží
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
vyhlásenia verejných súťaží
Typ dokumentu
CONTRACT
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
VS 2018/119-REK
Dátum zverejnenia vo vestníku
26. 2. 2018
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
MS
ID zákazky
413196
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2018
Číslo vestníka
40