413221 - Zníženie energetickej náročnosti vo výrobných priestoroch spoločnosti INVEST SERVIS s.r.o.
Detaily
ID zákazky
413221
Názov
Zníženie energetickej náročnosti vo výrobných priestoroch spoločnosti INVEST SERVIS s.r.o.
Referenčné číslo
IS-2/2018
ID obstarávateľa
19655
Hlavný kód CPV
45213200-5
URL linka
Druh zákazky
Práce
Celková hodnota bez DPH
223 310,30
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
20. 3. 2018 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 11:51
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
INVEST SERVIS, s.r.o.
IČO
34125213
Mesto
Lúčnica nad Žitavou
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Jaromír Smítka
Kontaktný email
 jaromir.smitkagmail.com
Kontaktný telefón
 +421 907871152
Rozširujúce info
Popis zákazky
Rekonštrukcia výrobnej haly v katastrálnom území Klasov v rozsahu zateplenie obvodového plášťa, výmena okien, dverí a vrát za kvalitatívne lepšie v obvodovom plášti, zateplenie strechy vrátane klampiarskych prvkov.
Informácie o otváraní ponúk
Jednoobálkové sprístupnenie ponúk prebieha neverejne v nadväznosti na použitie elektronickej aukcie. Lehota na vykonanie elektronickej aukcie bude oznámená všetkým oprávneným uchádzačom najmenej 2 pracovné dni pred vlastným začiatkom e-aukcie.
Doplňujúce informácie
d) 1.Zoznam dokumentov a vyhlásení - uvedené v kapitole E- podmienky účasti 1.1.Identifikačné údaje uchádzača ( v prípade skupiny za každého člena skupiny ) 1.2.Vyhlásenie uchádzača, že rozumel a súhlasí so všetkými podmienkami verejnej súťaže, ktoré sú uvedené v súťažných podkladoch. 1.3.Vyhlásenie uchádzača o pravdivosti a úplnosti všetkých dokladov a údajov uvedených v ponuke, 1.4.Vyhlásenie uchádzača o predložení iba jednej ponuky 1.5.Čestné prehlásenie, že nie je členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá ponuku. 1.6.Zoznam subdodávateľov, ich obchodné meno, a sídlo alebo miesto podnikania. Ak uchádzač nebude využívať subdodávateľov predloží vyhlásenie, že zákazku bude plniť samostatne. 1.7.Ostatné doklady a dokumenty podporujúce návrh uchádzača. Tento bod je nepovinný. Tu uchádzač môže predložiť ostatnú dokumentáciu, ktorá preukazuje kvalitu, alebo iný parameter poskytovanej práce, ktorý nebol požadovaný ako súčasť minimálnych požiadaviek. 1.8.Ponuka predložená skupinou bude obsahovať: Splnomocnenie skupiny, v ktorom splnomocní člena skupiny a presne uvedie jeho obchodné meno a sídlo na písomnú komunikáciu (dorozumievanie, vysvetľovanie...) medzi verejným obstarávateľom, komisiou na vyhodnotenie ponúk a skupinou. Toto splnomocnenie potvrdia svojim podpisom a odtlačkom pečiatky štatutárni zástupcovia všetkých subjektov, ktoré skupinu vytvorili. 31.1.Verejný obstarávateľ umožní trvalý prístup k súťažným podkladom v systéme EVO a v profile najneskôr nasledujúci deň po zverejnení výzvy vo vestníku UVO. 31.2.Žiadosť o registráciu môže uchádzač predložiť len v systéme EVO. Písomné žiadosti na adresu verejného obstarávateľa nebudú akceptované. 31.3.Do zákazky sa môže registrovať záujemca do lehoty na predkladanie ponúk. Pre záujemcov sa odporúča, aby si vyžiadali súťažné podklady v takom časovom horizonte, ktorý im zabezpečí dostatočný časový priestor na vypracovanie ponúk, a aby si tým, v prípade potreby využitia inštitútu vysvetľovania, vytvorili aj dostatočný časový priestor na jeho použitie. Zákon o verejnom obstarávaní v § 114 ods. 8 ustanovuje verejnému obstarávateľovi a obstarávateľovi povinnosť oznámiť vysvetlenie požiadaviek uvedených v súťažných podkladoch preukázateľne bezodkladne všetkým záujemcom, najneskôr však tri pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk, za predpokladu, že o vysvetlenie sa požiada dostatočne vopred, inak v primeranej lehote určenej verejným obstarávateľom. Nevyžiadaním súťažných podkladov v dostatočnom predstihu pred lehotou na predkladanie ponúk si záujemcovia sami môžu znemožniť využitie inštitútu vysvetľovania súťažných podkladov. 31.4.V prípade uplatnenia revíznych postupov v procese verejného obstarávania, si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo uzavrieť obchodný vzťah v predĺženej lehote viazanosti, o ktorej budú uchádzači informovaní. 31.5.Ponuky uchádzačov, ani ich časti, sa nepoužijú bez súhlasu uchádzačov. 31.6.Z dôvodu, že predmet plnenia zmluvy je financovaný z prostriedkov poskytnutých objednávateľovi na základe Zmluvy o NFP sa predávajúci zaväzuje strpieť' výkon kontroly/auditu/overovania súvisiacich s dodávkou predmetu plnenia kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o NFP a to oprávnenými osobami v zmysle všeobecných zmluvných podmienok Zmluvy o NFP a poskytnúť týmto osobám všetku potrebnú súčinnosť. Za osoby oprávnené sa považujú: a)Poskytovateľ nenávratného finančného príspevku a ním poverené osoby b)Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby c)Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby d)Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov e)Osoby prizvané orgánmi podľa písm. a) - d) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a Európskeho spoločenstva.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 Stavebné a zateplovacie práce 159 913,80 EUR Zastrešovacie práce a iné špeciálne remeselné stavebné práce
2 Výmena výplní otvorov obvodového plášťa 63 396,50 EUR Montáž dverí a okien a súvisiacich súčastí
Položky detailne
[1] Stavebné a zateplovacie práce
  159 913,80 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
INVEST SERVIS, s.r.o., Lúčnica nad Žitavou, katastrálne územie Klasov, obec Klasov, parcelné číslo 289/71
Kritéria kvality
--
Predpokladana hodnota bez DPH
159 913,80
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
413221
Názov položky
Stavebné a zateplovacie práce
Kód CPV
45260000-7
Náklady/cena
--
Mena
EUR
Doba trvania
--
Názov kritéria
--
CPV kód
Zastrešovacie práce a iné špeciálne remeselné stavebné práce
[2] Výmena výplní otvorov obvodového plášťa
  63 396,50 EUR
P.č.
2
Hlavné miesto dodania/plnenia
INVEST SERVIS, s.r.o., Lúčnica nad Žitavou, katastrálne územie Klasov, obec Klasov, parcelné číslo 289/71
Kritéria kvality
--
Predpokladana hodnota bez DPH
63 396,50
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
413221
Názov položky
Výmena výplní otvorov obvodového plášťa
Kód CPV
45421100-5
Náklady/cena
--
Mena
EUR
Doba trvania
--
Názov kritéria
--
CPV kód
Montáž dverí a okien a súvisiacich súčastí
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2018 38 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Výzvy na predkladanie ponúk JSIS2/2018
2019 28 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Výzvy na predkladanie ponúk JSIS2/2018- zrušenie
Oznámenia detailne
[JSIS2/2018] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
JSIS2/2018
Dátum zverejnenia vo vestníku
22. 2. 2018
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
413221
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2018
Číslo vestníka
38
[JSIS2/2018- zrušenie] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
JSIS2/2018- zrušenie
Dátum zverejnenia vo vestníku
8. 2. 2019
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
413221
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2019
Číslo vestníka
28