413232 - Zriadenie bezpečných dopravných koridorov a úložísk pre cyklistov v Dunajskej Strede
Detaily
ID zákazky
413232
Názov
Zriadenie bezpečných dopravných koridorov a úložísk pre cyklistov v Dunajskej Strede
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
4179
Hlavný kód CPV
45000000-7
URL linka
Druh zákazky
Práce
Celková hodnota bez DPH
189 106,45
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
25. 5. 2018 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 12:18
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Mesto Dunajská Streda
IČO
00305383
Mesto
Dunajská Streda
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Erika Szelle
Kontaktný email
 primatordunstreda.eu
Kontaktný telefón
 +421 918607333
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je Zriadenie bezpečných dopravných koridorov a úložísk pre cyklistov podľa projektovej dokumentácie a výkazu výmer v Dunajskej Strede, a to: Časť A: Vyznačenie cyklistických pruhov a koridoru na Jesenskej ulici a Bratislavskej ceste, Čast B: Doplnkový cyklistický mobiliar, Časť C: Obnovenie vodorovného dopravného značenia cyklopruhu Hlavná ulica, v rámci Operačného programu: Integrovaný regionálny operačný program pre Prioritnú os: 1 Bezpečná a ekologická doprava v regiónoch, Špecifický cieľ: 1.2.2 - Zvýšenie atraktivity a prepravnej kapacity nemotorovej dopravy (predovšetkým cyklistickej dopravy) na celkovom počte prepravených osôb, s názvom projektu: Zriadenie bezpečných dopravných koridorov a úložísk pre cyklistov v Dunajskej Strede. Zadanie je súčasťou súťažných podkladov.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie ponúk je verejné. Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
Doplňujúce informácie
1. Verejný obstarávateľ súťažné podklady uchádzačom nezasiela. Všetky súťažné podklady a podklady potrebné na prípravu ponuky sú neobmedzene, verejne dostupné v profile verejného obstarávateľa, ktorý je vedený na www.uvo.gov.sk: a na stránke: http://voarchiv.eu/files/208-cb181f3519/ 2. Splnenie podmienok účasti možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní jednotným európskym dokumentom (ďalej aj ,,JED""), pričom z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované jednotným európskym dokumentom, stanovené verejným obstarávateľom v bode III.1 tohto oznámenia. Verejný obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača písomne požiadať podľa § 39 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní o predloženie dokladov nahradených JED-om. 3. Jednotný európsky dokument v editovateľnej forme je možné stiahnuť z webového sídla UVO na: http://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html. Manuál k vyplneniu dokumentu je zverejnený na: http://www.uvo.gov.sk/extdoc/1096/jed_-_manual.pdf. Verejný obstarávateľ požaduje aby bol jednotný európsky dokument ručne podpísaný osobou oprávnenou konať za hospodársky subjekt/záujemcu/uchádzača alebo riadne splnomocnenou osobou. 4. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 5. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky, dokladov ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti a iných dokladov, súvisiacich s touto výzvou znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi. 6. Zábezpeka ponuky Zábezpeka ponuky v zmysle § 46 zákona o verejnom obstarávaní sa vyžaduje vo výške: časť 1: 3 000 EUR, časť 2: 2 000 EUR Spôsob zloženia zábezpeky: a) zložením finančných prostriedkov na bankový účet verejného obstarávateľa b) poskytnutím bankovej záruky za uchádzača Podmienky zloženia zábezpeky: a) Zloženie finančných prostriedkov na bankový účet verejného obstarávateľa Finančné prostriedky musia byť zložené na účet verejného obstarávateľa vedený v CEKOSKBX, na č. účtu - IBAN: SK17 7500 0000 0003 0281 2303, ako variabilný symbol uviesť IČO uchádzača, aby verejný obstarávateľ mohol identifikovať platcu a táto platba bola overiteľná. Účet nie je úročený. Finančné prostriedky musia byť pripísané na účet verejného obstarávateľa najneskôr v deň uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. Podrobnosti a zdôvodnenie zábezpeky ponuky: v zmysle súťažných podkladov
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 čast 1 podľa projektovej dokumentácie: A: Vyznačenie cyklistických pruhov a koridoru na Jesenskej ulici a Bratislavskej ceste a C: Obnovenie vodorovného dopravného značenia cyklopruhu Hlavná ulica 110 469,84 EUR Stavebné práce
2 časť 2 podľa projektovej dokumentácie: B: Doplnkový cyklistický mobiliár 78 636,61 EUR Stavebné práce
Položky detailne
[1] čast 1 podľa projektovej dokumentácie: A: Vyznačenie cyklistických pruhov a koridoru na Jesenskej ulici a Bratislavskej ceste a C: Obnovenie vodorovného dopravného značenia cyklopruhu Hlavná ulica
  110 469,84 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
k.u. Mesta Dunajská Streda, okres Dunajská Streda, Trnavský samosprávny kraj, SR
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
110 469,84
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
413232
Názov položky
čast 1 podľa projektovej dokumentácie: A: Vyznačenie cyklistických pruhov a koridoru na Jesenskej ulici a Bratislavskej ceste a C: Obnovenie vodorovného dopravného značenia cyklopruhu Hlavná ulica
Kód CPV
45000000-7
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
2
Názov kritéria
--
CPV kód
Stavebné práce
[2] časť 2 podľa projektovej dokumentácie: B: Doplnkový cyklistický mobiliár
  78 636,61 EUR
P.č.
2
Hlavné miesto dodania/plnenia
k.u. Mesta Dunajská Streda, okres Dunajská Streda, Trnavský samosprávny kraj, SR
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
78 636,61
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
413232
Názov položky
časť 2 podľa projektovej dokumentácie: B: Doplnkový cyklistický mobiliár
Kód CPV
45000000-7
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
2
Názov kritéria
--
CPV kód
Stavebné práce
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2018 85 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania 2122018
2018 243 Výzvy na predkladanie ponúk Informácie o výsledku verejného obstarávania 07122018
Oznámenia detailne
[2122018] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2122018
Dátum zverejnenia vo vestníku
1. 5. 2018
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
413232
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2018
Číslo vestníka
85
[07122018] Informácie o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Názov 2. podtypu oznámenia
Informácie o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
07122018
Dátum zverejnenia vo vestníku
11. 12. 2018
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
Kód podtypu oznámenia
IP
ID zákazky
413232
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2018
Číslo vestníka
243