413274 - Cyklotrasy po nábreží Oravy v Dolnom Kubíne
Detaily
ID zákazky
413274
Názov
Cyklotrasy po nábreží Oravy v Dolnom Kubíne
Referenčné číslo
02/2018
ID obstarávateľa
4881
Hlavný kód CPV
45233162-2
URL linka
Druh zákazky
Práce
Celková hodnota bez DPH
428 341,18
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
2. 5. 2018 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 11:56
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Mesto Dolný Kubín
IČO
00314463
Mesto
Dolný Kubín
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Marián Smoleň, odbor výstavby a životného prostredia
Kontaktný email
 marian.smolendolnykubin.sk
Kontaktný telefón
 +421 435814442
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je uskutočnenie stavebných prác spojených s vybudovaním cyklotrasy na nábreží rieky Oravy v Dolnom Kubíne podľa vypracovaného projektu a podmienok vydaného stavebného povolenia. Navrhovaná cyklotrasa je situovaná na nespevnenom nábreží Oravy a častiach miestnych komunikácii (Bysterecká a Na Sihoti). Cyklotrasa má celkovú dĺžku 1541,93 m. Predmet zákazky sa člení na nasledovné stavebné objekty: SO 01 Cyklotrasy SO 02 Vybavenie cyklotrasy SO 03 Vonkajšie osvetlenie cyklotrasy Podrobnejšia špecifikácia je uvedená v súťažných podkladoch.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie ponúk je verejné. Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk, na vyššie uvedenom mieste a čase. Oprávnené osoby: uchádzač (fyzické osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba), resp. splnomocnený uchádzač.
Doplňujúce informácie
1. Verejný obstarávateľ poskytne prístup k súťažným podkladom ich uverejnením vo svojom profile zriadenom na stránke Úradu pre verejné obstarávanie a na stránke verejného obstarávateľa (podľa bodu I.3 tejto výzvy). Verejný obstarávateľ odporúča všetkým záujemcom, ktorí si prevzali súťažné podklady z profilu verejného obstarávateľa alebo z internetovej stránky verejného obstarávateľa, aby sa zaregistrovali u kontaktnej osoby, a to zaslaním e-mailu na adresu kontaktnej osoby: moravcik.ivo@gmail.com. V predmetnom e-maile záujemca uvedie tieto informácie: názov a adresu záujemcu, meno kontaktnej osoby a jej telefonický a e-mailový kontakt. 2. Verejný obstarávateľ upozorňuje, že za včas doručenú požiadavku vysvetlenia údajov uvedených vo výzve na predkladanie ponúk alebo v súťažných podkladov sa považuje požiadavka doručená verejnému obstarávateľovi v písomnej forme najneskôr 6 pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. Vysvetlenie súťažných podkladov alebo výzvy na predkladanie ponúk zverejní verejný obstarávateľ na svojom profile zriadenom na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie a stránke verejného obstarávateľa. 3. Verejný obstarávateľ využíva prechodné ustanovenie § 187 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní, podľa ktorého sa komunikácia a výmena informácii vo verejnom obstarávaní môže uskutočňovať prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, faxom, elektronicky podľa § 20 ods. 1 tohto zákona alebo ich kombináciou. 4. Lehota viazanosti ponúk sa môže v odôvodnených prípadoch predĺžiť. Verejný obstarávateľ oznámi predĺženie lehoty uchádzačom písomne. 5. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo nevybrať ani jednu zo súťažných ponúk v prípade neobvykle vysokých ponukových cien uchádzačov a zrušiť verejné obstarávanie podľa § 57 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, ak najúspešnejšia ponuka prekročí výšku finančných prostriedkov, ktorú má verejný obstarávateľ určenú na predmet zákazky (t.j. predpokladanú hodnotu zákazky). 6. Verejný obstarávateľ sprístupni JED uverejnením v profile vo formáte *.pdf .Uchádzač si môže stiahnuť formulár JED vo formáte *.rtf, ktorý umožňuje jeho priame vyplnenie na webovom sídle ÚVO. Údaje uvedené v časti I. JED vo formáte *.pdf si uchádzač prepíše do JED vo formáte *.rtf . 7. Verejný obstarávateľ vyhlasuje, že obmedzuje požadované informácie o podmienkach účasti v časti IV. JED na vyplnenie Globálneho údaju o podmienkach účasti. 8. Doklady musia byť predložené ako originály alebo úradne osvedčené kópie, ak to nie je uvedené inak. 9. Ak je v predkladaných dokladoch uvedená iná mena ako EUR, prepočet vykoná uchádzač a uvedie ho do zoznamu dodávok. Prepočet v prípade inej meny vykoná uchádzač kurzom ECB, vždy k 31.12. príslušného roka, za ktorý sa daný finančný údaj vykazuje. 10. Uchádzač uvedie sadzby alebo ceny v EUR. Všetky ceny uvádzané v ponukách uchádzačov žiadame uviesť aj v elektronickej forme v *.xls formáte alebo ekvivalente na dve desatinné miesta. 11. Uchádzač je povinný strpieť výkon kontroly /auditu/ overovania súvisiaceho s uskutočňovanými prácami, a to kedykoľvek počas platnosti a účinnosti predmetnej Zmluvy o poskytnutí NFP vykonávaný v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ oprávnenými osobami, ktorými sú: a) Poskytovateľ a ním poverené osoby, b) Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, c) orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby, d) splnomocnení zástupcovia Európskej komisie a Európskeho dvora audítorov, e) osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až d) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ a poskytovať im všetku potrebnú súčinnosť. 12. Verejný obstarávateľ určil lehotu na poskytnutie súčinnosti na uzavretie zmluvy na 15 pracovných dní (§ 56 ods. 8 v spojení s § 56 ods. 12 zákona o verejnom obstarávaní). 13. Predmetné verejné obstarávanie nie je zeleným obstarávaním ani obstarávaním inovácií ani obstarávaním zameraným na sociálne aspekty.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 428 341,18 EUR Terénne úpravy
Položky detailne
[1]
  428 341,18 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Územie mesta Dolný Kubín, katastrálne územie Veľký Bysterec, v častiach nábrežie Oravy a miestne komunikácie - Bysterecká a Na Sihoti od železničnej zástavky po cestný most na Zochovej ulici.
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
428 341,18
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
413274
Názov položky
--
Kód CPV
45112700-2
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
--
Názov kritéria
--
CPV kód
Terénne úpravy
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2018 66 výzva na predkladanie ponúk (tovary) výzva na predkladanie ponúk (služby) PLZ-1/2018/DK/C
2018 173 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania V-PLZ/1/Dolný Kubín
Oznámenia detailne
[PLZ-1/2018/DK/C] výzva na predkladanie ponúk (služby)
Názov typu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Názov 1. podtypu oznámenia
výzva na predkladanie ponúk (tovary)
Názov 2. podtypu oznámenia
výzva na predkladanie ponúk (služby)
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
PLZ-1/2018/DK/C
Dátum zverejnenia vo vestníku
4. 4. 2018
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
WY
Kód podtypu oznámenia
WYT
Kód podtypu oznámenia
WYS
ID zákazky
413274
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2018
Číslo vestníka
66
[V-PLZ/1/Dolný Kubín] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
V-PLZ/1/Dolný Kubín
Dátum zverejnenia vo vestníku
31. 8. 2018
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
413274
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2018
Číslo vestníka
173