413382 - Reštaurovanie oltára františkánskeho kostola vo Fiľakove
Detaily
ID zákazky
413382
Názov
Reštaurovanie oltára františkánskeho kostola vo Fiľakove
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
8410
Hlavný kód CPV
45454100-5
URL linka
Druh zákazky
Práce
Celková hodnota bez DPH
273 100,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
19. 4. 2018 09:30
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 11:55
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Rehoľa menších bratov Františkánov
IČO
00586862
Mesto
Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Vladimír Olbert
Kontaktný email
 gabriela.sedovagmail.com
Kontaktný telefón
 +421 908767595
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom obstarávania je vykonanie diela, ktorým je reštaurovanie národnej kultúrnej pamiatky (ďalej NKP) barokového oltára rímskokatolíckeho kostola vo Fiľakove, ktorý je zapísaný v Ústrednom zozname pamiatkového fondu (ďalej ÚZPF) pod číslom 2730/1-15. Výška oltára je cca 14500 cm a šírka 610 cm. Celkovo oltár pozostáva zo sochárskej výzdoby a 6 kusov oltárnych obrazov. Oltár je datovaný do druhej polovice 18. storočia. Oltár je umiestnený v presbytériu kostola. Pred samotným reštaurovaním musí byť zrealizovaný reštaurátorský výskum v súlade s rozhodnutím KPUBB-2016/20790-2/76751/DAM. Reštaurátorské práce môžu byť realizované až na základe schváleného reštaurátorského výskumu Krajským pamiatkovým úradom v Banskej Bystrici. Rozhodnutie KPUBB-2016/20790-2/76751/DAM tvorí prílohu č. 8a) súťažných podkladov.
Informácie o otváraní ponúk
Na otváraní môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie. Uchádzač, štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a úradne overeným splnomocnením na zastupovanie v tejto veci.
Doplňujúce informácie
Súťažné podklady (v texte SP) sú dostupné na portáli EVO a v Profile verejného obstarávateľa. Postup zadávania podlimitnej zákazky sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom informačného systému EVO na stránke www.evo.gov.sk a listinnou formou. Ďalšie podrobnosti týkajúce sa spôsobu dorozumievania sú uvedené v súťažných podkladoch. Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v systéme EVO a pre úspešné predloženie ponuky je, aby mal uchádzač príslušné technické a odborné predpoklady, technické vybavenie a odborné ovládanie systému EVO. Potrebné technické vybavenie a požiadavky na používanie systému EVO sú zverejnené na portáli EVO v časti Príručky a odporúčania pre systém EVO (http://www.uvo.gov.sk) pre uchádzača v Príručke používateľa systému EVO - Podlimitná zákazka bez využitia elektronického trhoviska, (verzia 0.3, 22.12.2015) (PDF - 2,5 MB). Pre účasť na elektronickom VO, resp. komunikáciu v systéme EVO a pre elektronické predkladanie ponuky prostredníctvom systému EVO je potrebné vykonať registráciu do zákazky prostredníctvom systému EVO (www.evo.gov.sk). Záujemca o zákazku sa zaregistruje priamo v príslušnej zákazke, zverejnenej v zozname zákaziek na stránke Portál EVO, ktorej detaily sa zobrazia kliknutím na príslušnú ikonku na začiatku riadku s názvom zákazky, alebo na linke: https://evo.gov.sk/evo/tender/8410_9803_20180228.nsf Uchádzač predloží doklady preukazújúce splnenie podmienok účasti elektronickým spôsobom prostredníctvom systému EVO ako naskenované doklady alebo môže predložiť vyplnený elektronický formulár Jednotného európskeho dokumentu (ďalej len "JED"), ktorým môže nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti (§ 39 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní (v texte aj "ZVO"). Verejný obstarávateľ vyhlasuje, že obmedzuje informácie požadované ako podmienky účasti (týkajúce sa časti IV: Podmienky účasti oddiel A až D) na jednu otázku, s odpoveďou áno alebo nie (ALFA: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti), t. j. či hospodárske subjekty spĺňajú všetky požadované podmienky účasti, týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti. V prípade predloženia naskenovaných dokladov bude verejný obstarávateľ požadovať predloženie originálov dokladov, resp. ich úradne overených kópií od úspešného uchádzača v rámci súčinnosti podľa § 56 ods. 8 ZVO. V prípade zistenia alebo akéhokoľvek podozrenia z neštandardného správania sa systému EVO môžu záujemcovia/uchádzači kontaktovať helpdesk_evo@uvo.gov.sk. Skutočnosti, týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a v súťažných podkladoch sa riadia príslušnými ustanoveniami ZVO. V zmysle § 46 ZVO sa vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky. Zábezpeka je stanovená vo výške 6 000 EUR. Podmienky zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch v časti 18.. Verejný obstarávateľ pri spracovaní opisu predmetu zákazky (v texte PZ), ktorý je uvedený v časti B1 SP a spracovanie podkladov pre určenie predpokladanej hodnoty zákazky uskutočnil prípravné trhové konzultácie a prijal rady odborníkov, ktorý spĺňajú podmienky na reštaurovanie národnej kultúrnej pamiatky v súlade s rozhodnutím KPUBB-2016/20790-2/76751/DAM. Rady boli prijaté od Restauro atelier s.r.o., ul. Starý jarok 49, Spišské Podhradie 05304. Všetky informácie z prípravných trhových konzultácií sú zapracované v opise PZ, v časti B1 SP a sú dostupné ako súčasť SP na profile verejného obstarávateľa a na linka EVO. V súlade s § 25 ods. 2 ZVO boli pre zabezpečenie riadnej hospodárskej súťaže prijaté nasledovné opatrenia: - lehota na predkladanie ponúk bola primerane predĺžená (27 dní) - všetky podklady, ktoré mal subjekt, ktorý poskytol rady k dispozícii sú súčasťou SP ( rozhodnutie č. KPUBB-2016/20790-2/76751/DAM), - záujemcom je poskytnutá dostatočná lehota na obhliadku objektu, ktorého reštaurovanie je PZ. Predmetné VO nie je obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty, ani zelené VO.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2018 61 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Výzvy na predkladanie ponúk Fra_3
2018 158 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Výzvy na predkladanie ponúk Fran_3
Oznámenia detailne
[Fra_3] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
Fra_3
Dátum zverejnenia vo vestníku
27. 3. 2018
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
413382
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2018
Číslo vestníka
61
[Fran_3] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
Fran_3
Dátum zverejnenia vo vestníku
10. 8. 2018
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
413382
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2018
Číslo vestníka
158