413398 - Zníženie energetickej náročnosti budovy RC v Košiciach
Detaily
ID zákazky
413398
Názov
Zníženie energetickej náročnosti budovy RC v Košiciach
Referenčné číslo
28022018/RC/AB
ID obstarávateľa
578
Hlavný kód CPV
45000000-7
URL linka
Druh zákazky
Práce
Celková hodnota bez DPH
1 491 569,65
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
25. 4. 2018 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 11:52
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Reedukačné centrum
IČO
00163368
Mesto
Košice-Sever
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Mgr. Tibor Palko
Kontaktný email
 rckosicegmail.com
Kontaktný telefón
 +421 556337232
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky projektu: "Zníženie energetickej náročnosti budovy RC v Košiciach" je dodávka stavebných prác v rozsahu predloženého výkazu výmer a v súlade so spracovanou projektovou dokumentáciou. Projektová dokumentácia rieši realizáciu stavebných prác určených na zníženie energetickej náročnosti budovy Reedukačného centra v Košiciach. Technické riešenie je navrhnuté autorizovaným projektantom a overené stavebným úradom, čím je zabezpečený súlad s platnou legislatívou SR. Overenie dodržania s podmienkami uvedenými v projektovej dokumentácii bude vykonávané stavebným dozorom. Časový harmonogram a jeho dodržiavanie bude ošetrené platnou Zmluvou o dielo medzi zhotoviteľom stavebných prác a objednávateľom.
Informácie o otváraní ponúk
Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní obálok s ponukami preukazom totožnosti. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže aj splnomocnením na zastupovanie.
Doplňujúce informácie
1.) Súťažné podklady sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie. Súťažné podklady v editovateľnej podobe poskytuje verejný obstarávateľ elektronicky a to na základe písomnej žiadosti, ktorá bude ako príloha e-mailu podpísaná záujemcom s uvedením základných identifikačných údajov (email: bernacky.obstaravanie@gmail.com). 2.) Verejný obstarávateľ plní všetky povinnosti týkajúce sa zverejňovania dokumentov a informácií o tomto verejnom obstarávaní v profile VO. Komunikácia a výmena informácií medzi VO a záujemcami / uchádzačmi sa na základe § 187 ods. 8 uskutoční písomne prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, elektronicky a kombináciou uvedených spôsobov. 3.) Zábezpeka ponuky sa vyžaduje vo výške: 40 000,- EUR. Bližšie informácie sú uvedené v SP, bod č. 15. 4.) Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora (ďalej "RPVS") a nie sú zapísaní v tomto registri alebo ktorých, subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného prepisu, majú povinnosť zapisovať sa do RPVS. 5.) Úspešný uchádzač po podpise zmluvy je povinný preukázať verejnému obstarávateľovi do 10 dní, že má uzatvorenú zmluvu o poistení zodpovednosti za škodu na majetku alebo zdraví tretích osôb počas realizácie diela vo výške ceny diela bez DPH. 6.) Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby uchádzač v zmluve uviedol údaje o všetkých známych subdodávateľoch, podieľajúcich sa na plnení zmluvy v súlade so súťažnými podkladmi. 7.) Ďaľšie postupy, lehoty a informácie týkajúce sa tohto verejného obstarávania, ktoré nie sú opísané alebo špecifikované v tejto výzve na predkladanie ponúk a súťažných podkladoch sa v tomto verejnom obstarávaní riadia príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní a súvisiacimi predpismi účinnými v čase vyhlásenia tohto verejného obstarávania. 8.) Verejný obstarávateľ uplatní ustanovenia § 114 ods. 9 ZVO, t. j. verejný obstarávateľ uskutoční vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa § 40 ZVO po vyhodnotení ponúk podľa § 53 ZVO. 9.) V súlade s § 56 ods. 15 ZVO si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo podľa svojho uváženia predĺžiť lehotu na poskytnutie súčinnosti zo strany uchádzačov stanovenú v § 56 ods. 8, 10 a 11 na viac ako 10 pracovných dní. 10.) Zhotoviteľ zabezpečí prevádzkové, sociálne, výrobné zariadenia staveniska, dopravné značenie, stráženie staveniska, dodržiavanie planých predpisov, napr. stavebný zákon, zákon o BOZP, zákon o životnom prostredí, nakladanie s odpadmi a pod. podľa platných predpisov. 11.) Zmluva s úspešným uchádzačom nadobudne účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že dôjde k uzatvoreniu platnej a účinnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi príslušným poskytovateľom pomoci a príjemcom pomoci, ktorým je verejný obstarávateľ a to na základe jeho Žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku predloženej v rámci Výzvy na predkladanie žiadostí o nenávratný finančný príspevok a zároveň po splnení odkladacej podmienky, ktorou je schválenie zákazky, ktorá je predmetom tejto zmluvy v rámci kontroly verejného obstarávania, t. j. doručenie správy z kontroly verejného obstarávania objednávateľovi ako prijímateľovi nenávratného finančného príspevku. 12.) Verejný obstarávateľ si ako objednávateľ vyhradzuje právo nepristúpiť k uzatvoreniu zmluvy alebo odstúpiť od zmluvy s úspešným uchádzačom ako zhotoviteľom bez akýchkoľvek sankcií, v prípade neschválenia resp. krátenia účelových finančných prostriedkov určených na financovanie predmetu zmluvy zo strany zriaďovateľa, resp. prerušiť realizáciu do schválenia finančného krytia. 13.) Predmetné verejné obstarávanie nie je: a) zelené verejné obstarávanie, b) obstarávanie inovácií, c) obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 14.) Ďalšie podmienky a požiadavky týkajúce sa tohto verejného obstarávania sú uvedené v súťažných podkladoch a v príslušných právnych predpisoch.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 1 491 569,65 EUR Stavebné práce na objektoch špeciálnych škôl
Položky detailne
[1]
  1 491 569,65 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Reedukačné centrum v Košiciach Bankov 15 040 31 Košice
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
1 491 569,65
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
413398
Názov položky
--
Kód CPV
45214230-1
Náklady/cena
Kritéria nákladov
Mena
EUR
Doba trvania
--
Názov kritéria
--
CPV kód
Stavebné práce na objektoch špeciálnych škôl
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2018 44 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania 28022018/RC/AB
2018 109 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania 010618/RC/AB
Oznámenia detailne
[28022018/RC/AB] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
28022018/RC/AB
Dátum zverejnenia vo vestníku
2. 3. 2018
ID obstarávateľa
578
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
413398
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2018
Číslo vestníka
44
[010618/RC/AB] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
010618/RC/AB
Dátum zverejnenia vo vestníku
4. 6. 2018
ID obstarávateľa
578
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
413398
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2018
Číslo vestníka
109