413439 - Počítačové vybavenie, IT príslušenstvo (hardvér a softvér)
Detaily
ID zákazky
413439
Názov
Počítačové vybavenie, IT príslušenstvo (hardvér a softvér)
Referenčné číslo
05/2018
ID obstarávateľa
8174
Hlavný kód CPV
30200000-1
URL linka
Druh zákazky
Tovary
Celková hodnota bez DPH
562 870,25
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
12. 4. 2018 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 11:52
Zrýchlený postup
Nie
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Štátny geologický ústav Dionýza Štúra
IČO
31753604
Mesto
Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Marta Gandžalová Jančeková
Kontaktný email
 marta.gandzalova-jancekovageology.sk
Kontaktný telefón
 +421 259375445
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je dodávka počítačového vybavenia, IT príslušenstva (hardvér a softvér) v rámci pripravovaných projektov: Identifikácia, registrácia a inžinierskogeologické mapovanie svahových deformácií (Projekt 1, resp. P1), Inžinierskogeologický prieskum svahových deformácií 1. etapa (Projekt 2, resp. P2), Monitoring zosuvných deformácií (Projekt 3, resp. P3), Hydrogeologický prieskum deficitných oblastí Slovenskej republiky (Projekt 4, resp. P4), financovaných z Operačného programu Kvalita životného prostredia, v rámci schválených projektov: Zabezpečenie monitorovania environmentálnych záťaží Slovenska - 1.časť, ITMS kód projektu: 310011B426 (Projekt 5, resp. P5) Monitorovanie chemického stavu a hodnotenie kvality podzemných vôd Slovenskej republiky, ITMS kód projektu: 310011A874 (Projekt 6, resp. P6), ktoré sa implementujú na Štátnom geologickom ústave Dionýza Štúra na základe zmlúv o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzatvorených medzi Ministerstvom životného prostredia SR a Štátnym geologickým ústavom Dionýza Štúra z Operačného programu Kvalita životného prostredia, a pre Vlastné potreby verejného obstarávateľa. Predmet zákazky pozostáva z dodania počítačového vybavenia, IT príslušenstva (hardvér a softvér) pre potreby predmetných projektov a pre Vlastné potreby verejného obstarávateľa podľa špecifikácie verejného obstarávateľa a v požadovanom množstve pre jednotlivé časti predmetu zákazky. Počítačové vybavenie, IT príslušenstvo (hardvér a softvér) bude dodávané do priestorov Štátneho geologického ústavu v Bratislave a v Spišskej Novej Vsi podľa požiadaviek uvedených v súťažných podkladoch (najmä v Časti B.1 Opis predmetu zákazky, v Časti B. 2 Spôsob určenia ceny, ako aj v Časti B.3 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky). Bližšia špecifikácia predmetu zákazky sa nachádza v časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov, vrátane požadovaných množstiev jednotlivých položiek, ktoré tvoria predmet jednotlivých častí zákazky.
Informácie o otváraní ponúk
Uvedený dátum sa vzťahuje k otváraniu časti ponúk označených ako "Ostatné". Otváranie časti ponúk označených ako Ostatné je neverejné a pri otváraní časti ponúk označenej ako Ostatné komisia postupuje podľa § 52 zákona o verejnom obstarávaní.
Doplňujúce informácie
VYSVETLENIE A DOPLNENIE SÚŤAŽNÝCH PODKLADOV V prípade potreby objasniť informácie uvedené v dokumentoch potrebných na vypracovanie ponuky, t.j. informácie uvedené v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania, podmienky účasti vo verejnom obstarávaní alebo informácie uvedené v súťažných podkladoch alebo inej sprievodnej dokumentácii (ďalej len Vysvetlenie), môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať o ich vysvetlenie podľa § 48 zákona o VO a podľa bodu 7 časti A.1 súťažných podkladov, priamo u kontaktnej osoby na adrese uvedenej v Oddiely I.1. Za včas doručenú požiadavku záujemcu o Vysvetlenie sa považuje požiadavka o Vysvetlenie doručená verejnému obstarávateľovi v listinnej podobe na adresu uvedenú v Oddiely I.1 v takej lehote, aby verejný obstarávateľ mohol zabezpečiť doručenie požadovaných vysvetlení najneskôr však do šiestich (6) dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom doručiť žiadosti o vysvetlenie najneskôr do 03.04.2018, aby bolo možné v zákonom stanovenej lehote spracovať a zaslať záujemcom vysvetlenie. Vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ preukázateľne bezodkladne poskytne všetkým záujemcom, ktorí sú mu známi, najneskôr však šesť (6) dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk, za predpokladu, že o vysvetlenie záujemca požiada dostatočne vopred, najneskôr v lehote určenej verejným obstarávateľom v bode 8.2 časti A.1 súťažných podkladov. Následne verejný obstarávateľ zverejní predmetné vysvetlenie v profile verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ môže doplniť informácie uvedené v súťažných podkladoch, ktoré preukázateľne poskytne súčasne všetkým záujemcom, ktorí sú mu známi najneskôr šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk a následne verejný obstarávateľ zverejní predmetné doplnenie v profile verejného obstarávateľa. Súťažné podklady a vysvetlenia, doplnenia, verejný obstarávateľ zverejní v profile verejného obstarávateľa. Tieto informácie nesmú byť v rozpore s oznámením o vyhlásení verejného obstarávania. JAZYK PONUKY Ponuka, celá korešpondencia a všetky doklady a dokumenty súvisiace s ponukou, musia byť predložené v slovenskom jazyku. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov alebo záujemcov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť opatrené úradným prekladom do štátneho (slovenského) jazyka, okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom (v slovenskom) jazyku. DOKLADY Doklady a dokumenty tvoriace obsah ponuky, požadované v súťažných podkladoch, musia byť k termínu predloženia ponuky platné a aktuálne. Doklady tvoriace obsah ponuky musia byť v ponuke predložené ako originály alebo ich úradne osvedčené fotokópie, pokiaľ nie je určené inak. Doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určených verejným obstarávateľom môže uchádzač v súlade s § 39 zákona o VO predbežne nahradiť predložením vyplneného a podpísaného Jednotného európskeho dokumentu pre obstarávanie (JED). ZÁBEZPEKA K PONUKE Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky. Zábezpeka je stanovená: Pre Časť I. zákazky vo výške 15.000,- EUR, Pre Časť II. zákazky vo výške 10.000,- EUR. Podmienky zloženia zábezpeky budú uvedené v súťažných podkladoch. SÚŤAŽNÉ PODKLADY SP zverejnené v profile verejného obstarávateľa budú v editovateľnej forme poskytnuté záujemcom na základe ich žiadosti doručenej kontaktnej osobe uvedenej v Oddiely I.1. Verejný obstarávateľ odporúča uchádzačom počas celého trvania verejného obstarávania priebežne sledovať webovú stránku ÚVO, časť Profil verejného obstarávateľa, adresa: http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/8174.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 Počítačové vybavenie, IT príslušenstvo Hardvér 353 865,25 EUR Pracovné stanice
2 Počítačové vybavenie, IT príslušenstvo Softvér 209 005,00 EUR Softvérové balíky a informačné systémy
Položky detailne
[1] Počítačové vybavenie, IT príslušenstvo Hardvér
  353 865,25 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
- Štátny geologický ústav Dionýza Štúra, Mlynská dolina 1, 817 04 Bratislava - Štátny geologický ústav Dionýza Štúra regionálne centrum Spišská Nová Ves , Markušovská cesta 1,052 01 Spišská Nová Ves
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
353 865,25
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
413439
Názov položky
Počítačové vybavenie, IT príslušenstvo Hardvér
Kód CPV
30214000-2
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
24
Názov kritéria
--
CPV kód
Pracovné stanice
[2] Počítačové vybavenie, IT príslušenstvo Softvér
  209 005,00 EUR
P.č.
2
Hlavné miesto dodania/plnenia
- Štátny geologický ústav Dionýza Štúra, Mlynská dolina 1, 817 04 Bratislava
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
209 005,00
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
413439
Názov položky
Počítačové vybavenie, IT príslušenstvo Softvér
Kód CPV
48000000-8
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
24
Názov kritéria
--
CPV kód
Softvérové balíky a informačné systémy
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2018 83 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE 05/2018a
Oznámenia detailne
[05/2018a] Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
05/2018a
Dátum zverejnenia vo vestníku
27. 4. 2018
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
ID zákazky
413439
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2018
Číslo vestníka
83