Predmetom zákazky je Oprava vybraných častí administratívnej budovy na ul. Chlumeckého 2 a 4 v Bratislave.
Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí kapitolu B. Opis predmetu zákazky Súťažných podkladov.
Informácie o otváraní ponúk
Verejný obstarávateľ umožňuje účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
Doplňujúce informácie
1. Verejný obstarávateľ poskytne súťažné podklady každému záujemcovi, ktorý o ne v určenej lehote požiada a to v elektronickej podobe sprístupnením verejným obstarávateľom v systéme ERANET http://www.emem.eranet.sk/ v časti Detail zákazky/Dokumenty zákazky, kde budú taktiež zverejnené aj všetky ich prípadné vysvetlenia alebo doplnenia. Verejný obstarávateľ tak umožňuje neobmedzený a priamy prístup k súťažným podkladom a všetkým ich vysvetleniam a doplneniam. Pokiaľ bude mať záujemca k dispozícií súťažné podklady len z profilu zo stránky Úradu pre verejné obstarávanie, odporúčame takémuto záujemcovi dať na vedomie verejnému obstarávateľovi svoje identifikačné resp. kontaktné údaje a dátum prevzatia súťažných podkladov z dôvodu evidencie záujemcov a prípadného rozposielania doplňujúcich informácií, vysvetľovania a evidencie lehôt v prípade uplatnenia revíznych postupov.
2. Súťažné podklady a ďalšie dokumenty k zákazke si môže záujemca o súťaž stiahnuť v systéme ERANET dostupnom na webovej stránke: https://emem.eranet.sk Pre prístup do systému sa musí záujemca o súťaž zaregistrovať na totožnej webovej stránke. Registrácia je bezplatná a slúži na získanie prístupu do systému ERANET a k dokumentom zákazky. V časti Prehľad verejných zákaziek sa zákazka na predmet [Oprava vybraných častí administratívnej budovy] eviduje pod číslom [ID_101]. Manuál k registrácii, prihláseniu a práce so systémom je pre záujemcov o súťaž dostupný na prihlasovacej stránke systému.
3. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom priebežne sledovať profil verejného obstarávateľa a zákazku v systéme ERANET, kde bude verejný obstarávateľ uverejňovať všetky dôležité informácie a dokumenty v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní v rámci tohto verejného obstarávania.
4. Verejný obstarávateľ umožňuje vyplniť oddiel Globálny údaj pre všetky podmienky účasti časti IV. Jednotného európskeho dokumentu. Hospodársky subjekt nie je povinný predložiť Jednotný európsky dokument s uvedením informácií podľa jednotlivých oddielov časti IV.
5. Verejný obstarávateľ požaduje zloženie zábezpeky vo výške 4.000,00 EUR. Podrobnosti o zložení zábezpeky sú uvedené v bode 17. Súťažných podkladov.