413624 - Opravy vzduchotechnických zariadení a predpísané výmeny vzduchotechnických filtrov na strediskách STARZ.
Detaily
ID zákazky
413624
Názov
Opravy vzduchotechnických zariadení a predpísané výmeny vzduchotechnických filtrov na strediskách STARZ.
Referenčné číslo
DK - 03/2018
ID obstarávateľa
721
Hlavný kód CPV
50710000-5
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
65 000,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
6. 4. 2018 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 11:53
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Správa telovýchovných a rekreačných zariadení hl.mesta SR Bratislavy
IČO
00179663
Mesto
Bratislava-Nové Mesto
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Mgr. Daniela Krausová
Kontaktný email
 krausova.danielagmail.com
Kontaktný telefón
 +421 903210662
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je oprava a výmena vadných zariadení, ako aj jeho doplnenie o nevyhnutné prvky a aj súvisiacej demontáže vadného zariadenia alebo jeho časti a dodávky a montáže nového zariadenia alebo opraveného zariadenia, vzniknuté počas prevádzky. Výmena filtrov v vzduchotechnických zariadeniach v zmysle platných STN EN 1 x za rok.
Informácie o otváraní ponúk
Pri otváraní obálok bude umožnená účasť všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
Doplňujúce informácie
1.Verejný obstarávateľ sa rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa § 40 sa uskutoční po vyhodnotení ponúk podľa § 53. 2. Súťažné podklady sú záujemcom k dispozícií na profile verejného obstarávateľa, ktorý je zriadený v súlade s § 148 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ bude zverejňovať všetky vysvetlenia, prípadné zmeny, doplnenia a odpovede na prijaté žiadosti o nápravu na svojom profile v rámci danej zákazky, pokiaľ to informačný systém UVO umožní. 3. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom aby si požiadali o súťažné podklady aj vtedy, ak nezískali súťažné podklady od kontaktnej osoby, ale si ich stiahli z profilu, alebo iných zdrojov. V prípade, že záujemca nepožiada o súťažné podklady, verejný obstarávateľ nevie zabezpečiť doručenie vysvetlení, zmien a iných informácií, ktoré by mohli mať vplyv na vypracovanie kvalifikovanej ponuky k tejto súťaži. V prípade, že potenciálny záujemca nepožiada o súťažné podklady zákazky, koná tak na vlastnú zodpovednosť a vlastné riziko. 4. Súťažné podklady si záujemca môže vyžiadať na základe písomnej žiadosti v slovenskom jazyku doručenej elektronicky na emailovú adresu kontaktnej osoby uvedenú v bode I.1) tohto oznámenia, v lehote uvedenej v bode IV.2.2.) tohto oznámenia. Súťažné podklady vrátane príloh bude verejný obstarávateľ poskytovať výlučne v elektronickej forme na e-mailovú adresu záujemcu, uvedenú v doručenej žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov. 5. Verejný obstarávateľ odporúča uchádzačom počas celého trvania tejto verejnej súťaže priebežne sledovať webovú stránku Úradu pre verejné obstarávanie, časť Profil verejného obstarávateľa, adresa: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/721 6. Komunikačným jazykom v tejto verejnej súťaži je slovenský jazyk. 7. Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku vo výške 1 500,00 Eur. Bližšie informácie sú uvedené v Súťažných podkladoch, bod 16. 8. Náklady spojené s účasťou v tejto verejnej súťaži znášajú záujemcovia/uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči verejnému obstarávateľovi. 9. Verejný obstarávateľ odporúča vykonať obhliadku miesta poskytovania služieb predmetu zákazky, aby si sami overili a získali potrebné informácie, nevyhnutné na prípravu a spracovanie ponuky. Bližšie informácie sú uvedené v Súťažných podkladoch, bod 12. 10. Uchádzač predloží vo svojej ponuke doklady a dokumenty v originálnom vyhotovení alebo ich overené kópie. 11. Verejný obstarávateľ uplatňuje podmienku podľa §40 ods.6 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní. 12. Úspešný uchádzač najneskôr v čase uzavretia Kúpnej zmluvy uvedie údaje o všetkých známych subdodávateľoch v súlade s § 41, ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. 13. Úspešný uchádzač odovzdá verejnému obstarávateľovi do 14 dní od prevzatia informácii o výsledku vyhodnotenia ponúk, najneskôr však pred podpisom zmluvy doklad o uzatvorení poistnej zmluvy článok VII. bod 7. 3 zmluvy o dielo. 14.Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapísať sa do registra partnerov verejného sektora a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo ktorého subdodávatelia a subdodávatelia podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 65 000,00 EUR Opravy a údržba kompresorov
Položky detailne
[1]
  65 000,00 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Bratislava
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
65 000,00
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
413624
Názov položky
--
Kód CPV
50531300-9
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
24
Názov kritéria
--
CPV kód
Opravy a údržba kompresorov
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2018 51 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Výzvy na predkladanie ponúk DK - 03/2018
Oznámenia detailne
[DK - 03/2018] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
DK - 03/2018
Dátum zverejnenia vo vestníku
13. 3. 2018
ID obstarávateľa
721
Kód typu oznámenia
DE
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
413624
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2018
Číslo vestníka
51