413730 - Ovocie a zelenina 2018
Detaily
ID zákazky
413730
Názov
Ovocie a zelenina 2018
Referenčné číslo
2/2018/SUZA
ID obstarávateľa
2345
Hlavný kód CPV
03220000-9
URL linka
Druh zákazky
Tovary
Celková hodnota bez DPH
196 974,96
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
11. 4. 2018 11:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 11:55
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Správa účelových zariadení
IČO
30806101
Mesto
Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
JUDr. Róbert Gogulka
Kontaktný email
 robert.gogulkamzv.sk
Kontaktný telefón
 +421 259782897
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je pravidelné dodávanie čerstvého ovocia a čerstvej zeleniny najmä pre účely stravovania zamestnancov verejného obstarávateľa. Presná špecifikácia požadovaného sortimentu (položky predmetu zákazky tvoria aj čerstvé huby, čerstvé byliny a sušené ďatle) je bližšie definovaná v Prílohe č. 1 časti B.3 (príloha č.1 rámcovej dohody) týchto súťažných podkladov.
Informácie o otváraní ponúk
V prípade účasti skupiny dodávateľov sa na otváraní môžu zúčastniť oprávnení zástupcovia všetkých členov skupiny. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením na zastupovanie, príp. poverením.
Doplňujúce informácie
Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy - d) žiadne z uvedených. a) Súťažné podklady sú zverejnené na profile verejného obstarávateľa http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/2345 podľa bodu I.1 tejto výzvy, odkiaľ si ich záujemcovia môžu stiahnuť. b) Verejný obstarávateľ na svojom profile podľa bodu I.1 tejto výzvy) zverejní aj všetky prípadne otázky a odpovede na vysvetlenia, ktoré budú doručené verejnému obstarávateľovi v súlade s § 114 ods.8 zákona o verejnom obstarávaní. c) Od uchádzačov, ktorí predložia ponuku sa vyžaduje zabezpečenie viazanosti ponúk vo forme zábezpeky vo výške 3000 Eur. Podmienky zloženia, uvoľnenia a vrátenia zábezpeky sú uvedené v časti A.3 "Zábezpeka" súťažných podkladov. d) Verejný obstarávateľ podľa § 40 ods. 6 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. e) Komunikácia, poskytovanie vysvetlení a iné dorozumievanie (ďalej len informácie) medzi verejným obstarávateľom a záujemcami alebo uchádzačmi sa bude uskutočňovať písomne prostredníctvom pošty alebo e-mailom v súlade s § 20 v nadväznosti na § 187 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní. f) Podľa § 39 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní môže hospodársky subjekt predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti Jednotným európskym dokumentom (JED). Verejný obstarávateľ vyhlasuje, že obmedzuje informácie požadované na podmienky účasti (týkajúce sa časti IV: Podmienky účasti) na jednu otázku, s odpoveďou áno alebo nie (ALFA: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti), t.j. či hospodárske subjekty spĺňajú všetky požadované podmienky účasti. Verejný obstarávateľ za účelom zabezpečenia riadneho priebehu verejného obstarávania môže kedykoľvek v jeho priebehu písomne požiadať uchádzača o predloženie dokladu alebo dokladov nahradených JED-om. Uchádzač doručí doklady verejnému obstarávateľovi do 5 pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti, ak verejný obstarávateľ neurčil dlhšiu lehotu. Prílohou súťažných podkladov je vyplnená Časť I. JED-u vo formáte .pdf. Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov/záujemcov, aby si vzor formulára JED-u vo formáte .rtf, umožňujúci jeho priame vypĺňanie, stiahli z webového sídla ÚVO a údaje uvedené v prílohe vo formáte .pdf obsahujúce informácie týkajúce sa postupu a identifikácie verejného obstarávateľa, do neho sami preniesli/prepísali. Predmetný formulár vo formáte .rtf je dostupný na adrese: http://uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 196 974,96 EUR Zelenina
Položky detailne
[1]
  196 974,96 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Hlboká cesta č. 2, 833 36 Bratislava
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
196 974,96
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
413730
Názov položky
--
Kód CPV
03221000-6
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
48
Názov kritéria
--
CPV kód
Zelenina
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2018 61 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Výzvy na predkladanie ponúk 2/2018/SUZA
Oznámenia detailne
[2/2018/SUZA] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2/2018/SUZA
Dátum zverejnenia vo vestníku
27. 3. 2018
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
413730
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2018
Číslo vestníka
61