413855 - „Rekonštrukcia a prestavba Cirkevnej spojenej školy Panny Márie“
Detaily
ID zákazky
413855
Názov
„Rekonštrukcia a prestavba Cirkevnej spojenej školy Panny Márie“
Referenčné číslo
19/ME/2018
ID obstarávateľa
19418
Hlavný kód CPV
45000000-7
URL linka
Druh zákazky
Práce
Celková hodnota bez DPH
2 122 138,50
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
27. 4. 2018 12:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 11:55
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Cirkevná spojená škola Panny Márie, Brnenské námestie 15, Kolárovo
IČO
31825729
Mesto
Kolárovo
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Dagmar Melotíková
Kontaktný email
 dagmar.melotikovagmail.com
Kontaktný telefón
 +421 903520052
Rozširujúce info
Popis zákazky
SO 01 - CIRKEVNÁ SPOJENÁ ŠKOLA PANNY MÁRIE Zastavaná plocha prístavieb na prízemí spolu : 203,5 m2 Jedáleň 108 m2 Vstupná hala 95,5 m2 Zastavaná plocha spolu : 1640,50 m2 Nadstavba : 1008,3 m2 Obostavaný priestor spolu : 11158,5 m3 Úžitková plocha prízemia : 1242,5 m2 Úžitková plocha poschodia : 841,07 m2 Úžitková plocha spolu : 2083,57 m2 Max. výška stavby : 11,4 m SO 02 TELOCVIČŇA Zastavaná plocha spolu : 628 m2 Obostavaný priestor spolu : 4274m3 Úžitková plocha spolu : 583,84 m2
Informácie o otváraní ponúk
Komisia verejného obstarávateľa
Doplňujúce informácie
PODLIMITNÁ ZÁKAZKA POSTUPOM PODĽA § 113 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní) bez využitia elektronického trhoviska reverzná t. j. vyhodnotenie splnenia podmienok účasti sa uskutoční po vyhodnotení ponúk Prostredníctvom finančných prostriedkov z Maďarska cez Bethlen Gábor Alapkezel Zrt. a z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavok, ani zálohovú platbu. Dorozumievanie medzi verejným obstarávateľom záujemcami a uchádzačmi Komunikácia a výmena informácií medzi verejným obstarávateľom a záujemcami alebo uchádzačmi sa bude uskutočňovať v súlade s § 20 zákona o verejnom obstarávaní v spojení s § 187 ods. 8 ZVO, t.j. verejný obstarávateľ využíva možnosť do 18.10.2018 uskutočňovať komunikáciu a výmenu informácií písomne prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, faxom, elektronicky podľa § 20 ods. 1 ZVO alebo ich kombináciou, okrem posielania oznámení používaných vo verejnom obstarávaní a informácií podľa tohto zákona na uverejnenie publikačnému úradu a ÚVO a uverejňovanie informácií a dokumentov v profile. Verejný obstarávateľ určuje prostriedky komunikácie tak, aby boli všeobecne dostupné a aby nedošlo k obmedzeniu možnosti záujemcov alebo uchádzačov zúčastniť sa verejného obstarávania. Komunikácia sa bude uskutočňovať elektronicky prostredníctvom elektronického komunikačného systému na portáli www.ezakazky.sk, ak nie je v týchto súťažných podkladoch výslovne uvedené inak. Za doručenie Žiadosti o súťažné podklady (prejav vôle záujemcu sa zúčastniť zákazky) sa považuje registrácia záujemcu na elektronickom portáli www.ezakazky.sk v konkrétnej zákazke. Podrobnosti o registrácii záujemcu na uvedenom portáli verejný obstarávateľ uviedol vo Výzve na predkladanie ponúk, či v Oznámení o vyhlásení verejného obstarávania ak sa uplatnilo. Výšku zábezpeky verejný obstarávateľ stanovil: na 25 000,00 eur Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby podstatnú časť plnenia predmetu zákazky uskutočnil priamo sám uchádzač, alebo člen skupiny dodávateľov a to z dôvodu zodpovednosti za koordináciu technologických postupov pri realizácií diela. Verejný obstarávateľ za podstatnú časť plnenia predmetu zákazky považuje stavebný objekt: SO-01.2 Architektúra a statika - nové konštrukcie Úspešný uchádzač je povinný po nadobudnutí účinnosti zmluvy o dielo doručiť objednávateľovi Zábezpeku na vykonanie prác a na splnenie zmluvných záväzkov dodávateľa (ďalej len zábezpeka). Verejný obstarávateľ je oprávnený uspokojiť si zo zábezpeky svoje nároky z vád diela, nároky na zaplatenie zmluvnej pokuty, náhradu škody, náklady vzniknuté v dôsledku odstúpenia od zmluvy a iné nároky, ktoré nebudú úspešným uchádzačom riadne a včas uspokojené. Zábezpeka bude mať formu bankovej záruky vo výške 5 % z prvej časti ceny diela bez DPH s platnosťou počas celej doby zhotovovania diela. Banková záruka musí byť platná a vymáhateľná po celú dobu vykonania diela, t.j. až pokým dodávateľ riadne a včas nevyhotoví a neukončí dielo a objednávateľ takto dokončené dielo bez vád a nedorobkov neprevezme v súlade s podmienkami zmluvy.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 2 122 138,50 EUR Stavebné práce
Položky detailne
[1]
  2 122 138,50 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Cirkevná spojená škola Panny Márie, k.ú. Kolárovo p. č. 1421/3, /7, /8, /11, /12, /23, /29, / 30, /33, /34,1530, 1533/2, /11
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
2 122 138,50
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
413855
Názov položky
--
Kód CPV
45000000-7
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
21
Názov kritéria
--
CPV kód
Stavebné práce
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2018 60 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Výzvy na predkladanie ponúk 19/ME/2018
Oznámenia detailne
[19/ME/2018] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
19/ME/2018
Dátum zverejnenia vo vestníku
26. 3. 2018
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
413855
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2018
Číslo vestníka
60