413907 - Špeciálne prístrojové vybavenie
Detaily
ID zákazky
413907
Názov
Špeciálne prístrojové vybavenie
Referenčné číslo
08/2018
ID obstarávateľa
8174
Hlavný kód CPV
38000000-5
URL linka
Druh zákazky
Tovary
Celková hodnota bez DPH
747 306,25
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
11. 5. 2018 12:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 11:55
Zrýchlený postup
Nie
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Štátny geologický ústav Dionýza Štúra
IČO
31753604
Mesto
Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Marta Gandžalová Jančeková
Kontaktný email
 marta.gandzalova-jancekovageology.sk
Kontaktný telefón
 +421 259375445
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je dodávka špeciálneho prístrojového vybavenia v rámci pripravovaných projektov: Identifikácia, registrácia a inžinierskogeologické mapovanie svahových deformácií, Inžinierskogeologický prieskum svahových deformácií 1. etapa, Monitoring zosuvných deformácií, financovaných z Operačného programu Kvalita životného prostredia, a pre Vlastné potreby verejného obstarávateľa. Predmet zákazky pozostáva z dodania špeciálneho prístrojového vybavenia pre potreby predmetných projektov a pre vlastné potreby verejného obstarávateľa podľa špecifikácie verejného obstarávateľa a v požadovanom množstve pre jednotlivé časti predmetu zákazky. Prístrojové vybavenie bude dodávané do priestorov Štátneho geologického ústavu v Bratislave, Spišskej Novej Vsi, Košiciach podľa požiadaviek uvedených v súťažných podkladoch (najmä v Časti B.1 Opis predmetu zákazky, v Časti B. 2 Spôsob určenia ceny, ako aj v Časti B.3 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky), prípadne do vybraných monitorovacích vrtov v Trenčianskom kraji, v Banskobystrickom a Žilinskom kraji, v Prešovskom a Košickom kraji, ktoré budú verejným obstarávateľom upresnené v čiastkovej výzve na plnenie/čiastkovej objednávke. Bližšia špecifikácia predmetu zákazky sa nachádza v časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov, vrátane požadovaných množstiev jednotlivých položiek, ktoré tvoria predmet jednotlivých častí zákazky.
Informácie o otváraní ponúk
Uvedený dátum sa vzťahuje k otváraniu časti ponúk označených ako "Ostatné". Otváranie časti ponúk označených ako Ostatné je neverejné a pri otváraní časti ponúk označenej ako Ostatné komisia postupuje podľa § 52 zákona o verejnom obstarávaní.
Doplňujúce informácie
VYSVETLENIE A DOPLNENIE SÚŤAŽNÝCH PODKLADOV V prípade potreby objasniť informácie uvedené v dokumentoch potrebných na vypracovanie ponuky, t.j. informácie uvedené v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania, podmienky účasti vo verejnom obstarávaní alebo informácie uvedené v súťažných podkladoch alebo inej sprievodnej dokumentácii (ďalej len Vysvetlenie), môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať o ich vysvetlenie podľa § 48 zákona o VO a podľa bodu 7 časti A.1 súťažných podkladov, priamo u kontaktnej osoby na adrese uvedenej v Oddiely I.1. Za včas doručenú požiadavku záujemcu o Vysvetlenie sa považuje požiadavka o Vysvetlenie doručená verejnému obstarávateľovi v listinnej podobe na adresu podľa bodu 8.1 časti A.1 súťažných podkladov v takej lehote, aby verejný obstarávateľ mohol zabezpečiť doručenie požadovaných vysvetlení najneskôr však do šiestich (6) dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom doručiť žiadosti o vysvetlenie najneskôr do 02.05.2018, aby bolo možné v zákonom stanovenej lehote spracovať a zaslať záujemcom vysvetlenie. Vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ preukázateľne bezodkladne poskytne všetkým záujemcom, ktorí sú mu známi, najneskôr však šesť (6) dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk, za predpokladu, že o vysvetlenie záujemca požiada dostatočne vopred, najneskôr v lehote určenej verejným obstarávateľom v bode 8.2 časti A.1 súťažných podkladov. Následne verejný obstarávateľ zverejní predmetné vysvetlenie v profile verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ môže doplniť informácie uvedené v súťažných podkladoch, ktoré preukázateľne poskytne súčasne všetkým záujemcom, ktorí sú mu známi najneskôr šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk a následne verejný obstarávateľ zverejní predmetné doplnenie v profile verejného obstarávateľa. Súťažné podklady a vysvetlenia, doplnenia, verejný obstarávateľ zverejní v profile verejného obstarávateľa. Tieto informácie nesmú byť v rozpore s oznámením o vyhlásení verejného obstarávania. JAZYK PONUKY Ponuka, celá korešpondencia a všetky doklady a dokumenty súvisiace s ponukou, musia byť predložené v slovenskom jazyku. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov alebo záujemcov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť opatrené úradným prekladom do štátneho (slovenského) jazyka, okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom (v slovenskom) jazyku. DOKLADY Doklady a dokumenty tvoriace obsah ponuky, požadované v súťažných podkladoch, musia byť k termínu predloženia ponuky platné a aktuálne. Doklady tvoriace obsah ponuky musia byť v ponuke predložené ako originály alebo ich úradne osvedčené fotokópie, pokiaľ nie je určené inak. Doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určených verejným obstarávateľom môže uchádzač v súlade s § 39 zákona o VO predbežne nahradiť predložením vyplneného a podpísaného Jednotného európskeho dokumentu pre obstarávanie (JED). ZÁBEZPEKA K PONUKE Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky. Zábezpeka je stanovená: Pre Časť I. zákazky vo výške 5.000,- EUR, Pre Časť II. zákazky vo výške 30.000,- EUR, Pre Časť III. zákazky sa zábezpeka. Podmienky zloženia zábezpeky budú uvedené v súťažných podkladoch. SÚŤAŽNÉ PODKLADY SP zverejnené v profile verejného obstarávateľa budú v editovateľnej forme poskytnuté záujemcom na základe ich žiadosti doručenej kontaktnej osobe uvedenej v Oddiely I.1. Verejný obstarávateľ odporúča uchádzačom počas celého trvania verejného obstarávania priebežne sledovať webovú stránku ÚVO, časť Profil verejného obstarávateľa, adresa: http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/8174.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 Geodetické a fotografické prístrojové vybavenie pre potreby projektov 118 535,00 EUR Zememeračské prístroje
2 Prístrojové vybavenie na monitorovanie pohybovej aktivity v zosuvných územiach a sledovania významných zosuvotvorných faktorov pre potreby projektu 621 068,00 EUR Geologické a geofyzikálne prístroje
3 Laboratórne vybavenie pre vlastné potreby verejného obstarávateľa 7 703,25 EUR Autoklávy
Položky detailne
[1] Geodetické a fotografické prístrojové vybavenie pre potreby projektov
  118 535,00 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Miesto dodania tovaru: ŠGÚDŠ, Mlynská dolina 1, 817 04 Bratislava; ŠGÚDŠ RC Spišská Nová Ves , Markušovská cesta 1,052 01 Spišská Nová Ves Miesto poskytnutia korekčnej služby: celé územie SR.
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
118 535,00
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
413907
Názov položky
Geodetické a fotografické prístrojové vybavenie pre potreby projektov
Kód CPV
38296000-6
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
63
Názov kritéria
--
CPV kód
Zememeračské prístroje
[2] Prístrojové vybavenie na monitorovanie pohybovej aktivity v zosuvných územiach a sledovania významných zosuvotvorných faktorov pre potreby projektu
  621 068,00 EUR
P.č.
2
Hlavné miesto dodania/plnenia
Miesto dodania tovaru: vybrané monitorovacie vrty, ktoré budú upresnené v čiastkovej objednávke. ŠGÚDŠ, Mlynská dolina 1, 817 04 Bratislava ŠGÚDŠ RD Košice, Jesenského 8, 040 01 Košice
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
621 068,00
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
413907
Názov položky
Prístrojové vybavenie na monitorovanie pohybovej aktivity v zosuvných územiach a sledovania významných zosuvotvorných faktorov pre potreby projektu
Kód CPV
38200000-7
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
48
Názov kritéria
--
CPV kód
Geologické a geofyzikálne prístroje
[3] Laboratórne vybavenie pre vlastné potreby verejného obstarávateľa
  7 703,25 EUR
P.č.
3
Hlavné miesto dodania/plnenia
Miesto dodania tovaru: ŠGÚDŠ RC Košice, Jesenského 8, 040 01 Košice
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
7 703,25
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
413907
Názov položky
Laboratórne vybavenie pre vlastné potreby verejného obstarávateľa
Kód CPV
33191110-9
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
1
Názov kritéria
--
CPV kód
Autoklávy
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2018 100 Koncesné obstarávania Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania 09/2018a
2018 62 vyhlásenia verejných súťaží vyhlásenie verejnej súťaže (tovary) 09/2018
2019 24 Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE Oznámenia o výsledku verejného obstarávania 09/2018
Oznámenia detailne
[09/2018a] Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Koncesné obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
09/2018a
Dátum zverejnenia vo vestníku
22. 5. 2018
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
K
Kód podtypu oznámenia
M
ID zákazky
413907
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2018
Číslo vestníka
100
[09/2018] vyhlásenie verejnej súťaže (tovary)
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
vyhlásenia verejných súťaží
Názov 2. podtypu oznámenia
vyhlásenie verejnej súťaže (tovary)
Typ dokumentu
CONTRACT
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
09/2018
Dátum zverejnenia vo vestníku
28. 3. 2018
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
MS
Kód podtypu oznámenia
MST
ID zákazky
413907
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2018
Číslo vestníka
62
[09/2018] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
09/2018
Dátum zverejnenia vo vestníku
4. 2. 2019
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
413907
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2019
Číslo vestníka
24