413954 - Dodanie ISO kontajnerov
Detaily
ID zákazky
413954
Názov
Dodanie ISO kontajnerov
Referenčné číslo
OVO2-2018/000517
ID obstarávateľa
239
Hlavný kód CPV
34221000-2
URL linka
Druh zákazky
Tovary
Celková hodnota bez DPH
15 951 055,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
31. 7. 2018 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 12:25
Zrýchlený postup
Nie
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky
IČO
00151866
Mesto
Bratislava - Staré Mesto
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Silvia Uhnáková
Kontaktný email
 silvia.uhnakovaminv.sk
Kontaktný telefón
 +421 250944574
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom tejto zákazky je dodanie rôznych typov ISO kontajnerov. Podrobná technická špecifikácia, počet kusov jednotlivých typov a miesta dodania sú uvedená v Prílohe č. 1 - Opis predmetu zákazky v súťažných podkladoch.
Informácie o otváraní ponúk
Uchádzač (FO), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (PO) sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti a kópiou dokladu uchádzača o oprávnení podnikať. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, kópiou dokladu uchádzača o oprávnení podnikať a splnomocnením na zastupovanie. Otváranie ponúk sa uskutoční v súlade s § 52 ods. 5 písm. a) a ods. 6 zákona.
Doplňujúce informácie
1.Verejný obstarávateľ odporúča, aby si Súťažné podklady (ďalej SP) záujemca vyžiadal na základe písomnej žiadosti v slovenskom alebo v českom jazyku doručenej elektronicky na emailovú adresu kontaktnej osoby uvedenú v bode I.1) a v lehote uvedenej v bode IV.2.2. tohto oznámenia, SP vrátane príloh bude verejný obstarávateľ poskytovať výlučne v elektronickej forme na emailovú adresu záujemcu, uvedenú v doručenej žiadosti o poskytnutie SP. 2. Verejný obstarávateľ odporúča uchádzačom počas celého trvania tejto verejnej súťaže priebežne sledovať webovú stránku Úradu pre verejné obstarávanie, časť Profil verejného obstarávateľa. 3. Komunikačným jazykom v tejto verejnej súťaži je slovenský jazyk. 4. Náklady spojené s účasťou v tejto verejnej súťaži znášajú záujemcovia/uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči verejnému obstarávateľovi. 5. Žiadosť záujemcu o vysvetlenie v zmysle bodu 21.4 a 21.7 SP musí byť doručená v súlade s § 48 zákona dostatočne vopred. 6. Pri komunikácii verejný obstarávateľ postupuje v súlade s § 187 ods.8 zákona, pričom pod pojmom elektronicky resp. v elektronickej podobe sa rozumie komunikácia uskutočňovaná prostredníctvom faxu alebo e-mailu. 7. Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť určitú právnu formu, musí však stanoviť lídra skupiny dodávateľov.Všetci členovia takejto skupiny dodávateľov utvorenej na dodanie predmetu zákazky sú povinní udeliť plnomocenstvo jednému z členov skupiny dodávateľov konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní ako aj konať v mene skupiny pre prípad prijatia ich ponuky,podpisu rámcovej dohody a komunikácie/zodpovednosti v procese plnenia rámcovej dohody. V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov sa vyžaduje, aby skupina dodávateľov pred podpisom rámcovej dohody uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu, v ktorej budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto sa akou časťou bude podieľať na plnení zákazky, ako aj skutočnosť, že všetci členovia skupiny dodávateľov sú zaviazaní zo záväzkov voči verejnému obstarávateľovi spoločne a nerozdielne. 8. Úspešný uchádzač pred podpisom rámcovej dohody, ktorá bude výsledkom tohto verejného obstarávania bude povinný predložiť údaje, doklady a dokumenty podľa bodu 33.9 SP. 9. V rámci tejto verejnej súťaže sa uplatňujú ustanovenia § 66 ods. 7 zákona, teda verejný obstarávateľ uskutoční vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa § 40 zákona po vyhodnotení ponúk podľa § 53 zákona. 10. V zmysle bodu 9 uvedeného vyššie a § 49 ods.6 písm. a) zákona uchádzač predkladá ponuku spôsobom uvedeným v bode 18.1 SP. 11. Pri konkrétnom zadávaní súťaže sa použije elektronická aukcia, verejný obstarávateľ bude postupovať podľa článku IX. rámcovej dohody. 12. Odôvodnenie nerozdelenia predmetu zákazky na časti tvorí príloha č. 6 súťažných podkladov. 13. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií, ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2018 126 Koncesné obstarávania Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania OVO2-2018/000517
2019 40 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania výsledky verejných súťaží OVO2-2019/000144
Oznámenia detailne
[OVO2-2018/000517] Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Koncesné obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Typ dokumentu
CONTRACT
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
OVO2-2018/000517
Dátum zverejnenia vo vestníku
27. 6. 2018
ID obstarávateľa
239
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
K
Kód podtypu oznámenia
M
ID zákazky
413954
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2018
Číslo vestníka
126
[OVO2-2019/000144] výsledky verejných súťaží
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
výsledky verejných súťaží
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
OVO2-2019/000144
Dátum zverejnenia vo vestníku
26. 2. 2019
ID obstarávateľa
239
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
VS
ID zákazky
413954
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2019
Číslo vestníka
40