413968 - Materská škola (4 triedna), Obec Čaklov
Detaily
ID zákazky
413968
Názov
Materská škola (4 triedna), Obec Čaklov
Referenčné číslo
01/2018
ID obstarávateľa
6399
Hlavný kód CPV
45214100-1
URL linka
Druh zákazky
Práce
Celková hodnota bez DPH
389 011,82
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
23. 4. 2018 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 11:55
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Obec Čaklov
IČO
00332291
Mesto
Čaklov
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Andrej Dragula
Kontaktný email
 ocu.caklovgmail.com
Kontaktný telefón
 +421 574496426
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je Materská škola (4 triedna), Obec Čaklov . Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Informácie o otváraní ponúk
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk sa riadi § 52 ods. 5 a 6 ZVO. Ďalšie informácie sú uvedené v časti VI.3 tejto výzvy.
Doplňujúce informácie
1) Obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. Verejný obstarávateľ zmluvne zaviaže zhotoviteľa, že na celú dobu realizácie stavebných prác zamestná podľa zákona č. 311/2001 Z. z. (Zákonník práce) minimálne dve osoby spĺňajúce kumulatívne nasledovné predpoklady: a) patria k marginalizovanej rómskej komunite, a zároveň b) sú dlhodobo nezamestnaní v zmysle § 8 zákona č. 5/2004 Z. z. o službách zamestnanosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 2) Otvárania ponúk sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuku. Štatutárny zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a dokladom preukazujúcim, že je štatutárnym zástupcom uchádzača. Iný zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením potvrdeným štatutárnym zástupcom uchádzača, že je oprávnený zúčastniť sa na otváraní ponúk. 3)Verejný obstarávateľ stanovuje v súlade s § 38 ZVO ods. 1, písm. d) uchádzačom podmienku podľa § 40 ods. 6 písm. g): Verejný obstarávateľ vylúči z uchádzača z verejného obstarávania ak na základe dôveryhodných informácií nadobudne dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v tomto verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. 4)Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že zmluva musí byť uzavretá v súlade s § 11 ZVO. 5)Zmluva s úspešným uchádzačom nadobúda účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom že dôjde k schváleniu procesu verejného obstarávania. V prípade neschválenia procesu verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku, si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo využiť inštitút odkladacej podmienky a následne zmluvu anulovať. 6) Úspešný uchádzač ako zhotoviteľ predmetu zákazky je povinný strpieť výkon kontroly /auditu/ overovania súvisiaceho s dodaním predmetu zákazky a to kedykoľvek počas platnosti a účinnosti predmetnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku vykonávaný v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EU oprávnenými osobami, ktorými sú: a) Poskytovateľ a ním poverené osoby, b) Útvar vnútorného audiu Riadiaceho orgánu alebo sprostrdkovateľského orgánu a nimi poverené osoby, c) Najvyšší kontrolný úrad SR, Úrad vládneho auditu, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, d) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a osoby poverené na výkon kontroly/auditu, e) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Eurpskeho dvora audítorov, f) Orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov EÚ, g) Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až f) v súlade s príslušnými predpismy SR a právnymi aktmi EÚ a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. 7)V súlade s § 56 ods. 12 ZVO si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo podľa svojho uváženia predĺžiť lehotu na poskytnutie súčinnosti zo strany uchádzačov stanovenú v § 56 ods. 8, 10 a 11 na viac ako 10 pracovných dní. 8)Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti týkajúcich sa osobného postavenia preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. 9)Súťažné podklady sa budú záujemcom poskytovať výhradne v elektronickej forme. 10)Stránkové hodiny na kontaktnom mieste pre verejné obstarávanie sú v pracovných dňoch od 9:00 do 11:30 a od 12:30 do 16:00.