413976 - Rekonštrukcia mosta z objektu 631a:V1 do objektu 631b:V1 - realizácia
Detaily
ID zákazky
413976
Názov
Rekonštrukcia mosta z objektu 631a:V1 do objektu 631b:V1 - realizácia
Referenčné číslo
14/2018
ID obstarávateľa
9542
Hlavný kód CPV
45210000-2
URL linka
Druh zákazky
Práce
Celková hodnota bez DPH
263 896,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
3. 5. 2018 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 11:56
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s.
IČO
35946024
Mesto
Bratislava-Ružinov
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Mgr. Andrea Kabátová
Kontaktný email
 kabatova.andreajavys.sk
Kontaktný telefón
 +421 335314671
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je realizácia diela podľa schváleného realizačného projektu Rekonštrukcia mosta z objektu 631a:V1 do objektu 631b:V1, IPR č. I00RPND10002, DZM č. 5274/2016, archívne číslo DZM 5274/2016/RP. Predmetom rekonštrukcie sú : -výmena výplňovej časti obvodového plášťa za novú konštrukciu tvorenú stenovými panelmi, plastovými oknami a výplňovými skladanými stenami s kontaktným zatepľovacím systémom -zateplenie strešnej konštrukcie a výmena hydroizolačnej vrstvy vrátane potrebných klampiarskych konštrukcií -zateplenie podlahovej konštrukcie výmenou podhľadu mosta s uložením novej tepelnej izolácie -úprava detailov v stykoch jednotlivých konštrukcií a stavebných objektov -realizácia interiérových úprav pozostávajúcich z výmeny jestvujúceho podlahového PVC za záťažové linoleum, výmenu podhľadov, nových omietok -výmena vstupných oceľových dverí na most z objektu 631a V1 Správna budova do priestoru mosta -rekonštrukcia kúrenia a chladenia s prislúchajúcimi rozvodmi -rekonštrukcia osvetlenia a súvisiacej elektroinštalácie, rekonštrukcia bleskozvodu Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Informácie o otváraní ponúk
Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť zástupcovia uchádzača v počte jeden. Na otváraní ponúk môže byť takýto uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie. Ďalšie podrobnosti otvárania ponúk sú uvedené v súťažných podkladoch.
Doplňujúce informácie
a)Každý uchádzač môže predložiť len jednu ponuku. Uchádzač nemôže byt zároveň členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá inú ponuku. b)Komunikácia na účely vysvetľovania sa realizuje výlučne v slovenskom jazyku. c)Verejného obstarávateľa pri realizácii verejného obstarávania zastupuje spoločnosť Inštitút poradenstva a obstarávania KLIENT, s.r.o. d)Súťaž sa realizuje ako elektronická cez portál EVO na www.evo.gov.sk a až do identifikácie potenciálneho úspešného uchádzača alebo uchádzačov sa všetky doklady a dokumenty predkladajú výlučne v elektronickej forme cez systém EVO. Na účasť v súťaži je potrebné sa na tomto portáli zaregistrovať do súťaže a pokračovať ďalej v zmysle usmernení na portáli EVO, vo Všeobecných pokynoch a v Súťažných podkladoch, ktoré budú dostupné cez portál EVO na web adrese: https://evo.gov.sk/evo/tender/9542_4501_20180327.nsf/stddocsPub?OpenView&count=-1&ExpandView a v Profile verejného obstarávateľa. Akékoľvek vysvetľovanie v súťaži sa realizuje výlučne písomne prostredníctvom portálu EVO. Telefonický kontakt slúži len na potvrdenie doručenia písomností alebo na informácie o funkčnosti zariadení písomnej komunikácie, nie na poskytovanie vysvetlení. e)Súťažné podklady sa nezasielajú, sú k dispozícii v priestore zákazky cez systém EVO a na Profile verejného obstarávateľa. f)Lehota na žiadosti o súťažné podklady - registráciu pre účasť v zadávaní zákazky je vždy totožná s lehotou na predkladanie ponúk, odporúčame však registrovať sa do systému EVO čo najskôr po jej zverejnení v systéme EVO. g)Zábezpeka ponuky sa vyžaduje vo výške 5 200,- EUR. h)Všade, kde je uvedené verejný obstarávateľ sa má na mysli osoba podľa §8. i) Ponuky, návrhy, doklady a dokumenty v tomto verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vystavený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre ponuky, návrhy, doklady, dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad. j) Reálny začiatok plnenia predmetu zákazky závisí od podpisu zmluvy. Zmluva sa uzatvára na 22 týždňov odo dňa nadobudnutia účinnosti, t.j. 154 kalendárnych dní. Zhotoviteľ bude realizovať Dielo v pracovných dňoch v čase od 7,00 hod. do 15,00 hod.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 263 896,00 EUR Tepelnoizolačné práce
Položky detailne
[1]
  263 896,00 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s., Tomášiková 22, 821 02 Bratislava : pracovisko Jaslovské Bohunice
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
263 896,00
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
413976
Názov položky
--
Kód CPV
45321000-3
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
--
Názov kritéria
--
CPV kód
Tepelnoizolačné práce
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2018 94 Informácie o výsledku verejného obstarávania informácia o výsledku verejného obstarávania (tovary) 25/2018
Oznámenia detailne
[25/2018] informácia o výsledku verejného obstarávania (tovary)
Názov typu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Názov 1. podtypu oznámenia
Informácie o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
informácia o výsledku verejného obstarávania (tovary)
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
25/2018
Dátum zverejnenia vo vestníku
14. 5. 2018
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
WY
Kód podtypu oznámenia
IP
Kód podtypu oznámenia
IPT
ID zákazky
413976
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2018
Číslo vestníka
94