413996 - Nákup hnuteľných vecí na podporu triedeného zberu
Detaily
ID zákazky
413996
Názov
Nákup hnuteľných vecí na podporu triedeného zberu
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
4227
Hlavný kód CPV
16000000-5
URL linka
Druh zákazky
Tovary
Celková hodnota bez DPH
132 236,67
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
13. 4. 2018 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 11:56
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Obec Dolné Saliby
IČO
00305910
Mesto
Dolné Saliby
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Ľudovít Kovács
Kontaktný email
 obstaravanieagneska.sk
Kontaktný telefón
 +421 317853061
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je nákup hnuteľných vecí na podporu triedeného zberu zberného dvora Dolné Saliby.
Informácie o otváraní ponúk
Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
Doplňujúce informácie
1. Stránkové hodiny na kontaktnom mieste pre verejné obstarávanie sú v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 12:00 hod. Verejný obstarávateľ poskytuje neobmedzený, úplný a priamy prístup k súťažným podkladom prostredníctvom profilu verejného obstarávateľa na stránke www.uvo.gov.sk. Záujemca si môže súťažné podklady vyžiadať písomne emailom na adrese obstaravanie@agneska.sk. V žiadosti sa požaduje uviesť: obchodné meno žiadateľa, telefonický kontakt, e-mail a vybraný spôsob prevzatia súťažných podkladov. V prípade osobného prevzatia si uchádzač súťažné podklady vyzdvihne počas stránkových hodín po vopred telefonicky dohodnutom termíne so zástupcom verejného obstarávateľa ( +421 31 317853061). Odporúčame záujemcom ktorí, si stiahnu súťažné podklady z profilu, aby poslali na e-mailovú adresu: obstaravanie@agneska.sk žiadosť o registráciu záujemcu vo VO. 2. Splnenie podmienok účasti možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona Jednotným európskym dokumentom(ďalej aj ,,JED"), pričom z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované jednotným európskym dokumentom, stanovené verejným obstarávateľom v bode III.1 tohto oznámenia. Verejný obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača písomne požiadať podľa § 39 ods. 6 ZVO o predloženie dokladov nahradených JED-om. 3. Vyhodnotenie splnenie podmienok účasti uchádzačom, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí sa bude vykonávať po vyhodnotení ponúk. 4. Verejný obstarávateľ požaduje viazanosť ponuky zabezpečiť zábezpekou vo výške 3 500,00 Eur. Podmienky jej zloženia a podmienky jej uvoľnenia alebo vrátenia sú určené v súťažných podkladoch. 5. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi bude v slovenskom jazyku. Zo strany záujemcu/uchádzača bude akceptovaný aj český jazyk. 6. Verejný obstarávateľ predpokladá, že predmet zákazky bude financovaný z nenávratného finančného príspevku poskytnutého z Operačného programu Kvalita životného prostredia. Plnenie zákazky je podmienené poskytnutím nenávratného finančného príspevku.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2022 6 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Výzvy na predkladanie ponúk 01012022
Oznámenia detailne
[01012022] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
01012022
Dátum zverejnenia vo vestníku
11. 1. 2022
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
413996
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2022
Číslo vestníka
6