414051 - Dodávka techniky pre Zberný dvor v obci Čab
Detaily
ID zákazky
414051
Názov
Dodávka techniky pre Zberný dvor v obci Čab
Referenčné číslo
20180329/01/ČAB_TECHNIKA ZD
ID obstarávateľa
7543
Hlavný kód CPV
16000000-5
URL linka
Druh zákazky
Tovary
Celková hodnota bez DPH
125 031,66
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
16. 4. 2018 13:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 11:56
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Obec Čab
IČO
36105724
Mesto
Čab
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Eva Andacká
Kontaktný email
 starostaobeccab.sk
Kontaktný telefón
 +421 377894370
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je dodávka techniky pre Zberný dvor v obci Čab. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky a technická špecifikácia je predmetom opisu, ktorý tvorí prílohu č. 1 súťažných podkladov. Súbor techniky pozostáva z nasledovných poľnohospodárskych strojov: Kolesový traktor a čelný nakladač vrátane príslušenstva v počte 1 ks Ramenový nosič kontajnerov v počte 1 ks a závesný kontajner v počte 3 ks Štiepkovač v počte 1 ks
Informácie o otváraní ponúk
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: komisia menovaná verejným obstarávateľom na základe dekrétu o zriadení komisie na otváranie a vyhodnotenie ponúk. Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk, všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
Doplňujúce informácie
1. Súťažné podklady si záujemca vyžiada na základe písomnej žiadosti v slovenskom jazyku doručenej elektronicky na emailovú adresu kontaktnej osoby uvedenej v bode I.3) tohto oznámenia, v lehote uvedenej v bode IV.2.2) tohto oznámenia. Email: obstaravanie.amire@gmail.com Súťažné podklady vrátane príloh bude verejný obstarávateľ poskytovať výlučne v elektronickej forme na emailovú adresu záujemcu, uvedenú v doručenej žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov. 2. Záujemcovia majú neobmedzený a bezplatný prístup k súťažným podkladom. Súťažné podklady vrátane príloh a formulár JEDu si môžu stiahnuť z profilu verejného obstarávateľa v zmysle zákona o verejnom obstarávaní. 3. Komunikácia súvisiaca s poskytnutím vysvetlenia informácií potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa zákona o verejnom obstarávaní sa uskutoční výhradne elektronickým spôsobom prostredníctvom kontaktnej osoby uvedenej v bode I.3) Príloha A.I) tohto oznámenia na e-mailovej adrese: obstaravanie.amire@gmail.com. Verejný obstarávateľ podľa § 114 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní bezodkladne oznámi všetkým záujemcom vysvetlenie informácií uvedených vo výzve na predkladanie ponúk, v súťažných podkladoch alebo v inej sprievodnej dokumentácii, najneskôr však tri pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie sa požiada dostatočne vopred. Verejný obstarávateľ zverejní vysvetlenie v profile verejného obstarávateľa v rámci danej zákazky, takisto verejný obstarávateľ môže doplniť informácie uvedené v súťažných podkladoch, ktoré preukázateľne oznámi súčasne všetkým známym záujemcom a informácie zverejní vo svojom profile. 4. Obchodné a platobné podmienky Kúpnej zmluvy pre jednotlivé časti predmetu zákazky sú prílohou súťažných podkladov. Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavky. Splatnosť faktúry je 60 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia verejnému obstarávateľovi po protokolárnom odovzdaní predmetu zákazky v požadovanej lehote. Úhrada ceny za predmet zákazky bude vykonaná bezhotovostným platobným stykom na základe vystavenej faktúry. Podrobné vymedzenie obchodných a platobných podmienok sa nachádza v návrhu Kúpnej zmluvy, ktorá je prílohou č.4 súťažných podkladoch. 5. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti podľa bodu 16.1 súťažných podkladov môže uchádzač predbežne nahradiť prostredníctvom Jednotného európskeho dokumentu pre obstarávanie ( ďalej len jednotný európsky dokument ) v súlade s § 39 zákona o verejnom obstarávaní.Uchádzač vo formulári jednotného európskeho dokumentu podľa prílohy č. 5 súťažných podkladov vyplní požadovanú časť. 6. Pri komunikácii verejný obstarávateľ postupuje podľa § 187 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní, pričom pod pojmom elektronicky sa rozumie komunikácia uskutočňovaná prostredníctvom faxu alebo e-mailu. 7. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť verejné obstarávanie v prípade, že ním podaná žiadosť o poskytnutie nenávratného finančného príspevku podaná v rámci výzvy s kódom OPKZP-PO1-SC111-2017-33 nebude schválená a/alebo bude príslušným RO doručená správa z kontroly, v ktorej závere RO nepripúšťa výdavky do financovania projektu. 8. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý podľa § 11 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie je zapísaný v registri partnerov verejného registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 Kolesový traktor a čelný nakladač vrátane príslušenstva v počte 1 ks 70 163,33 EUR Traktory/ťahače
2 Ramenový nosič kontajnerov v počte 1 ks a závesný kontajner v počte 3 ks 42 893,33 EUR Návesy
3 Štiepkovač v počte 1 ks 11 975,00 EUR Drviče
Položky detailne
[1] Kolesový traktor a čelný nakladač vrátane príslušenstva v počte 1 ks
  70 163,33 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Obec Čab, Čab 1, 951 24 Nové Sady
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
70 163,33
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
414051
Názov položky
Kolesový traktor a čelný nakladač vrátane príslušenstva v počte 1 ks
Kód CPV
16700000-2
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
--
Názov kritéria
--
CPV kód
Traktory/ťahače
[2] Ramenový nosič kontajnerov v počte 1 ks a závesný kontajner v počte 3 ks
  42 893,33 EUR
P.č.
2
Hlavné miesto dodania/plnenia
Obec Čab, Čab 1, 951 24 Nové Sady
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
42 893,33
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
414051
Názov položky
Ramenový nosič kontajnerov v počte 1 ks a závesný kontajner v počte 3 ks
Kód CPV
34223100-7
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
--
Názov kritéria
--
CPV kód
Návesy
[3] Štiepkovač v počte 1 ks
  11 975,00 EUR
P.č.
3
Hlavné miesto dodania/plnenia
Obec Čab, Čab 1, 951 24 Nové Sady
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
11 975,00
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
414051
Názov položky
Štiepkovač v počte 1 ks
Kód CPV
43414000-8
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
--
Názov kritéria
--
CPV kód
Drviče
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2018 65 Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE Oznámenia o výsledku verejného obstarávania 20180329/01/ČAB_TECHNIKA ZD
Oznámenia detailne
[20180329/01/ČAB_TECHNIKA ZD] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
20180329/01/ČAB_TECHNIKA ZD
Dátum zverejnenia vo vestníku
3. 4. 2018
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
414051
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2018
Číslo vestníka
65