414069 - Vybavenie zberného dvora obce Danišovce
Detaily
ID zákazky
414069
Názov
Vybavenie zberného dvora obce Danišovce
Referenčné číslo
ZD_13T2018
ID obstarávateľa
6849
Hlavný kód CPV
16000000-5
URL linka
Druh zákazky
Tovary
Celková hodnota bez DPH
162 234,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
16. 4. 2018 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 11:56
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Obec Danišovce
IČO
00689556
Mesto
Danišovce
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Miroslav Výrostek
Kontaktný email
 obecdanisovcestonline.sk
Kontaktný telefón
 +421 534466656
Rozširujúce info
Popis zákazky
Výber dodávateľa na Vybavenie zberného dvora obce Danišovce. Časť 1 Logický celok č.1: Technológia zberného dvora Časť 2 Logický celok č.2: Kontajnery a kontajnerové nadstavby Podrobný opis je súčasťou súťažných podkladov
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie ponúk je vzhľadom na použitie elektronickej aukcie a s odvolaním sa na § 114 ods. 10 zákona o verejnom obstarávaní neverejné a údaje z otvárania ponúk sa nezverejňujú a zápisnica z otvárania ponúk sa uchádzačom neposiela.
Doplňujúce informácie
1.Podmienky a pravidlá neupravené v tejto výzve, v súťažných podkladoch (SP) a v procese verejného obstarávania sa riadia zákonom č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení. 2.K súťažným podkladom sa poskytuje neobmedzený, úplný a priamy prístup prostredníctvom profilu verejného obstarávateľa na stránke www.uvo.gov.sk, kde je aj odkaz na ich editovateľnú formu. Záujemcom, ktorí si stiahnu SP z profilu odporúčame, aby predložili osobne, poštou alebo elektronicky (mailom) žiadosť o registráciu záujemcu vo verejnom obstarávaní. 3.Uchádzač alebo osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie splnenia podmienok účasti postavenia môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti (Odd III.1 tejto výzvy) Jednotným európskym dokumentom (JED) podľa §39. Z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované JED-om. Na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania, je kedykoľvek v jeho priebehu možné uchádzača písomne požiadať podľa § 39 ods. 6 zákona o predloženie dokladov nahradených JED-om. 4.Zmluva s úspešným uchádzačom nadobúda účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že dôjde k schváleniu žiadosti o NFP a uzatvoreniu zmluvy o NFP ako aj k schváleniu procesu verejného obstarávania RO. V prípade neschválenia NFP resp. procesu verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku, si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo využiť inštitút odkladacej podmienky a následne zmluvu anulovať. 5.V súlade s §187 ods. 8 sa komunikácia a výmena informácii vo verejnom obstarávaní sa môže uskutočňovať písomne prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, faxom, elektronicky podľa § 20 ods. 1 ZVO alebo ich kombináciou. 6.Súčasťou ponuky uchádzača je zmluva s prílohami, tak ako je uvedené v súťažných podkladoch.Verejný obstarávateľ stanovil v zmysle § 42 ods. 12 ZVO osobitné podmienky plnenia zmluvy, t.j. Úspešný uchádzač je povinný spolu s dodaným tovarom dodať:a)návod na obsluhu a údržbu v slovenskom jazyku, b) doklady, potrebné pre prevádzku zariadenia podľa všeobecne záväzných predpisov a noriem platných v čase dodania tovaru v minimálnom rozsahu tak ako je uvedené v súťažných podkladoch. 7.Verejný obstarávateľ vyžaduje zloženie zábezpeky podľa §46 zákona č. 343/2015 . Uchádzač zloží zábezpeku za predmet zákazky a to podľa jednoltivých častí predmetu zákazky: pre časť č. 1 logický celok 1 vo výške 4000,00 EUR, časť č. 2 - logický celok 2) 750,00 Eur. Uchádzač predloží vo svojej ponuke doklad o vystavení bankovej záruky. 8.Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu (ZRPVS), ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 9.Iné meny ako EUR sa prepočítajú na EUR podľa denného kurzu ECB - Európskej centrálnej banky) k poslednému dňu aktuálneho hospodárskeho roka. Uchádzač je zároveň povinný v ponuke podrobne zdokumentovať prepočítavací postup pri každom doklade, v ktorom sa prepočet meny vykonal. 10.Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 37 ods. 3 ZVO. 11.Uchádzač predkladá doklady k splneniu podmienok účasti ako originál, alebo úradne osvedčené kópie. 12.Dodávateľ povinný poskytnúť spolupôsobenie oprávneným osobám povereným výkonom kontroly/auditu súvisiaceho s predmetom zmluvy kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy o NFP v zmysle čl. 1 ods. 2 zákona č. 502/2001 Z. z. v znení neskorších predpisov, strpieť kontrolu a poskytnúť oprávneným osobám povereným výkonom kontroly/auditu všetku potrebnú súčinnosť. 13.Ďalšie informácie sú z kapacitných dôvodov v SP.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 Technológia zberného dvora 135 787,33 EUR Traktory/ťahače
2 Kontajnery a kontajnerové nadstavby 26 446,67 EUR Veľké kontajnery
Položky detailne
[1] Technológia zberného dvora
  135 787,33 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Obec Danišovce
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
135 787,33
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
414069
Názov položky
Technológia zberného dvora
Kód CPV
16700000-2
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
--
Názov kritéria
--
CPV kód
Traktory/ťahače
[2] Kontajnery a kontajnerové nadstavby
  26 446,67 EUR
P.č.
2
Hlavné miesto dodania/plnenia
Obec Danišovce
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
26 446,67
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
414069
Názov položky
Kontajnery a kontajnerové nadstavby
Kód CPV
44613000-0
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
--
Názov kritéria
--
CPV kód
Veľké kontajnery