414077 - Univerzálny kolesový traktor s príslušenstvom
Detaily
ID zákazky
414077
Názov
Univerzálny kolesový traktor s príslušenstvom
Referenčné číslo
15777/2018-520
ID obstarávateľa
3951
Hlavný kód CPV
16700000-2
URL linka
Druh zákazky
Tovary
Celková hodnota bez DPH
68 700,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
27. 4. 2018 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 11:56
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
LESY Slovenskej republiky, štátny podnik
IČO
36038351
Mesto
Banská Bystrica
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Marián Donoval
Kontaktný email
 marian.donovallesy.sk
Kontaktný telefón
 +421 484344156
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom verejného obstarávania je dodávka univerzálneho kolesového traktora s kombinovanými lúčnymi bránami (t.j. s urovnávacím smykom, dvomi radmi brán, sejacím zariadením a valcom) vrátane colných a daňových poplatkov, komplexného zabezpečenia služieb spojených s dodávkou tovaru, vrátane dopravy do miesta plnenia (náklady na dopravu, poistenie a ostatné náklady spojené s dodávkou tovaru), odskúšania prevádzky, zaškolenia obsluhy, návodu na obsluhu a údržbu, servisného zošita so záručnými podmienkami v slovenskom jazyku kompletného osvedčenia o evidencii vozidla, povinnej výbavy, kompletného príslušenstva pre plnohodnotnú prevádzku kolesového traktora, plného objemu prevádzkových hmôt a mazív, min. 10 l paliva a vrátane záručného servisu dva roky, alebo 1800 Mth podľa toho, čo nastane skôr.
Informácie o otváraní ponúk
Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní ponúk za uchádzača.
Doplňujúce informácie
1) Tovary budú financované v rámci Programu spolupráce Interreg V-A Slovenská republika-Maďarsko v rámci projektu Maďarskí a slovenskí lesníci pre včely (SK-HU FORESTERS AND BEES) s identifikačným číslom SKHU/1601/1.1/002 spolu vo výške 90 % (85 % EFRR, 5 % ŠR) obstarávacej ceny a z vlastných finančných zdrojov verejného obstarávateľa. Zálohové platby ani platby vopred sa neumožňujú. Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom banky kupujúceho, po dodaní tovaru, na faktúru, ktorej splatnosť bude stanovená na 30 dní odo dňa doručenia verejnému obstarávateľovi. 2) Súťažné podklady budú poskytnuté na základe žiadosti o vydanie súťažných podkladov na email marian.donoval@lesy.sk. Tieto sa budú zasielať výhradne elektronicky, pričom záujemcov žiadame aby potvrdili prevzatie SP. V prípade nevyžiadania si súťažných podkladov, verejný obstarávateľ nemôže zaručiť v prípade potreby inštitút vysvetľovania. 3) Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v odseku 2 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu. 4) Splnenie podmienky účasti možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní: Jednotný európsky dokument na účely zákona o verejnom obstarávaní je dokument, ktorým hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom. Doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti nahradené Jednotným európskym dokumentom predkladá verejnému obstarávateľovi uchádzač podľa § 39 ods. 6 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. Jednotný európsky dokument v editovateľnej forme je možné stiahnuť z profilu Verejného obstarávateľa alebo z webového sídla UVO (www.uvo.gov.sk). 5) Všetky vyhlásenia, potvrdenia, doklady a iné dokumenty tvoriace ponuku musia byť predložené ako originály alebo ich úradne osvedčené kópie.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 68 700,00 EUR Iné služby
Položky detailne
[1]
  68 700,00 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
LESY Slovenskej republiky, š.p., Odštepný závod Topoľčianky, Expedičný sklad, Moravecká 2, 951 93 Topoľčianky
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
68 700,00
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
414077
Názov položky
--
Kód CPV
98390000-3
Náklady/cena
Kritéria nákladov
Mena
EUR
Doba trvania
--
Názov kritéria
--
CPV kód
Iné služby
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2018 66 výzva na predkladanie ponúk (tovary) -- 15777/2018-520
Oznámenia detailne
[15777/2018-520]
Názov typu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Názov 1. podtypu oznámenia
výzva na predkladanie ponúk (tovary)
Názov 2. podtypu oznámenia
--
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
15777/2018-520
Dátum zverejnenia vo vestníku
4. 4. 2018
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
WY
Kód podtypu oznámenia
WYT
Kód podtypu oznámenia
--
ID zákazky
414077
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2018
Číslo vestníka
66