Predmetom zákazky je rekonštrukcia a rozšírenie kapacity Materskej školy v obci Ďurkov. Bližšie informácie sa
nachádzajú v súťažných podkladoch a ich prílohách.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie ponúk sa uskutoční podľa § 113 ods. 1 ZVO. Verejny
obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkym uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie
ponúk. Bližšie informácie o otváraní ponúk v súťažnych podkladoch.
Doplňujúce informácie
1. Verejny obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorych subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora.
2. Ziadost o sutazne podklady moze zaujemca dorucit na (e-mailovu) adresu kontaktneho miesta verejneho obstaravatela v zmysle tejto vyzvy na predkladanie ponuk a sutaznych podkladov (klient@tendersolution.sk). Ziadost o sutazne podklady musi obsahovat kompletne identifikacne udaje ziadatela (nazov, adresa sidla, adresa dorucovania v pripade, ze je ina ako adresa sidla, kontaktny email), uvedeny predmet ziadosti (co sa ziada), meno osoby zodpovednej za ziadost jej telefonne cislo. Ziadost musi byt napisana v slovenskom alebo ceskom jazyku. Na ziadosti dorucene na inu adresu alebo v inom jazyku alebo nezrozumitelne ziadosti sa nebude reagovat. Po doruceni kompletnej ziadosti budu zaujemcovi zaslane sutazne podklady.
3. Verejny obstaravatel/obstaravatel/osoba podla § 8 zakona o verejnom obstaravani odporuca zaujemcom, aby si o sutazne podklady poziadali aj vtedy, ak neziskali sutazne podklady od kontaktnej osoby. V pripade, ze zaujemca nepoziada o sutazne podklady, verejny obstaravatel nevie zabezpecit dorucenie vysvetleni, zmien a inych informacii, ktore by mohli mat vplyv na vypracovanie kvalifikovanej ponuky k tejto sutazi. V pripade, ze potencialny zaujemca nepoziada o sutazne podklady zakazky, kona tak na vlastnu zodpovednost a vlastne riziko.
4. Sutazne podklady su zaujemcom k dispozicii i na profile verejneho obstaravatela, ktory je zriadeny v sulade s § 148 ods. 3 zakona o verejnom obstaravani. Verejny obstaravatel/obstaravatel/osoba podla § 8 zakona o verejnom obstaravani bude zverejnovat vsetky vysvetlenia, pripadne zmeny, doplnenia a odpovede na prijate ziadosti o napravu na svojom profile v ramci danej zakazky, pokial to informacny system UVO umozni.
5. Akakolvek komunikacia medzi verejnym obstaravatelom a zaujemcami/uchadzacmi bude vylucne v slovenskom jazyku. Zo strany zaujemcu/uchadzaca bude akceptovany aj cesky jazyk.
6. Vsetky naklady a vydavky spojene s pripravou a predlozenim ponuky, dokladov, ktorymi preukazuje splnenie podmienok ucasti a inych dokladov suvisiacich s touto vyzvou, znasa zaujemca/uchadzac bez financneho naroku voci verejnemu obstaravatelovi, a to bez ohladu na vysledok verejneho obstaravania.
7. Uchadzaci predlozia originaly alebo uradne osvedcene kopie pozadovanych dokladov, ak nie je uvedene inak. Vsetky doklady musia byt platne a odrazat skutocny stav v case, v ktorom sa uchadzac zucastnuje verejnej sutaze. Doklady preukazujuce splnenie podmienok ucasti uchadzacov so sidlom mimo uzemia Slovenskej republiky musia byt predlozene v povodnom jazyku a sucasne musia byt uradne predlozene do slovenskeho jazyka okrem dokladov predlozenych v ceskom jazyku. Ak sa zisti rozdiel v ich obsahu, rozhodujuci je uradny preklad v statnom (slovenskom) jazyku.
8. Ak uchadzac nema v umysle zadat podiel zakazky tretim osobam, je tuto skutocnost povinny vyslovene uviest vo svojej ponuke.
9. Verejny obstaravatel si vyhradzuje pravo neprijat ani jednu ponuku a neuzavriet zmluvu so ziadnym uchadzacom v pripade, ak ceny v predlozenych ponukach budu vyssie ako predpokladana hodnota zakazky.
10. Ponuky je mozne zasielat postovou prepravou alebo osobne predkladat na uvedenom kontaktnom mieste v bode 1.1 Sutaznych podkladov, v pracovnom case od 08:00 hod. do 16:00 hod.
11. Verejny obstaravateľ dava zaujemcom/uchadzačom do pozornosti članok XV. Osobitné podmienky plnenia zmluvy socialny aspekt.
Oznámenia
Rok oznámenia
Číslo vestníka
Názov 1. podtypu oznámenia
Názov 2. podtypu oznámenia
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2018
116
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
VO/ĎUR/2018/01
Oznámenia detailne
[VO/ĎUR/2018/01] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho