414316 - Monitorovací systém pre inteligentnú logistiku
Detaily
ID zákazky
414316
Názov
Monitorovací systém pre inteligentnú logistiku
Referenčné číslo
2/2018
ID obstarávateľa
10135
Hlavný kód CPV
48150000-4
URL linka
Druh zákazky
Tovary
Celková hodnota bez DPH
1 600 000,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
14. 6. 2018 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 12:16
Zrýchlený postup
Nie
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
TATRAVAGÓNKA a.s.
IČO
31699847
Mesto
Poprad
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Diana Vlkolinská
Kontaktný email
 diana.vlkolinskatatravagonka.sk
Kontaktný telefón
 +421 527112234
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je dodanie komplexného systému, ktorý umožní v digitálnom prostredí monitorovať a vyhodnocovať logistické procesy, vrátane možností tvorby dynamických simulácií, ktoré umožnia vykonávať plánované zmeny v procesoch spolu s hardvérovým vybavením. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie častí ponúk Ostatné je neverejné. Otváranie častí ponúk Kritériá sa vykoná len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené, a to na mieste a v čase oznámenom uchádzačom podľa § 52 ods. 2 a 3 zákona.
Doplňujúce informácie
1. Súťažné podklady sú k dispozícii v profile verejného obstarávateľa a sú prístupné bez obmedzenia. Súťažné podklady si môže záujemca vyžiadať písomnou žiadosťou doručenou elektronicky na emailovú adresu. kontaktnej osoby alebo poštou resp. osobne na adrese kontaktného miesta uvedené v bode I.1) tohto oznámenia. Záujemcovi budú súťažné podklady zaslané e-mailom. 2. Prípadné zadanie podielu zákazky subdodávateľom bude podľa § 41 zákona upravené v zmluve vrátane určenia pravidiel zmeny subdodávateľov a povinností dodávateľa. Podrobnejšie informácie sú v súťažných podkladoch. 3. Pri sumách uvedených v inej mene ako v EUR sa použije pri prepočte z inej meny na EUR kurz inej meny k EUR uvedený v kurzovom lístku ECB zverejnený Národnou bankou Slovenska v deň odoslania oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania, ak nie je uvedené inak. 4. Úspešný uchádzač ako dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzavretej objednávateľom ako prijímateľom nenávratného finančného príspevku za účelom financovania predmetných tovarov, služieb alebo prác, a to zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ, najmä zákona č. 528/2008 Z. z. o pomoci a podpore poskytovanej z fondov Európskej únie v znení neskorších predpisov a zákona č. 357/2015 Z .z. o finančnej kontrole a audite a o zmene a doplnení niektorých zákonov a príslušnej Zmluvy o nenávratnom finančnom príspevku a jej príloh vrátane Všeobecných zmluvných podmienok pre také zmluvy a poskytnúť týmto orgánom riadne a včas všetku potrebnú súčinnosť. Porušenie tejto povinnosti dodávateľa je podstatným porušením zmluvy, ktoré oprávňuje objednávateľa od zmluvy odstúpiť. 5. Zmluva s úspešným uchádzačom nadobúda účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom že: a) dôjde k schválenie žiadosti o nenávratný finančný príspevok a uzavretiu platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi príslušným poskytovateľom pomoci, v ktorého zastúpení koná sprostredkovateľský orgán a príjemcom pomoci, ktorým sa má stať verejný obstarávateľ a b) schválenie zákazky v rámci kontroly verejného obstarávania zo strany sprostredkovateľského orgánu, t.j. doručenie správy z kontroly verejného obstarávania prijímateľovi. 6. Verejný obstarávateľ môže od zmluvy uzatvorenej s úspešným uchádzačom odstúpiť v prípade zmeny okolnosti osobného postavenia víťazného uchádzača alebo z dôvodov uvedených v §19 zákona. 7. Verejný obstarávateľ si v nadväznosti na ustanovenia § 57 zákona vyhradzuje právo zrušiť použitý spôsob zadávania zákazky, nepristúpiť k podpísaniu zmluvy, a to bez finančných nárokov všetkých strán a ďalej postupovať v súlade s platným zákonom. 8. Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž - § 40 ods. 6 písm. g) zákona. 9. Splnenie podmienok účasti možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona Jednotným európskym dokumentom (ďalej aj ,,JED"), pričom z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované JED-om, stanovené verejným obstarávateľom v bode III.1 tohto oznámenia. Verejný obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača písomne požiadať podľa § 39 ods. 6 zákona o predloženie dokladov nahradených JED-om. Vzor Jednotného európskeho dokumentu predkladá verejný obstarávateľ v prílohe súťažných podkladov. Jednotný európsky dokument v editovateľnej forme je možné stiahnuť aj z webového sídla UVO. 10. Ostatné osobitné podmienky plnenia zmluvy a ostatné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 Systém pre plánovanie, monitorovanie a riadenie inteligentnej logistiky - softvér 1 113 450,00 EUR Vývoj zákazníckeho softvéru (softvéru na objednávku)
2 systém pre plánovanie, monitorovanie a riadenie inteligentnej logistiky - hardvér 486 550,00 EUR Stroje na spracovanie údajov (hardvér)
Položky detailne
[1] Systém pre plánovanie, monitorovanie a riadenie inteligentnej logistiky - softvér
  1 113 450,00 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Štefániková 887/53, 058 01 Poprad, Slovenská republika
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
1 113 450,00
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
414316
Názov položky
Systém pre plánovanie, monitorovanie a riadenie inteligentnej logistiky - softvér
Kód CPV
72230000-6
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
6
Názov kritéria
--
CPV kód
Vývoj zákazníckeho softvéru (softvéru na objednávku)
[2] systém pre plánovanie, monitorovanie a riadenie inteligentnej logistiky - hardvér
  486 550,00 EUR
P.č.
2
Hlavné miesto dodania/plnenia
Štefániková 887/53, 058 01 Poprad, Slovenská republika
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
486 550,00
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
414316
Názov položky
systém pre plánovanie, monitorovanie a riadenie inteligentnej logistiky - hardvér
Kód CPV
30210000-4
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
5
Názov kritéria
--
CPV kód
Stroje na spracovanie údajov (hardvér)
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2018 79 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania vyhlásenia verejných súťaží 2018/02/TVP
Oznámenia detailne
[2018/02/TVP] vyhlásenia verejných súťaží
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
vyhlásenia verejných súťaží
Typ dokumentu
CONTRACT
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2018/02/TVP
Dátum zverejnenia vo vestníku
23. 4. 2018
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
MS
ID zákazky
414316
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2018
Číslo vestníka
79