414332 - Spotrebný materiál – betonárska oceľ
Detaily
ID zákazky
414332
Názov
Spotrebný materiál – betonárska oceľ
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
10798
Hlavný kód CPV
14622000-7
URL linka
Druh zákazky
Tovary
Celková hodnota bez DPH
373 448,33
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
21. 5. 2018 08:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 12:16
Zrýchlený postup
Nie
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
KLARTEC, spol. s r.o.
IČO
36231355
Mesto
Trnava
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Ľubomír Kováčik
Kontaktný email
 reaklartec.sk
Kontaktný telefón
 +421 905222899
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je dodanie betonárskej ocele. Bližšia špecifikácia predmetu zákazky sa nachádza v súťažných podkladoch.
Informácie o otváraní ponúk
Otvaranie ponuk sa uskutocni podla § 52 zakona o verejnom obstaravani.
Doplňujúce informácie
1. Ziadost o sutazne podklady moze zaujemca dorucit na (e- mailovu) adresu kontaktneho miesta verejneho obstaravatela/obstaravatela/osoby podla § 8 zakona o verejnom obstaravani v zmysle tejto vyzvy na predkladanie ponuk a sutaznych podkladov. Ziadost o sutazne podklady musi obsahovat kompletne identifikacne udaje ziadatela (nazov, adresa sidla, adresa dorucovania v pripade, ze je ina ako adresa sidla, kontaktny email), uvedeny predmet ziadosti (co sa ziada), meno osoby zodpovednej za ziadost jej telefonne cislo. Ziadost musi byt napisana v slovenskom alebo ceskom jazyku. Na ziadosti dorucene na inu adresu alebo v inom jazyku alebo nezrozumitelne ziadosti sa nebude reagovat. Po doruceni kompletnej ziadosti budu zaujemcovi zaslane sutazne podklady. 2. Sutazne podklady su zaujemcom k dispozicii i na profile verejneho obstaravatela/obstaravatela/osoby podla § 8 zakona o verejnom obstaravani, ktory je zriadeny v sulade s § 148 ods. 3 zakona o verejnom obstaravani. Verejny obstaravatel/obstaravatel/osoba podla § 8 zakona o verejnom obstaravani bude zverejnovat vsetky vysvetlenia, pripadne zmeny, doplnenia a odpovede na prijate ziadosti o napravu na svojom profile v ramci danej zakazky, pokial to informacny system UVO umozni. 3. Akakolvek komunikacia medzi verejnym obstaravatelom/obstaravatelom/osobou podla § 8 zakona o verejnom obstaravani a zaujemcami/uchadzacmi bude vylucne v slovenskom jazyku. Zo strany zaujemcu/uchadzaca bude akceptovany aj cesky jazyk. 4. Vsetky naklady a vydavky spojene s pripravou a predlozenim ponuky znasa uchadzac. 5. Uchadzaci predlozia originaly alebo uradne osvedcene kopie pozadovanych dokladov, ak nie je uvedene inak. Vsetky doklady musia byt platne a odrazat skutocny stav v case, v ktorom sa uchadzac zucastnuje verejnej sutaze. Doklady preukazujuce splnenie podmienok ucasti uchadzacov so sidlom mimo uzemia Slovenskej republiky musia byt predlozene v povodnom jazyku a sucasne musia byt uradne predlozene do slovenskeho jazyka okrem dokladov predlozenych v ceskom jazyku. Ak sa zisti rozdiel v ich obsahu, rozhodujuci je uradny preklad v statnom (slovenskom) jazyku. 6. Ak uchadzac nema v umysle zadat podiel zakazky tretim osobam, je tuto skutocnost povinny vyslovene uviest vo svojej ponuke. 7. Verejny obstaravatel/obstaravatel/osoba podla § 8 zakona o verejnom obstaravani si vyhradzuje pravo neprijat ani jednu ponuku a neuzavriet zmluvu so ziadnym uchadzacom v pripade, ak ceny v predlozenych ponukach budu vyssie ako predpokladana hodnota zakazky. 8. Ponuky je mozne zasielat postovou prepravou, kurierom alebo osobne na adrese osoby podla §8