414335 - Zlepšenie dopravnej infraštruktúry v PP Košice – Pereš, technický dozor investora
Detaily
ID zákazky
414335
Názov
Zlepšenie dopravnej infraštruktúry v PP Košice – Pereš, technický dozor investora
Referenčné číslo
2018001
ID obstarávateľa
17757
Hlavný kód CPV
71520000-9
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
310 334,67
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
16. 5. 2018 13:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 12:16
Zrýchlený postup
Nie
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
MH Invest II, s.r.o.
IČO
50021150
Mesto
Bratislava - mestská časť Ružinov
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Mgr. Fedor Hässler
Kontaktný email
 f.hasslermhinvest2.sk
Kontaktný telefón
 +421 258280512
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je poskytovanie služieb technického dozoru investora pre stavbu Zlepšenie dopravnej infraštruktúry v PP Košice Pereš, pre jej jednotlivé ucelené časti. Bližší opis predmetu zákazky je súčasťou súťažných podkladov.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie ponúk bude realizované verejne a na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť všetci uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk, pričom títo sa musia preukázať dokladmi uvedenými v súťažných podkladoch (preukazom totožnosti a/alebo dokladom o oprávnení podnikať a splnomocnenec aj plnomocenstvom).
Doplňujúce informácie
(1) Podmienky účasti týkajúce sa ekonomického a finančného postavenia sa neuplatňujú. Podmienky účasti týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti spolu s odôvodnením ich primeranosti sú uvedené v súťažných podkladoch. Uchádzač musí v ponuke predložiť informácie a dokumenty, ktorými preukazuje technickú alebo odbornú spôsobilosť v zmysle § 34 ods. 1 písm. a) a g) ZVO. (2) Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky, dokladov ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti a iných dokladov, súvisiacich s týmto oznámením znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. (3) Verejný obstarávateľ vyžaduje zábezpeku viazanosti ponúk vo výške 15 000,- EUR. Spôsoby zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. (4) Verejný obstarávateľ je povinný zrušiť vyhlásený postup zadávania zákazky v prípadoch stanovených ZVO. Verejný obstarávateľ môže zrušiť verejné obstarávanie alebo jeho časť aj vtedy, ak sa zmenili okolnosti, za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie, ak sa v priebehu postupu verejného obstarávania vyskytli dôvody hodné osobitného zreteľa, pre ktoré nemožno od verejného obstarávateľa požadovať, aby vo verejnom obstarávaní pokračoval, najmä ak sa zistilo porušenie ZVO, ktoré má alebo by mohlo mať zásadný vplyv na výsledok verejného obstarávania, ak nebolo predložených viac ako dve ponuky alebo ak navrhované ceny v predložených ponukách sú vyššie ako predpokladaná hodnota. Ak bola predložená len jedna ponuka a verejný obstarávateľ nezrušil verejné obstarávanie alebo jeho časť, je povinný zverejniť v profile odôvodnenie, prečo verejné obstarávanie nezrušil. (5) Akákoľvek komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi bude výlučne v slovenskom jazyku a písomnou formou prostredníctvom komunikačného modulu systému EVO (www.evo.gov.sk). Zo strany záujemcu/uchádzača bude akceptovaný aj český jazyk. V prípade preukázateľného výpadku a/alebo nedostupnosti systému EVO možno komunikáciu medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi uskutočňovať aj písomne. Bližšie informácie o komunikácii sú uvedené v súťažných podkladoch. (6) Uchádzači predložia originály alebo úradne osvedčené kópie dokladov, ktoré sú platné k termínu predloženia ponuky (v listinnej podobe doklady bude predkladať len úspešný uchádzač). Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť úradne preložené do slovenského jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je preklad v štátnom jazyku, t.j. v slovenskom jazyku. (7) Ak uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti prostredníctvom Jednotného európskeho dokumentu v časti IV Jednotného európskeho dokumentu môže vyplniť len oddiel : GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely častí IV Jednotného európskeho dokumentu.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 310 334,67 EUR Dohľad nad stavebnými prácami
Položky detailne
[1]
  310 334,67 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
obec: Košice mestská časť Barca, okres: Košice IV
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
310 334,67
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
414335
Názov položky
--
Kód CPV
71247000-1
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
18
Názov kritéria
--
CPV kód
Dohľad nad stavebnými prácami
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2018 98 Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE Oznámenia o výsledku verejného obstarávania 2018001/VYSLEDOK
Oznámenia detailne
[2018001/VYSLEDOK] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2018001/VYSLEDOK
Dátum zverejnenia vo vestníku
18. 5. 2018
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
414335
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2018
Číslo vestníka
98