414414 - Zvýšenie energetickej efektívnosti budovy klasických učební na SPŠ Považská Bystrica
Detaily
ID zákazky
414414
Názov
Zvýšenie energetickej efektívnosti budovy klasických učební na SPŠ Považská Bystrica
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
2812
Hlavný kód CPV
45000000-7
URL linka
Druh zákazky
Práce
Celková hodnota bez DPH
244 691,67
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
29. 5. 2018 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 12:19
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Trenčiansky samosprávny kraj
IČO
36126624
Mesto
Trenčín
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
PhDr. Matúš Džuppa
Kontaktný email
 kristina.haleckovaekoauris.sk
Kontaktný telefón
 +421 904281818
Rozširujúce info
Popis zákazky
Projekt rieši návrh rekonštrukcie obvodového plášťa jestvujúceho pavilónu SPŠ v Považskej Bystrici za účelom zníženia energetickej náročnosti budovy. Bližšia špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v projektovej dokumentácii a výkaze výmer, ktoré sú súčasťou Súťažných podkladov.
Informácie o otváraní ponúk
Na otváraní sa môžu zúčastniť zástupcovia uchádzačov, ktorí predložili ponuky v lehote na predloženie ponúk. Na otváraní môže byť uchádzač zastúpeny štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie.
Doplňujúce informácie
1.Verejný obstarávateľ v súlade so zákonom č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní zverejňuje súťažné podklady a doplňujúce dokumenty vo svojom profile https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/2812. Každý záujemca, ktorý požiada o poskytnutie súťažných podkladov bude presmerovaný na profil verejného obstarávateľa. Iné typy a formáty súťažných podkladov nebudú poskytované. 1.1 Záujemcovia si môžu súťažné podklady vyžiadať aj doručením písomnej žiadosti o ich poskytnutie doručenej elektronicky na e-mailovú adresu kontaktnej osoby uvedenej v časti I.1 tohto Oznámenia. Žiadosť musí obsahovať identifikáciu verejného obstarávateľa, identifikáciu verejného obstarávania v rámci ktorého žiada o poskytnutie súťažných podkladov, identifikáciu záujemcu a jeho kontaktné údaje (tel. kontakt, e-mail). Doplnenie žiadosti doručením v listinnej forme sa nevyžaduje. 2. Verejný obstarávateľ bude v profile zverejňovať všetky odpovede na doručené žiadosti o vysvetlenie súťažných podkladov ako aj iné informácie týkajúce sa tejto zákazky, ktoré zároveň poskytne všetkým známym záujemcom a v prípade doplnenia súťažných podkladov zverejní v profile aj znenie rozsahu ich doplnenia. 3. Všetky náklady a výdavky spojené s účasťou uchádzača/záujemcu v tomto verejnom obstarávaní a s prípravou a predkladaním ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 4. V prípade predkladania ponuky skupiny dodávateľov musí byť súčasťou ponuky aj osobitné písomné splnomocnenie pre člena skupiny dodávateľov, ktorý má právnu subjektivitu, na komunikáciu s verejným obstarávateľom v mene skupiny dodávateľov a právne úkony v mene skupiny dodávateľov v rámci celého procesu verejného obstarávania. Písomné splnomocnenie musí byť podpísané všetkými členmi skupiny dodávateľov a predložené ako originál alebo overená kópia. 5. Pre potreby podania žiadosti o vysvetlenie a inej komunikácie pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk sa odporúča využiť elektronickú poštu. 6. Upozornenie pre uchádzačov: V prípade ak na kontaktnej adrese v zmysle časti I.1 tejto výzvy, je možné získať súťažné podklady relevantné pre iné zákazky a záujemca má v úmysle požiadať aj o súťažné podklady týkajúcich sa iných zákaziek ako tejto, je povinnosťou záujemcu, aby požiadal o súťažné podklady zvlášť pre každú vyhlásenú zákazku samostatne. Táto povinnosť platí pre doručovanie všetkých písomností na kontaktnú adresu v zmysle časti I.1 tohto Oznámenia. 7. Upozorňujeme záujemcov/uchádzačov, že pracovná doba kontaktnej osoby je presne určená v súťažných podkladoch. Doručovanie formou osobného doručenia, pošty, kuriérom alebo elektronicky počítané na pracovné dni je nevyhnutné zo strany záujemcov/uchádzačov prispôsobiť ukončeniu pracovného dňa. 8. Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky. Zábezpeka je stanovená vo výške 3 500,00 EUR. Ďalšie informácie o spôsobe a podmienkach zloženia zábezpeky sú uvedené v Súťažných podkladoch. 9. Zmluva s úspešným uchádzačom môže byť podpísaná až po vykonaní administratívnej kontroly procesu verejného obstarávania zo strany riadiaceho orgánu poskytovateľa nenávratného finančného príspevku slúžiaceho na zabezpečenie financovania predmetu zákazky.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 244 691,67 EUR Stavebné práce
Položky detailne
[1]
  244 691,67 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
k.ú. Považská Bystrica, p.č. 3700/2, pavilón SPŠ Považská Bystrica
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
244 691,67
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
414414
Názov položky
--
Kód CPV
45000000-7
Náklady/cena
Kritéria nákladov
Mena
EUR
Doba trvania
4
Názov kritéria
--
CPV kód
Stavebné práce
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2019 19 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Výzvy na predkladanie ponúk 01
Oznámenia detailne
[01] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
ZMENA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
01
Dátum zverejnenia vo vestníku
28. 1. 2019
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
414414
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O ZMENE ZMLUVY A RÁMCOVEJ DOHODY
Rok oznámenia
2019
Číslo vestníka
19