Predmetom zákazky jevýstavbanovostavby materskej školy, okres Ružomberok. na parcele C KN 302/2 v katastri obce Komjatná. Na parcele sa nachádza existujúca žumpa pre susediacu základnú školu a obecný úrad. Na stavenisku sa žiadne inžinierske siete priamo nenachádzajú ale sú v jeho tesnej blízkosti.Práce budú prevedené na základe vypracovanej projektovej dokumentácie.
Informácie o otváraní ponúk
Menovaná komisia na otváranie ponúk
Doplňujúce informácie
1. Žiadosť o súťažne podklady môže záujemca doručiť na (e-mailovú) adresu kontaktného miesta verejného obstarávateľa/obstarávateľa/osoby podľa § 8 zákona o verejnom obstarávaní v zmysle tejto výzvy na predkladanie ponúk a súťažných podkladov (starosta@komjatna.sk). Žiadosť o súťažne podklady musí obsahovať kompletne identifikačné údaje žiadateľa (názov, adresa sídla, adresa doručovania v prípade, že je iná ako adresa sídla, kontaktný email), uvedený predmet žiadosti (čo sa žiada), meno osoby zodpovednej za žiadosť jej telefónne číslo. Žiadosť musí byt napísaná v slovenskom alebo českom jazyku. Na žiadosti doručené na inú adresu alebo v inom jazyku alebo nezrozumiteľne žiadosti sa nebude reagovať. Po doručení kompletnej žiadosti budú záujemcovi zaslané súťažne podklady, najmä Výkazy výmer vo formáte xls.
2. Verejný obstarávateľ/obstarávateľ/osoba podľa § 8 zákona o verejnom obstarávaní odporúča záujemcom, aby si o súťažne podklady požiadali aj vtedy, ak nezískali súťažne podklady od kontaktnej osoby. V prípade, že záujemca nepožiada o súťažne podklady, verejný obstarávateľ/obstarávateľ/osoba podľa § 8 zákona o verejnom obstarávaní nevie zabezpečiť doručenie vysvetlení, zmien a iných informácii, ktoré by mohli mať vplyv na vypracovanie kvalifikovanej ponuky k tejto súťaži. V prípade, že potenciálny záujemca nepožiada o súťažne podklady zákazky, koná tak na vlastnú zodpovednosť a vlastné riziko.
3. Súťažne podklady sú záujemcom k dispozícii i na profile verejného obstarávateľa/obstarávateľa/osoby podľa § 8 zákona o verejnom obstarávaní, ktorý je zriadený v súlade s § 148 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ/obstarávateľ/osoba podľa § 8 zákona o verejnom obstarávaní bude zverejňovať všetky vysvetlenia, prípadné zmeny, doplnenia a odpovede na prijaté žiadosti o nápravu na svojom profile v rámci danej zákazky, pokiaľ to informačný systém UVO umožni.
4. Akákoľvek komunikácia medzi verejným obstarávateľom/obstarávateľom/osobou podľa § 8 zákona o verejnom obstarávaní a záujemcami/uchádzačmi bude výlučne v slovenskom jazyku. Zo strany záujemcu/uchádzača bude akceptovaný aj český jazyk.
5. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky, dokladov, ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti a iných dokladov súvisiacich s touto výzvou, znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi/obstarávateľovi/osobe podľa § 8 zákona o verejnom obstarávaní, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.
6. Uchádzači predložia originály alebo úradne osvedčené kópie požadovaných dokladov, ak nie je uvedené inak. Všetky doklady musia byť platné a odrážať skutočný stav v čase, v ktorom sa uchádzač zúčastňuje verejnej súťaže. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť úradne predložené do slovenského jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v statnom (slovenskom) jazyku.
7. Ak uchádzač nemá v úmysle zadať podiel zákazky tretím osobám, je túto skutočnosť povinný vyslovene uviesť vo svojej ponuke.
8. Verejný obstarávateľ/obstarávateľ/osoba podľa § 8 zákona o verejnom obstarávaní si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku a neuzavrieť zmluvu so žiadnym uchádzačom v prípade, ak ceny v predložených ponukách budú vyššie ako predpokladaná hodnota zákazky.
9. Ponuky je možné zasielať poštovou prepravou alebo osobne predkladať na uvedenom kontaktnom mieste v bode 1.1 Súťažných podkladov, v pracovnom čase od 07:00 hod. do 15:00 hod.
10. Hodnota zábezpeky je 15 000,- Eur (slovom pätnásťtisíc eur). Všetky náklady súvisiace so spôsobom zloženia a vrátenia zábezpeky znáša uchádzač. Podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch.