414424 - Energetická úspora budovy školy
Detaily
ID zákazky
414424
Názov
Energetická úspora budovy školy
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
2812
Hlavný kód CPV
45000000-7
URL linka
Druh zákazky
Práce
Celková hodnota bez DPH
308 312,36
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
29. 5. 2018 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 12:18
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Trenčiansky samosprávny kraj
IČO
36126624
Mesto
Trenčín
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
PhDr. Matúš Džuppa
Kontaktný email
 kristina.haleckovaekoauris.sk
Kontaktný telefón
 +421 904281818
Rozširujúce info
Popis zákazky
Projekt rieši nedostatky v tepelnotechnickej, energetickej a hygienickej oblasti. Navrhnuté zateplenie dodržiava podmienky stanovené platnými vyhláškami a normami. Realizáciou navrhovaných úprav podľa projektovej dokumentácie sa popri energetických úsporách podstatne prispeje k zlepšeniu tepelnej pohody a celkovej mikroklímy v interiéroch budovy školy. Bližšia špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v projektovej dokumentácii a výkaze výmer, ktoré sú súčasťou Súťažných podkladov.
Informácie o otváraní ponúk
Na otváraní sa môžu zúčastniť zástupcovia uchádzačov, ktorí predložili ponuky v lehote na predloženie ponúk. Na otváraní môže byť uchádzač zastúpeny štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie.
Doplňujúce informácie
1.Verejný obstarávateľ v súlade so zákonom č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní zverejňuje súťažné podklady a doplňujúce dokumenty vo svojom profile https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/2812. Každý záujemca, ktorý požiada o poskytnutie súťažných podkladov bude presmerovaný na profil verejného obstarávateľa. Iné typy a formáty súťažných podkladov nebudú poskytované. 1.1 Záujemcovia si môžu súťažné podklady vyžiadať aj doručením písomnej žiadosti o ich poskytnutie doručenej elektronicky na e-mailovú adresu kontaktnej osoby uvedenej v časti I.1 tohto Oznámenia. Žiadosť musí obsahovať identifikáciu verejného obstarávateľa, identifikáciu verejného obstarávania v rámci ktorého žiada o poskytnutie súťažných podkladov, identifikáciu záujemcu a jeho kontaktné údaje (tel. kontakt, e-mail). Doplnenie žiadosti doručením v listinnej forme sa nevyžaduje. 2. Verejný obstarávateľ bude v profile zverejňovať všetky odpovede na doručené žiadosti o vysvetlenie súťažných podkladov ako aj iné informácie týkajúce sa tejto zákazky, ktoré zároveň poskytne všetkým známym záujemcom a v prípade doplnenia súťažných podkladov zverejní v profile aj znenie rozsahu ich doplnenia. 3. Všetky náklady a výdavky spojené s účasťou uchádzača/záujemcu v tomto verejnom obstarávaní a s prípravou a predkladaním ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 4. V prípade predkladania ponuky skupiny dodávateľov musí byť súčasťou ponuky aj osobitné písomné splnomocnenie pre člena skupiny dodávateľov, ktorý má právnu subjektivitu, na komunikáciu s verejným obstarávateľom v mene skupiny dodávateľov a právne úkony v mene skupiny dodávateľov v rámci celého procesu verejného obstarávania. Písomné splnomocnenie musí byť podpísané všetkými členmi skupiny dodávateľov a predložené ako originál alebo overená kópia. 5. Pre potreby podania žiadosti o vysvetlenie a inej komunikácie pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk sa odporúča využiť elektronickú poštu. 6. Upozornenie pre uchádzačov: V prípade ak na kontaktnej adrese v zmysle časti I.1 tejto výzvy, je možné získať súťažné podklady relevantné pre iné zákazky a záujemca má v úmysle požiadať aj o súťažné podklady týkajúcich sa iných zákaziek ako tejto, je povinnosťou záujemcu, aby požiadal o súťažné podklady zvlášť pre každú vyhlásenú zákazku samostatne. Táto povinnosť platí pre doručovanie všetkých písomností na kontaktnú adresu v zmysle časti I.1 tohto Oznámenia. 7. Upozorňujeme záujemcov/uchádzačov, že pracovná doba kontaktnej osoby je presne určená v súťažných podkladoch. Doručovanie formou osobného doručenia, pošty, kuriérom alebo elektronicky počítané na pracovné dni je nevyhnutné zo strany záujemcov/uchádzačov prispôsobiť ukončeniu pracovného dňa. 8. Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky. Zábezpeka je stanovená vo výške 4 500,00 EUR. Ďalšie informácie o spôsobe a podmienkach zloženia zábezpeky sú uvedené v Súťažných podkladoch.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 308 312,36 EUR Stavebné práce
Položky detailne
[1]
  308 312,36 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Športová ul. 675, Stará Turá, par. č. 167
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
308 312,36
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
414424
Názov položky
--
Kód CPV
45000000-7
Náklady/cena
Kritéria nákladov
Mena
EUR
Doba trvania
4
Názov kritéria
--
CPV kód
Stavebné práce