414428 - Zvýšenie kapacít MŠ v obci Kendice
Detaily
ID zákazky
414428
Názov
Zvýšenie kapacít MŠ v obci Kendice
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
5928
Hlavný kód CPV
45000000-7
URL linka
Druh zákazky
Práce
Celková hodnota bez DPH
384 071,10
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
21. 5. 2018 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 12:16
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Obec Kendice
IČO
00327247
Mesto
Kendice
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
PhDr. Matúš Džuppa
Kontaktný email
 kristina.haleckovaekoauris.sk
Kontaktný telefón
 +421 904281818
Rozširujúce info
Popis zákazky
Projektová dokumentácia rieši návrh jednopodlažnej nadstavby materskej školy. Materská škola sa stará o zdravie detí, podnecuje rozvoj poznania, reči, myslenia, vytvára u detí základné návyky spoločenského chovania, kolektívneho spolunažívania, vedie k aktívnemu vzťahu k práci a k samostatnosti a tak deti postupne pripravuje na vstup do školy. Nadstavba materskej školy bola navrhnutá pre 40 detí, vo veku od 36 rokov. Existujúca hospodárska časť (kuchyňa a práčovňa) bola v čase realizácie pôvodnej stavby uvažovaná pre materské školy 60 120 detí. Celkovo tak materská škola bude kapacitne vyhovovať pre 80 detí (40 detí v pôvodnej časti a 40 detí v navrhovanej nadstavbe). Súčasťou projektového zámeru je aj osadenie nového detského ihriska pre deti predškolského veku, pre námetové a tematické hry, nenáročné pohybové aktivity a spoločnú zábavu detí. Viacfunkčná zostava detského ihrisku bude navrhnutá pre deti vo veku od 6 mesiacov, s okamžitou vyťažiteľnosťou 10 detí. Pod zostavou detského ihriska sa vyhotoví nový bezpečnostný povrch. Ihrisko musí byť v súlade s bezpečnostnými podmienkami a normami pre verejné dostupné športové plochy a detské ihriská, najmä EN 15312, STN EN 1176, v znení neskorších predpisov. Ihrisko musí byť v súlade s bezpečnostnými podmienkami a normami pre verejné dostupné športové plochy a detské ihriská, najmä EN 15312, STN EN 1176, v znení neskorších predpisov. Zariadenie musí spĺňať kritéria bezpečnostných noriem STN EN 1176 a STN EN 1177, vrátane platnej legislatívy slovenskej republiky pre všeobecnú bezpečnosť, hygienickú nezávadnosť a ochranu užívateľov. Zariadenie musí byť certifikované aj pre deti so špecifickými požiadavkami a zníženou schopnosťou vnímania a pohybu.
Informácie o otváraní ponúk
Uchádzač môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní obálok s ponukami za uchádzača. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní obálok s ponukami preukazom totožnosti. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže aj splnomocnením na zastupovanie.
Doplňujúce informácie
1.Podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní JED, je dokument, ktorým hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom. Ostatné ustanovenia § 39 týmto nie je dotknuté. Jednotný európsky dokument (ďalej len "JED") bude zverejnený v profile verejného obstarávateľa. 2.Jednotný európsky dokument v editovateľnej forme je možné stiahnuť z webového sídla UVO (www.uvo.gov.sk). Manuál k vyplneniu dokumentu je zverejnený na http://www.uvo.gov.sk/extdoc/1096/jed_-_manual.pdf. Verejný obstarávateľ požaduje aby bol Jednotný európsky dokument ručne podpísaný osobou oprávnenou konať za hospodársky subjekt/záujemcu/uchádzača alebo riadne splnomocnenou osobou. 3.Zmluva s úspešným uchádzačom nadobudne účinnosť po schválení postupu verejného obstarávania riadiacim orgánom. 4. Podmienkou uzatvorenia Zmluvy medzi objednávateľom a zhotoviteľom je povinnosť zhotoviteľa zložiť depozit vo výške 10% z ponúkanej ceny diela bez DPH, na bežný bankový účet objednávateľa uvedený v záhlaví Zmluvy, a to po nadobudnutí účinnosti tejto Zmluvy. Zhotoviteľ sa zaväzuje zložiť depozit najneskôr do 5 dní od doručenia výzvy zo strany objednávateľa. Depozit je určený na zabezpečenie náhrady škody a finančných nárokov objednávateľa, ktoré mu vzniknú v prípade porušenia zmluvných povinností zo strany zhotoviteľa. V prípade, ak zhotoviteľ poruší niektorú zo svojich povinností v zmysle tejto Zmluvy, a ktorej porušenie zakladá nárok na náhradu škody, zmluvnú pokutu alebo iný finančný nárok pre objednávateľa, objednávateľ má právo uspokojiť svoj nárok z hodnoty depozitu. Objednávateľ sa zaväzuje vrátiť zhotoviteľovi depozit v plnej výške alebo jeho alikvotnú časť do konca mesiaca, ktorý nasleduje po mesiaci, kedy došlo k riadnemu odovzdaniu diela a odstránení závad, ktoré bránia užívaniu diela. Zhotoviteľ nemá právo požadovať vrátenie depozitu počas trvania zmluvného vzťahu. Za depozit sa považuje aj banková záruka, na ktorú sa vzťahujú obdobné podmienky ako v prípade zloženia depozitu uvedené v tomto bode zmluvy. 5.Uchádzač nerozdeľuje dokumenty do samostatnej časti ponuky označenej ako OSTATNÉ a samostatnej časti ponuky označenej ako KRITÉRIÁ, ale predkladá všetky dokumenty spoločne v jednom obale. 6.Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópií všetkých dokladov uvedených podľa bodu III.1 tohto oznámenia, ak nie je určené inak. 7.Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami sa uskutoční výhradne v slovenskom jazyku, prípadne v českom jazyku. 8.Verejný obstarávateľ a obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora (zákon č. 315/2016 Z. z.) a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 9. Verejný obstarávateľ požaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky. Výška zábezpeky je 11 000,00 EUR. Ďalšie informácie o spôsobe a podmienkach zloženia zábezpeky sú uvedené v Súťažných podkladoch.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 384 071,10 EUR Stavebné práce
Položky detailne
[1]
  384 071,10 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Materská škola Kendice, Parcela č. 757/4, 757/3, k. ú. Kendice
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
384 071,10
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
414428
Názov položky
--
Kód CPV
45000000-7
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
15
Názov kritéria
--
CPV kód
Stavebné práce
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2021 148 Výzvy na predkladanie ponúk Informácie o výsledku verejného obstarávania 01
Oznámenia detailne
[01] Informácie o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Názov 2. podtypu oznámenia
Informácie o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
ZMENA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
01
Dátum zverejnenia vo vestníku
25. 6. 2021
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
Kód podtypu oznámenia
IP
ID zákazky
414428
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O ZMENE ZMLUVY A RÁMCOVEJ DOHODY
Rok oznámenia
2021
Číslo vestníka
148