414457 - „Softvér pre registračnú dokumentáciu vo formáte eCTD a NeeS v prostredí ŠÚKL“
Detaily
ID zákazky
414457
Názov
„Softvér pre registračnú dokumentáciu vo formáte eCTD a NeeS v prostredí ŠÚKL“
Referenčné číslo
29/ME/2018
ID obstarávateľa
623
Hlavný kód CPV
72000000-5
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
313 300,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
31. 5. 2018 13:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 12:17
Zrýchlený postup
Nie
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Štátny ústav pre kontrolu liečiv
IČO
00165221
Mesto
Bratislava - mestská časť Ružinov
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Dagmar Melotíková
Kontaktný email
 dagmar.melotikovagmail.com
Kontaktný telefón
 +421 903520052
Rozširujúce info
Popis zákazky
Softvér pre registračnú dokumentáciu vo formáte eCTD - dodanie a implementácia aplikačného softvéru pre prácu s dokumentáciou vo formáte eCTD a NeeS v prostredí ŠÚKL a poskytovanie služieb servisnej podpory, údržby a rozvoja aplikačného softvéru. Stručný opis predmetu zákazky: 1 Predmetom zákazky je: 1dodanie aplikačného softvéru pre prácu s dokumentáciou vo formáte eCTD a NeeS v prostredí Štátneho ústavu pre kontrolu liečiv (vrátane udelenia licencie), 2jeho implementácia a 3poskytovanie služieb servisnej podpory, údržby a rozvoja aplikačného softvéru po dobu troch rokov od účinnosti príslušnej zmluvy o poskytovaní služieb. 2 Implementácia podľa bodu 2.2.2 zahŕňa služby spočívajúce v: .1importe a integrácii existujúcich dát do aplikačného softvéru, .2inštalácii, integrácii a konfigurácii aplikačného softvéru do testovacieho a produkčného prostredia, .3vstupných školeniach pre obsluhu a 4poskytnutí technickej dokumentácie a užívateľskej dokumentácie 3 Poskytovanie služieb servisnej podpory, údržby a rozvoja aplikačného softvéru po dobu troch rokov od účinnosti príslušnej zmluvy o poskytovaní služieb podľa bodu 2.2.3 týchto súťažných podkladov zahŕňa: 1služby technickej podpory a údržby k aplikačnému softvéru 2službu vedenia helpdesku pre servisnú podporu prevádzky aplikačného softvéru 3službu odstraňovania zistených alebo nahlásených závad aplikačného softvéru 4služby poskytované na základe objednávok spočívajúce v úprave aplikačného softvéru, poskytovaní konzultácií špecialistami uchádzača a realizácii preškolenia nových užívateľov aplikačného softvéru v rozsahu maximálne 1.050 (tisícpäťdesiat) vyfakturovaných hodín. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, vrátane požiadaviek a špecifikácii týkajúcich sa aplikačného softvéru, je uvedené v časti B. OPIS PREDMETU ZÁKAZKY týchto súťažných podkladov. Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzača aj udelenie súhlasu na použitie aplikačného softvéru (licenciu). Číselný kód tovarov a služieb podľa platných klasifikácii (Spoločný slovník obstarávania (CPV)): Hlavný predmet zákazky: 72268000-1 Dodávky softvéru. Doplnkový predmet zákazky: 72263000-6 Implementácia softvéru, 72265000-0 Konfigurovanie softvéru, 72267000-4 Služby na údržbu a opravu softvéru.
Informácie o otváraní ponúk
Komisia verejného obstarávateľa a uchádzači, ktorí predložili ponuky v lehote na predkladanie ponúk. Otváranie ponúk je verejné.
Doplňujúce informácie
Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. Osobitným predpisom, na ktorý § 11 zákona o verejnom obstarávaní odkazuje, je práve zákon o registri partnerov verejného sektora. Zákon č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a o doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o registri partnerov verejného sektora), ktorým sa novelizuje zákon č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 438/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní), nadobudol účinnosť 1. februára 2017. Komunikácia a výmena informácií medzi verejným obstarávateľom a záujemcami alebo uchádzačmi sa bude uskutočňovať v súlade s § 20 zákona o verejnom obstarávaní v spojení s § 187 ods. 8 ZVO, t.j. verejný obstarávateľ využíva možnosť do 18.10.2018 uskutočňovať komunikáciu a výmenu informácií písomne prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, elektronicky podľa § 20 ods. 1 ZVO alebo ich kombináciou, okrem posielania oznámení používaných vo verejnom obstarávaní a informácií podľa tohto zákona na uverejnenie publikačnému úradu a ÚVO a uverejňovanie informácií a dokumentov v profile. Verejný obstarávateľ určuje prostriedky komunikácie tak, aby boli všeobecne dostupné a aby nedošlo k obmedzeniu možnosti záujemcov alebo uchádzačov zúčastniť sa verejného obstarávania. Komunikácia sa bude uskutočňovať elektronicky prostredníctvom elektronického komunikačného systému na portáli www.ezakazky.sk, ak nie je v týchto súťažných podkladoch výslovne uvedené inak. Za doručenie Žiadosti o súťažné podklady (prejav vôle záujemcu sa zúčastniť zákazky) sa považuje registrácia záujemcu na elektronickom portáli www.ezakazky.sk v konkrétnej zákazke. Podrobnosti o registrácii záujemcu na uvedenom portáli verejný obstarávateľ uviedol vo Výzve na predkladanie ponúk, či v Oznámení o vyhlásení verejného obstarávania ak sa uplatnilo. V prípade uplatnenia inštitútu Žiadosti o vysvetlenie SP, uplatnenie revíznych postupov v podobe žiadosti o nápravu zo strany záujemcu či uchádzača musia byť tieto doklady doručené verejnému obstarávateľovi prostredníctvom elektronického systému www.ezakazky.sk, takéto doručenie sa považuje za moment doručenia. Námietka sa verejnému obstarávateľovi doručuje tiež v listinnej forme, prostredníctvom poštovej prepravy, kuriérom či osobne, v tomto prípade až takéto doručenie sa považuje za moment doručenia. Verejný obstarávateľ nepožaduje od uchádzačov zabezpečenie viazanosti ich ponuky zábezpekou Návrh Zmluvy o dodaní a implementácii aplikačného softvéru a Licenčnej zmluvy bez uvedenia ponúkanej ceny resp. jej jednotlivých položiek a vrátane príloh vyplnený podľa pokynov uvedených v časti OBCHODNÉ PODMIENKY USKUTOČNENIA PREDMETU ZÁKAZKY týchto súťažných podkladov. Návrh Zmluvy o poskytovaní služieb servisnej podpory, údržby a rozvoja aplikačného softvéru bez uvedenia ponúkanej ceny resp. jej jednotlivých položiek a vrátane príloh vyplnený podľa pokynov uvedených v časti OBCHODNÉ PODMIENKY USKUTOČNENIA PREDMETU ZÁKAZKY týchto súťažných podkladov.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 313 300,00 EUR Dodávky softvéru
Položky detailne
[1]
  313 300,00 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Štátny ústav pre kontrolu liečiv, Kvetná 11, 825 08 Bratislava.
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
313 300,00
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
414457
Názov položky
--
Kód CPV
72268000-1
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
36
Názov kritéria
--
CPV kód
Dodávky softvéru
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2018 83 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania vyhlásenia verejných súťaží 29/ME/2018
Oznámenia detailne
[29/ME/2018] vyhlásenia verejných súťaží
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
vyhlásenia verejných súťaží
Typ dokumentu
CONTRACT
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
29/ME/2018
Dátum zverejnenia vo vestníku
27. 4. 2018
ID obstarávateľa
623
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
MS
ID zákazky
414457
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2018
Číslo vestníka
83