414483 - „Rekonštrukcia cesty a mostov II/529 Brezno - Č. Balog a III/2724 (52612) Kokava nad Rimavicou-Utekáč“ – projektová dokumentácia a súvisiace činnosti.
Detaily
ID zákazky
414483
Názov
„Rekonštrukcia cesty a mostov II/529 Brezno - Č. Balog a III/2724 (52612) Kokava nad Rimavicou-Utekáč“ – projektová dokumentácia a súvisiace činnosti.
Referenčné číslo
06696/2018/ODDFIVO
ID obstarávateľa
3406
Hlavný kód CPV
71320000-7
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
108 462,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
25. 5. 2018 12:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 12:17
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Banskobystrický samosprávny kraj
IČO
37828100
Mesto
Banská Bystrica
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Martin Daniš
Kontaktný email
 martin.danisbbsk.sk
Kontaktný telefón
 +421 484325645
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je poskytnutie služieb aktualizácia a dopracovanie dokumentácie stavby ciest, inžinierskej činnosti, bezpečnostného auditu, CBA analýzy a výkonu odborného autorského dohľadu stavby s názvom Rekonštrukcia cesty a mostov II/529 Brezno - Č. Balog a III/2724 (52612) Kokava nad Rimavicou-Utekáč. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov (ďalej aj SP) a v prílohách SP.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky. Otvárania ponúk sa môže zúčastniť len uchádzač (štatutárny zástupca uchádzača alebo ním splnomocnená osoba), ktorého ponuka bola predložená v lehote na predkladanie ponúk, vo vzťahu k príslušnej časti predmetu zákazky. Bližšie v časti A. v ods.17. SP.
Doplňujúce informácie
1. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 2. Uchádzač môže v zmysle § 39 ZVO nahradiť doklady jednotným európskym dokumentom, v takomto prípade súčasťou jeho ponuky bude vyplnený jednotný elektronický dokument. Uchádzač môže prehlásiť splnenie podmienok účasti finančného a ekonomického postavenia a podmienky účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti prostredníctvom globálneho údaju uvedeného v oddiely IV. časti jednotného európskeho dokumentu. 3. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, tj. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t,j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Doručovanie revíznych postupov sa riadi Výkladovým stanovisko UVO č. 3/2018. 4. Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO a vložená do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/ Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikáciu je možné previesť dvoma spôsobmi: - v systéme JOSEPHINE registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazom s elektronickým čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID). V systéme je autentifikovaná spoločnosť, ktorú pomocou eID registruje štatutár danej spoločnosti. Autentifikáciu vykonáva poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8 - 17 hod., alebo - prostredníctvom autorizačného kódu, ktorý bude poslaný na adresu sídla firmy uchádzača v listovej podobe formou doporučenej pošty v prípade, kedy spoločnosť pomocou eID registruje osoba, ktorá nie je štatutárom tejto spoločnosti alebo je registrácia do systému realizovaná pomocou hesla. Lehota na tento úkon je 4 pracovné dni a je potrebné s touto dobou počítať pri vkladaní ponuky. 5. Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej zákazke v systéme Josephine umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/, čím verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup k podkladom. 6. Doplňujúce informácie k bodu II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody. Verejný obstarávateľ požaduje, aby úspešný uchádzač (zhotoviteľ) vypracoval a dodal dokumentáciu: - Dokumentáciu stavebného zámeru (DSZ) do dvoch mesiacov od podpisu zmluvy o dielo - Ostatnú dokumentáciu do 5-tich mesiacov od podpisu zmluvy o dielo Úspešný uchádzač (zhotoviteľ) vykoná inžiniersku činnosť nasledovne: - k vydaniu územného rozhodnutia s vydaním územného rozhodnutia do štyroch mesiacov od podpisu zmluvy o dielo (v prípade potreby) - k aktualizácii platných stavebných povolení s vydaním nových stavebných povolený do siedmich mesiacov od podpisu zmluvy o dielo - ohlásenia stavebných prác do šiestich mesiacov od podpisu zmluvy o dielo Odborný autorský dohľad: k odovzdaniu staveniska, kolaudácii. Podrobnosti sú uvedené v SP a ich prílohách. 7. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 8. Všetky ďalšie relevantné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 108 462,00 EUR Poradenský inžiniering a stavebné služby
Položky detailne
[1]
  108 462,00 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Miestom dodania predmetu zákazky je sídlo verejného obstarávateľa.
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
108 462,00
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
414483
Názov položky
--
Kód CPV
71310000-4
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
7
Názov kritéria
--
CPV kód
Poradenský inžiniering a stavebné služby
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2018 83 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE 06696/2018/ODDFIVO_vyzva
2018 184 Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE Oznámenia o výsledku verejného obstarávania 06696/2018/ODDFIVO_vysledok
2018 254 Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE Oznámenia o výsledku verejného obstarávania 06696/2018/ODDFIVO_dodatok_1
Oznámenia detailne
[06696/2018/ODDFIVO_vyzva] Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
06696/2018/ODDFIVO_vyzva
Dátum zverejnenia vo vestníku
27. 4. 2018
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
ID zákazky
414483
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2018
Číslo vestníka
83
[06696/2018/ODDFIVO_vysledok] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
06696/2018/ODDFIVO_vysledok
Dátum zverejnenia vo vestníku
17. 9. 2018
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
414483
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2018
Číslo vestníka
184
[06696/2018/ODDFIVO_dodatok_1] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
ZMENA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
06696/2018/ODDFIVO_dodatok_1
Dátum zverejnenia vo vestníku
31. 12. 2018
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
414483
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O ZMENE ZMLUVY A RÁMCOVEJ DOHODY
Rok oznámenia
2018
Číslo vestníka
254