Predmetom zákazky je dodávka softvérovej aplikácie (ďalej app) pre zmapovanie a zdokumentovanie požiadaviek na výrobnú zákazku a jej aktuálny stav plnenia priamo v teréne. Aplikácia využíva funkcie smartphonu alebo tabletu - GPS, fotoaparát, kameru a prístup na internet. Aplikácia vedie užívateľa ako zmapovať, zdokumentovať a zadať požiadavky pre práce strojov v teréne. Vytvorí virtuálnu prezentáciu požiadaviek na zákazku. Navzájom prepojené zariadenia cez internet a mobilné siete,dostanú aplikáciou spracované informácie na centrálnom hardvéri.
Navrhovaný systém bude zabezpečovať súčinnosť firmy s vlastníkmi pozemkov, nájomcami, prevádzkovateľmi, objednávateľmi prác a subdodávateľmi, pre požadované výkony prác. App zabezpečí tok informácii a komunikáciu medzi subjektmi v systéme. Podľa požiadaviek sa pomocou app optimalizuje plánovanie zákaziek, presun strojov a riadenie výroby. App usmerňuje operátora stroja pri pohybe v teréne a poskytuje informácie pre výkon na zákazke. Operátor stroja pomocou app priebežne dokumentuje odvedenú prácu.
Informácie o otváraní ponúk
Na otváraní ponúk je oprávnený zúčastniť sa každý uchádzač. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba), sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti. Splnomocnený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením na zastupovanie.
Doplňujúce informácie
1. Podmienkou poskytnutia súťažných podkladov je predloženie písomnej žiadosti záujemcu o vydanie súťažných
podkladov v slovenskom, alebo českom jazyku, podpísanej oprávnenou osobou záujemcu. Žiadosť musí obsahovať
identifikačné údaje záujemcu (Obchodné meno alebo názov uchádzača, sídlo alebo miesto podnikania uchádzača),
určenie kontaktnej osoby s uvedením telefonického, emailového kontaktu a adresy. Ak je záujemcom skupina
dodávateľov, je potrebné uviesť vedúceho skupiny dodávateľov oprávneného konať za ostatných členov skupiny.
2. Spôsoby poskytnutia súťažných podkladov verejným obstarávateľom:
2.1. zaslanie elektronicky e-mailom,
2.2. zaslanie v listinnej podobe poštovou zásielkou,
2.3. prevzatím z profilu verejného obstarávateľa vedeného na stránke ÚVO. O tejto skutočnosti bude záujemca, poštou
alebo mailom informovať kontaktnú osobu uvedenú v bode I.1. V informácii uvedie identifikačné údaje záujemcu
(Obchodné meno alebo názov uchádzača, sídlo alebo miesto podnikania uchádzača), určenie kontaktnej osoby s
uvedením telefonického, emailového kontaktu a adresy a dátum a čas prevzatia súťažných podkladov.
2.4. osobné prevzatie na adrese: RZET, s.r.o., Pokroku 3, 040 11 Košice, v pracovných dňoch, v čase od 09:00 do 14:00 hod., na základe telefonického dohodnutia času prevzatia u kontaktnej osoby uvedenej bode I.1. Po dohode s kontaktnou osobou je možné si prevziať súťažné podklady aj v inom než vyššie uvedenom čase.
3. Verejný obstarávateľ uprednostňuje elektronickú komunikáciu, vysvetľovanie pripúšťa aj elektronickou formou
prostredníctvom emailovej adresy: rzet.sk@gmail.com, pričom záujemca alebo uchádzač je povinný potvrdiť
stanoveným spôsobom doručenie e-mailovej pošty verejného obstarávateľa. Predmetné potvrdenie elektronickej pošty je považované za preukázanie doručenia.
4.Na zabezpečenie viazanosti ponuky sa vyžaduje zábezpeka vo výške 1000,-€. Podmienky jej zloženia, podmienky jej uvoľnenia alebo vrátenia sú uvedené v Súťažných podkladoch.
4.Verejné obstarávanie je na obstarávanie inovácie.
Oznámenia
Rok oznámenia
Číslo vestníka
Názov 1. podtypu oznámenia
Názov 2. podtypu oznámenia
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2021
93
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
04/2018
Oznámenia detailne
[04/2018] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho