414623 - "REKONŠTRUKCIA BUDOVY ŠKOLSKEJ JEDÁLNE“ GYMNÁZIUM Ľ. ŠTÚRA TRENČÍN A ,,ODVETRANIE KUCHYNE"
Detaily
ID zákazky
414623
Názov
"REKONŠTRUKCIA BUDOVY ŠKOLSKEJ JEDÁLNE“ GYMNÁZIUM Ľ. ŠTÚRA TRENČÍN A ,,ODVETRANIE KUCHYNE"
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
2812
Hlavný kód CPV
45000000-7
URL linka
Druh zákazky
Práce
Celková hodnota bez DPH
358 612,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
29. 5. 2018 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 12:18
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Trenčiansky samosprávny kraj
IČO
36126624
Mesto
Trenčín
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
PhDr. Matúš Džuppa
Kontaktný email
 kristina.haleckovaekoauris.sk
Kontaktný telefón
 +421 904281818
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je rekonštrukciou objektu budovy školskej jedálne Gymnázia Ľ. Štúra v Trenčíne, jeho zateplenie, úpravy nadväzujúcich spevnených plôch s tým bezprostredne súvisiace a odvetranie kuchyne. Cieľom zvolených stavebných úprav je zlepšenie energetickej efektívnosti objektu, bezbariérovosť a sanácia nevyhovujúceho stavu okolitých plôch. Projektom sa navrhuje rekonštrukcia obalových konštrukcií obvodového plášťa budovy a strechy, ako aj výmena exteriérových výplní otvorov okná, vstupné dvere a zasklené steny. Rovnako sa sanujú a novo izolujú schodiská a ich podesty vystavené zrážkovej vode. Na novo izolované časti budú následne realizované obklady. Požiadavka rekonštrukcie obalových konštrukcií a prvkov objektu vyplynula zo zhodnotenia nedostatočných tepelnoizolačných vlastností obvodového plášťa budovy, nespĺňajúcich parametre definované v STN ako aj z degradácie materiálu výplní otvorov a taktiež ich nedostatočných tepelnoizolačných vlastností. Zabezpečenie bezbariérového prístupu do jedálne bude zrealizované vybudovaním a montážou plošiny pre imobilné osoby na vstupnom schodisku budovy (priameho tvaru) vedúcom z úrovne - 2,000 na úroveň +0,000 m. Projektová dokumentácia rieši aj rekonštrukciu vetracieho systému kuchyne jedálne GĽŠ a s tým súvisiace vyvolané aktivity. Podrobný rozsah prác je definovaný projektovou dokumentáciou a výkazom výmer, ktoré tvoria súčasť súťažných podkladov.
Informácie o otváraní ponúk
Na otváraní sa môžu zúčastniť zástupcovia uchádzačov, ktorí predložili ponuky v lehote na predloženie ponúk. Na otváraní môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie.
Doplňujúce informácie
1.Verejný obstarávateľ v súlade so zákonom č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní zverejňuje súťažné podklady a doplňujúce dokumenty vo svojom profile https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/2812. Každý záujemca, ktorý požiada o poskytnutie súťažných podkladov bude presmerovaný na profil verejného obstarávateľa. Iné typy a formáty súťažných podkladov nebudú poskytované. 1.1 Záujemcovia si môžu súťažné podklady vyžiadať aj doručením písomnej žiadosti o ich poskytnutie doručenej elektronicky na e-mailovú adresu kontaktnej osoby uvedenej v časti I.1 tohto Oznámenia. Žiadosť musí obsahovať identifikáciu verejného obstarávateľa, identifikáciu verejného obstarávania v rámci ktorého žiada o poskytnutie súťažných podkladov, identifikáciu záujemcu a jeho kontaktné údaje (tel. kontakt, e-mail). Doplnenie žiadosti doručením v listinnej forme sa nevyžaduje. 2. Verejný obstarávateľ bude v profile zverejňovať všetky odpovede na doručené žiadosti o vysvetlenie súťažných podkladov ako aj iné informácie týkajúce sa tejto zákazky, ktoré zároveň poskytne všetkým známym záujemcom a v prípade doplnenia súťažných podkladov zverejní v profile aj znenie rozsahu ich doplnenia. 3. Všetky náklady a výdavky spojené s účasťou uchádzača/záujemcu v tomto verejnom obstarávaní a s prípravou a predkladaním ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 4. V prípade predkladania ponuky skupiny dodávateľov musí byť súčasťou ponuky aj osobitné písomné splnomocnenie pre člena skupiny dodávateľov, ktorý má právnu subjektivitu, na komunikáciu s verejným obstarávateľom v mene skupiny dodávateľov a právne úkony v mene skupiny dodávateľov v rámci celého procesu verejného obstarávania. Písomné splnomocnenie musí byť podpísané všetkými členmi skupiny dodávateľov a predložené ako originál alebo overená kópia. 5. Pre potreby podania žiadosti o vysvetlenie a inej komunikácie pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk sa odporúča využiť elektronickú poštu. 6. Upozornenie pre uchádzačov: V prípade ak na kontaktnej adrese v zmysle časti I.1 tejto výzvy, je možné získať súťažné podklady relevantné pre iné zákazky a záujemca má v úmysle požiadať aj o súťažné podklady týkajúcich sa iných zákaziek ako tejto, je povinnosťou záujemcu, aby požiadal o súťažné podklady zvlášť pre každú vyhlásenú zákazku samostatne. Táto povinnosť platí pre doručovanie všetkých písomností na kontaktnú adresu v zmysle časti I.1 tohto Oznámenia. 7. Upozorňujeme záujemcov/uchádzačov, že pracovná doba kontaktnej osoby je presne určená v súťažných podkladoch. Doručovanie formou osobného doručenia, pošty, kuriérom alebo elektronicky počítané na pracovné dni je nevyhnutné zo strany záujemcov/uchádzačov prispôsobiť ukončeniu pracovného dňa. 8. Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky. Zábezpeka je stanovená vo výške 10 700,00 EUR. Ďalšie informácie o spôsobe a podmienkach zloženia zábezpeky sú uvedené v Súťažných podkladoch.