Predmetom zákazky sú stavebné úpravy miestností na 1. NP Národnej kultúrnej pamiatky hrad Budatín v Žilinskej mestskej časti Budatín podľa projektovej dokumentácie III. etapa - Obnova objektov - stavebné úpravy areálu Budatínskeho zámku, časť technické zázemie - II. etapa miestnosti v 1. NP 1.15, 1.16, 1.17 a hygienické zázemia.
Objekt bude vykurovaný teplovodným podlahovým vykurovaním v kombinácii s vykurovacími telesami. Rozvody vody a kanalizácie, elektroinštalácie, štruktúrovaná kabeláž s telefónnou sieťou, EPS a EZS budú riešené ako nové.
Okenné výplne sú navrhované drevené z masívu, zasklené z exteriéru izolačným trojsklom, dvere sú navrhované drevené. Osvetlenie priestorov bude oknami a doplnené umelým osvetlením. Sociálne zariadenia a chodby sú vetrané priamo a navrhnuté je aj vetranie nútené.
Informácie o otváraní ponúk
Na sprístupnení elektronických ponúk sú oprávnení uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač môže byť zastúpený štatutárnym orgánom/členom štatutárneho orgánu uchádzača/osobou písomne splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, splnomocnením na zastupovanie a aktuálnym dokladom o oprávnení
Doplňujúce informácie
Postup zadávania nadlimitnej zákazky je podľa zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov s využitím pravidla uvedeného v § 66 ods. 7 ZVO prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania (ďalej len systém EVO) bez uplatnenia e-aukcie. Spôsoby dorozumievania sa v systéme EVO a príslušné technické a odborné predpoklady pre prácu v systéme EVO sú uvedené v súťažných podkladoch.
Podľa § 38 ods. 1 zákona o VO si verejný obstarávateľ uplatňuje podmienku účasti podľa § 40 ods. 6 písm. g) ZVO. Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača alebo záujemcu, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž.
Podľa § 187 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní zápis v zozname podnikateľov vykonaný podľa predpisov účinných do 17. apríla 2016 je zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v rozsahu zapísaných skutočností.
Verejný obstarávateľ a obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora.
Podmienkou uzavretia zmluvy s úspešným uchádzačom je schválenie postupu zadania zákazky zastupiteľstvom Žilinského samosprávneho kraja.
Prílohy súťažných podkladov vo formáte Word, excell si môže záujemca vyžiadať emailom na adrese:
breza2.juraj@gmail.com. Žiadosť musí obsahovať: názov zákazky, kompletné identifikačné údaje žiadateľa, t.j.
názov, adresu sídla, tel. kontakt a emailovú adresu, na ktorú majú byť zaslané súťažné podklady.
Odôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti
a)z kvantitatívneho hľadiska - veľkosť zákazky vyhovuje výrobnej kapacite malých a stredných podnikov,
b)z kvalitatívneho hľadiska - obsah predmetu zákazky zodpovedá špecializovanej oblasti, ktorou sa malé a stredné podniky zaoberajú
c)z technického a hospodárskeho hľadiska
- stavebné práce spolu vecne, miestne a časovo súvisia,
- potreba koordinácie jednotlivých dodávateľov častí zákazky by mohla predstavovať vážne riziko ohrozenia riadneho plnenia zákazky a dodržania termínu uskutočnenia stavebných prác,
- rozdelenie zákazky na časti môže spôsobiť ťažkosti pri dodržiavaní opatrení bezpečnosti a ochrany pri práci viacerými dodávateľmi,
- komunikačné cesty a vedenie inžinierskych sietí neumožňujú rozdelenie zákazky na časti tak, aby si viacerí dodávatelia pri realizácii jednotlivých častí zákazky navzájom neprekážali,
- rozdelenie zákazky na časti by viedlo k zbytočnej duplicite odborných činností a nárastu potrebných riadiacich a radových zamestnancov zhotoviteľov.