414696 - REKONŠTRUKCIA MIESTNEJ KOMUNIKÁCIE ULICA KUKUČÍNOVA, PÚCHOV - HORNÉ KOČKOVCE
Detaily
ID zákazky
414696
Názov
REKONŠTRUKCIA MIESTNEJ KOMUNIKÁCIE ULICA KUKUČÍNOVA, PÚCHOV - HORNÉ KOČKOVCE
Referenčné číslo
2020/2018
ID obstarávateľa
5149
Hlavný kód CPV
45233000-9
URL linka
Druh zákazky
Práce
Celková hodnota bez DPH
205 535,06
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
6. 6. 2018 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 12:19
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Mesto Púchov
IČO
00317748
Mesto
Púchov
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Ivana Mikušcová, +421 424650836, ivana.mikuscova@puchov.sk - za poskytovanie podkladov (počas neprítomnosti zastupuje: Ing. Daniela Drábiková, daniela.drabikova@puchov.sk, 0917988942), JUDr. K. Mrázová, 0905/834056, katka.mrazova@gmail.com – za VO
Kontaktný email
 ivana.mikuscovapuchov.sk
Kontaktný telefón
 +421 424650819 / 424650836
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je uskutočnenie stavebných prác: REKONŠTRUKCIA MIESTNEJ KOMUNIKÁCIE ULICA KUKUČÍNOVA, PÚCHOV - HORNÉ KOČKOVCE. Ide o rekonštrukciu vozovky na ulici Kukučínova. Rekonštrukcia vozovky rešpektuje pôvodnú trasu vozovky, ktorá je vybudovaná od oplotenia po oplotenie rod. domov. Vozovka je šírky od 4,60m až 5,00m. Stavebné práce budú uskutočnené v rozsahu výkazu-výmer a za podmienok podľa projektovej dokumentácie: REKONŠTRUKCIA MIESTNEJ KOMUNIKÁCIE ULICA KUKUČÍNOVA, PÚCHOV - HORNÉ KOČKOVCE, spracovanej PROJART, s. r. o., z decembra 2017, zák. č. 1809/17, ďalej spoločne v texte označovaná aj len ako: projektová dokumentácia, PD alebo projekt), ktorý tvorí prílohu k súťažným podkladom. Uchádzač ako zhotoviteľ bude povinný postupovať pri zhotovovaní diela tak, že počas realizácie prác zabezpečí trvalý prístup ku každej nehnuteľnosti na Ul. Kukučínovej. Túto požiadavku je potrebné zohľadniť v ponuke uchádzača a časovom harmonograme výstavby a postupu prác. Zabezpečenie tejto požiadavky je možné buď provizórnymi vstupmi, prípadne etapizáciou prác po úsekoch alebo iným spôsobom, ktorý bude odsúhlasený verejným obstarávateľom ako objednávateľom. Bližší opis predmetu zákazky je uvedený aj v časti B.1 a B.3 súťažných podkladov.
Informácie o otváraní ponúk
Pri použití elektronickej aukcie je podľa § 114 ods. 10 zákona o verejnom obstarávaní otváranie ponúk neverejné, údaje z otvárania ponúk sa nezverejňujú a zápisnica z otvárania ponúk sa uchádzačom neposiela. Verejný obstarávateľ zašle všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku: a) informáciu o tom, že bola vylúčená ich ponuka alebo b)Výzvu na účasť v elektronickej aukcii.
Doplňujúce informácie
1. Zábezpeka ponúk sa vyžaduje vo výške 5.000,- €. 2. Všetky doklady a dokumenty na preukázanie splnenia podmienok účasti musia byť predložené v originálnom vyhotovení alebo ako úradne overená kópia dokumentu (pokiaľ výslovne nie je určené inak). 3. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami sa uskutoční výhradne v slovenskom jazyku, prípadne v českom jazyku. 4. Ďalšie skutočnosti sú uvedené v súťažných podkladoch. 5. V bode II.2.7) (Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody) je uvedená lehota dodania v dňoch od zadania zákazky. Tento údaj je však potrebné objasniť na tomto mieste, keďže sa to nedá, vzhľadom k prednastaveniu tohto formulára urobiť v bode II.2.7 nasledovne: Odovzdanie/prevzatie staveniska: Najneskôr do 10 dní po dni, v ktorom nadobudne účinnosť zmluva s úspešným uchádzačom. Začatie prác:V deň odovzdania staveniska. Kompletné ukončenie prác a odovzdanie diela (lehota výstavby):Najneskôr v lehote do 90 kalendárnych dní po dni odovzdania staveniska. 6. Verejný obstarávateľ v súlade so zákonom o VO zverejňuje výzvu na predkladanie ponúk, súťažné podklady a doplňujúce dokumenty a všetky ostatné informácie bez obmedzenia prostredníctvom svojho profilu https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/5149 .Iné typy a formáty súť. pod. a doplň. dokumentov nebudú poskytované, s výnimkou výkazov výmerov k tejto zákazke (ktoré verejný obstarávateľ poskytne elektronicky aj vo formáte dokumentu excel), JEDu a súťažných podkladov k tejto zákazke (ktoré verejný obstarávateľ poskytne elektronicky aj vo formáte dokumentu Word) každému záujemcovi, ktorý o to požiada zaslaním žiadosti (stačí emailovej) na kontaktnú osobu uvedenú v bode I.1 (Ing. Mikušcová). 7. V tomto postupe zadávania zákazky bude verejný obstarávateľ pri komunikácii postupovať v súlade s § 187 ods. 8 Zákona o VO. Komunikácia bude uskutočňovaná písomnou formou, tak ako je uvedené v časti A.1 súťažných podkladov. Komunikácia a výmena informácii v tomto verejnom obstarávaní sa teda nebude uskutočňovať elektronicky podľa § 20 ods. 1 zákona o VO. 8. Pri JEDe: Verejný obstarávateľ uvádza, že obmedzuje informácie požadované na podmienky účasti (týkajúce sa časti IV: Podmienky účasti oddiel A až D) na jednu otázku, s odpoveďou áno alebo nie. 9. V prípade využitia kapacít/zdrojov tretej osoby platí, že verejný obstarávateľ vyžaduje, aby uchádzač a iná osoba, ktorej kapacity/zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia/odbornej spôsobilosti zodpovedali za plnenie zmluvy spoločne. 10. Garančná záruka za vykonanie diela: Zhotoviteľ je povinný najneskôr do 7 dní odo dňa, kedy nadobudne účinnosť zmluva s ver. obstar. za účelom zabezpečenia svojich povinností vyplývajúcich zo zmluvy, ako i povinnosti na zaplatenie zmluvných pokút, nárokov na náhradu škody ako aj akýchkoľvek ďalších nárokov Objednávateľa zo zmluvy zložiť na účet Objednávateľa sumu vo výške 15.000,- € alebo predložiť Objednávateľovi bankovú záruku v jeho prospech, ktorá musí obsahovať záväzok banky bezpodmienečne a neodvolateľne, bez námietok, na prvú výzvu Objednávateľa zaplatiť Mestu Púchov v lehote do 30 dní odo dňa doručenia písomnej žiadosti akúkoľvek čiastku, neprevyšujúcu maximálnu sumu vo výške 15.000,- € v prípade, ak Objednávateľ vo svojej požiadavke uvedie, že Zhotoviteľ nesplnil alebo porušil svoje povinnosti v zmysle tejto zmluvy o dielo majúce za následok povinnosť Zhotoviteľa uhradiť Objednávateľovi zmluvnú pokutu alebo nahradiť škodu. Ďalšie podrobnosti o Garančnej záruke za vykonanie diela sú uvedené v podkladoch. 11. Verejný obstarávateľ na základe § 114 ods. 9 zákona o VO rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti sa uskutoční až po vyhodnotení ponúk a zároveň, že vyhodnotí splnenie podmienok účasti uchádzačom, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí (t.z. nie uchádzačmi, ktorí sa umiestnili na 1. až 3. mieste v poradí).
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 205 535,06 EUR Cestičky a iné spevnené povrchy
Položky detailne
[1]
  205 535,06 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Mesto Púchov. Podrobnosti sú uvedené v dokumentácii k tejto zákazke.
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
205 535,06
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
414696
Názov položky
--
Kód CPV
45233160-8
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
--
Názov kritéria
--
CPV kód
Cestičky a iné spevnené povrchy
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2018 93 Výzvy na predkladanie ponúk výzva na predkladanie ponúk (tovary) 2020/2018
Oznámenia detailne
[2020/2018] výzva na predkladanie ponúk (tovary)
Názov typu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Názov 2. podtypu oznámenia
výzva na predkladanie ponúk (tovary)
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2020/2018
Dátum zverejnenia vo vestníku
11. 5. 2018
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
Kód podtypu oznámenia
WYT
ID zákazky
414696
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2018
Číslo vestníka
93